Nasz Ursynów

Data: 2010-12-09 17:41:46
Autor: u2
Nasz Ursynów
... nie może rządzić, bo wszedł w koalicję z radnymi z PiS-u. Bufetowa
nie chce przyznać się do porażki i utrudnia życie mieszkańcom Ursynowa.

Data: 2010-12-09 09:14:54
Autor: brat_olin
Nasz Ursynów
u2 <u...@o2.pl> wrote:

.. nie mo e rz dzi , bo wszed w koalicj z radnymi z PiS-u. Bufetowa
nie chce przyzna si do pora ki i utrudnia ycie mieszka com Ursynowa.

Brawo Ursynow!  (kiedys tam mieszkalem).
A Bufetowa - na bazar Rozyckiego!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-12-09 10:06:54
Autor: HaMMeR
Nasz Ursynów
On 9 Gru, 18:14, brat_olin <brat_o...@yahoo.com> wrote:
u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]
> nie chce przyzna si do pora ki i utrudnia ycie mieszka com Ursynowa.

Brawo Ursynow!  (kiedys tam mieszkalem).

Ja wlasnie tam mieszkam..;)

Data: 2010-12-09 10:51:56
Autor: brat_olin
Nasz Ursynów
On 9 Dec, 19:06, HaMMeR <k...@tranzac.pl> wrote:

> Brawo Ursynow!  (kiedys tam mieszkalem).
> A Bufetowa - na bazar Rozyckiego!

> --
> Smart questions to stupid answers

Ja wlasnie tam mieszkam..;)

Znaczy na Ursynowie, nie na Rozyckiego? :)

Wiecej o tej sprawie dowiedzialem sie z blogu Krzysztofa Leskiego na
salon24.pl.  Niezle jaja, cytuje:

"Ursynów to tylko dzielnica Warszawy. 150 tys. ludzi, zatem trochę
większa od Płocka. Od lat wygrywa tu Platforma. W tym roku też wzięła,
co się dało w wyborach rady miasta i prezydenta Warszawy, ale lokalnie
sprawę pokpiła. Niby jest najsilniejsza (11 mandatów), ale w
mniejszości. Powstała bowiem koalicja "Naszego Ursynowa" (10 mandatów)
z PiSem (4 manadaty) i właściwie już władzę przejęła. Tyle, że HGW i
lokalna PO robią wszystko, by dowieść, że na posiedzeniu rady głosy
liczył nie ten, co powinien, więc wszystko nieważne.

Czyj jest "Nasz U.", nie wie nikt. Zdawało mi się, że to głównie
uciekinierzy z PO. Ale lider NU ma kswykę "Czerwony Diabeł" i nie brak
głosów, że to raczej SLD. Pal czerwoni diabli, bez znaczenia. Przed
chwilą liderzy obu frakcji mieli kwadrans na mordobicie w TVP Info i
czas wykorzystali do ostatka. Ten z PO wyjaśniał, że nie ma z kim
rozmawiać, bo rywal był wielokrotnie "skazywany za mówienie nieprawdy
w kampanii" (to jest proces karny?) oraz jeździ samochodem, choć
stracił prawko. Pan z NU odwijał się, że przeciwnik "od lat nie płaci
czynszu za swoje mieszkanie". Cóż, nic dziwnego, polityka szczebla
dzielnicowego."