Nastroje w Solidarności

Data: 2019-04-04 11:49:29
Autor: Bruno Brunowski
Nastroje w Solidarności
"Jakie nastroje są w innych oddziałach?

Nie tylko u nas tak jest. Ja to interpretuję prosto. Jak u Andersena. Że król wyszedł nagi, ale nikt nie śmiał tego powiedzieć dłuższy czas. A w końcu jedno dziecko powiedziało: No przecież król jest nagi. I myśmy w Głogowie po prostu powiedzieli: Król jest nagi. (...)

Co teraz?

Ludzie są gotowi do strajku, ale czekają co powie rząd. Współpracujecie z ZNP?

My się lokalnie dogadujemy. Nie ma najmniejszych problemów.

Wasz główny postulat?

Zdecydowania godna podwyżka dla pracowników oświaty. Byli pomijani przez ostatnie laty. Mówiło się, że nie było pieniędzy, a teraz okazało się, że rząd jednak miał pieniądze. I w tym momencie środowisko nauczycieli powiedziało dość. Jeszcze nigdy nie było takiej jedności wśród środowiska oświatowego."

https://mobile.natemat.pl/268925,bunt-w-sekcji-solidarnosci-w-glogowie-zarzucaja-r-proksie-sluzalczoscaa

--
Bruno

Data: 2019-04-05 07:14:23
[...]