"Nasz Dziennik" krytykuje wrocławsko-niemiecką prz yjaźń...

Data: 2009-08-20 11:52:51
Autor: Tzva Adonai
"Nasz Dziennik" krytykuje wrocławsko-niemiecką prz yjaźń...
Rzeźba przedstawiająca Fryderyka II, jednego z inicjatorów rozbiorów
Polski, wykonana przez 6-letnią wychowankę przedszkola, została
nagrodzona w konkursie plastycznym zorganizowanym przez Muzeum
Miejskie we Wrocławiu.

Fryderyk II o Polakach:

"Biednych tych Irokezów będę się starał oswoić z cywilizacją
europejską". - po dokonaniu I rozbioru Polski pisał tak w liście do
filozofa Jeana d'Alemberta

"Żałuję filozofów, którzy zajmują się losem tego pod każdym względem
godnego pogardy narodu". - z listu do Jeana d'Alemberta, 26 stycznia
1772 r.

http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20090820&typ=po&id=po01.txt
http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20090820&typ=po&id=po02.txt

Data: 2009-08-20 13:36:04
Autor: Marek
On 20 Sie, 20:52, Tzva Adonai <tzva.ado...@yahoo.com> wrote:
[...]

A nie napisali, co to bylo za przedszkole ???
Ja sie domyslam:  pewnie to, ktore miesci sie obok synagogi...

Data: 2009-08-20 13:37:55
Autor: Marek
On 20 Sie, 22:36, Marek <mwisniewski2...@googlemail.com> wrote:
> [...]

> Miejskie we Wrocławiu.

A nie napisali, co to bylo za przedszkole ???
Ja sie domyslam:  pewnie to, ktore miesci sie obok synagogi...

....nota bene !  finansowane przez Niemcow !!!

Data: 2009-08-20 20:54:44
Autor: Tzva Adonai
"Nasz Dziennik" krytykuje wrocławsko-niemieckąprzyjaźń...
"Biednych tych Irokezów

Poczucie humoru miał wyśmienite... ;}

Data: 2009-08-20 21:21:10
Autor: matusm

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:caa62161-2e08-4bb9-8fe6-acdf2de5000ag6g2000vbr.googlegroups.com...
[...]

czyli nic nowego ciagle,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-08-20 21:47:58
Autor: Jerzy Tabortowski
"Nasz Dziennik" krytykuje wrocławsko-niemie cką przyjaźń...
czyli nic nowego ciagle,,,,,,,,,,,,,,

Uważaj matusm, za chwilę mkarwan uzna Cię za śmiecia, dowalając Ci przepastowaną frazą "...Czy mam cię ..."
Uważaj !! ;)
Pzdr, J.T.

"Nasz Dziennik" krytykuje wrocławsko-niemiecką prz yjaźń...