"Nasz Dziennik" krytykuje wrocławsko-niemiecką przyjaźń...

Data: 2009-08-20 13:36:04
Autor: Marek
"Nasz Dziennik" krytykuje wrocławsko-niemiecką przyjaźń...
On 20 Sie, 20:52, Tzva Adonai <tzva.ado...@yahoo.com> wrote:
Rzeźba przedstawiająca Fryderyka II, jednego z inicjatorów rozbiorów
Polski, wykonana przez 6-letnią wychowankę przedszkola, została
nagrodzona w konkursie plastycznym zorganizowanym przez Muzeum
Miejskie we Wrocławiu.

A nie napisali, co to bylo za przedszkole ???
Ja sie domyslam:  pewnie to, ktore miesci sie obok synagogi...

Data: 2009-08-20 13:37:55
Autor: Marek
On 20 Sie, 22:36, Marek <mwisniewski2...@googlemail.com> wrote:
> [...]

> Miejskie we Wrocławiu.

A nie napisali, co to bylo za przedszkole ???
Ja sie domyslam:  pewnie to, ktore miesci sie obok synagogi...

....nota bene !  finansowane przez Niemcow !!!

"Nasz Dziennik" krytykuje wrocławsko-niemiecką przyjaźń...