Nasz Zbawca! Nasz Mesjasz!

Data: 2016-07-16 08:38:03
Autor: Pajdak
Nasz Zbawca! Nasz Mesjasz!
http://tinyurl.com/jn8mtsz

"Gdyby nie mój świętej pamięci brat, cały ten nurt, który się przeciwstawiał postkomunizmowi by nie powstał - mówił o podczas promocji swojej książki Jarosław Kaczyński. Jego zdaniem to nie Lech Wałęsa, a jego zmarły brat w rzeczywistości kierował "Solidarnością".

http://www.dojarka.pl/f/10555/Jaroslaw_Kaczynski_wielki_prekursor_przemian Buuuuuhahahahhahahahahahaahaaaa!

--
Lepudruk

Data: 2016-07-17 09:08:10
Autor: Mark VVoydak
Nasz Zbawca! Nasz Mesjasz!
Dnia Sat, 16 Jul 2016 08:38:03 +0200, Pajdak napisał(a):

[...]

Lech, a nie Jarosław? Powstanie warszawskie pewnie też wywołał jego brat?
Grunwald to też jego robota? Co za kanalia! --
Mark VVoydak

Nasz Zbawca! Nasz Mesjasz!