Nasz doktorek

Data: 2013-06-30 13:21:59
Autor: Tuskobus
Nasz doktorek
W dniu 2013-06-30 10:21, Parvus pisze:
Premier wspomina: "Obroniłem doktorat, odpocząłem jeden dzień i
poszedłem do Jana Józefa Lipskiego zgłosić się do KOR".

http://www.polityka.pl/kraj/222398,1,doktorat-premiera-kaczynskiego.read#ixzz2XgQaZkAm

Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhahahhahaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhaaaaaaa! Do KOR
biedaczka też nie przyjęli! Jaruzelski nie chciał go internować. Po co
komu potrzebny zakompleksiony nieudacznik życiowy?

Zacznijmy od tego, że KOR to żydowska organizacja wywrotowa była. Co chciał w takiej organizacji robić Kaczyński?

Data: 2013-06-30 13:33:17
Autor: u2
Nasz doktorek
W dniu 2013-06-30 13:21, Tuskobus pisze:
[...]

widac korniki nie byli pewni co do pochodzenia kaczki. slusznie, bo wywodzi sie z polskiej szlachty...-;)

--
Istnieją trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/