Nasyp mu soli na ogon.

Data: 2014-10-18 05:35:30
Autor: stevep
Nasyp mu soli na ogon.
# Choć Samoobrona ledwo żyje i nie ma już żadnego wpływu na Polskę, Tomasz  Lepper, syn byłego przewodniczącego Andrzeja Leppera idzie do polityki. Co  prawda pod innym szyldem, bo startuje z list SLD, ale z mocnymi słowami na  ustach.

To Kaczyński zniszczył mojego ojca. Kaczyński szukał układu i znalazł  sztuczny w postaci mojego taty. Nigdy Kaczyńskiemu tego nie wybaczę! -  oburza się Tomasz Lepper w rozmowie z "Super Expressem". #
Ze strony:
http://tnij.org/l36htww

--
stevep