Nasz kieszonkowy Obama

Data: 2013-06-13 09:45:26
Autor: Bogdan Idzikowski
Nasz kieszonkowy Obama
Wzrusza mnie niezwykle po艣wi臋cenie obywatela Godsona dla tej ojczyzny. Ot贸偶 贸w obywatel dwojga narod贸w Godson, o艣wiadczy艂 w艂a艣nie, 偶e rozwa偶a kandydowanie na prezydenta 艁odzi. Dlaczego zdecydowa艂 sie na ten desperacki krok? Bo 鈥渦wa偶am 艁贸d藕 za bardzo wa偶ne miasto, kt贸re zas艂uguje na uwag臋, miasto, kt贸re wymaga odrobienia wieloletnich zaniedba艅鈥 鈥 powiedzia艂.

Dalej pada jeszcze par臋 frazes贸w o 鈥渘ieoszlifowanym diamencie鈥 i pot臋dze konsultacji spo艂ecznych, czyli klasyczne bajkopisarstwo. Czy偶 i wy nie jeste艣cie wzruszeni?

Te bia艂e niedorajdy i kompletne ciapy, nie s膮 w stanie oszlifowa膰 艂贸dzkiego diamentu i dlatego cichy i ciemny (nie o inteligencj臋 tu bro艅 bo偶e chodzi) emigrant z Afryki, zakasa膰 musi teraz r臋kawy by ratowa膰 dorobek cywilizacyjny 艣rodka Europy.

Nigerio, ojczyzno ty moja, ty jeste艣 jak zdrowie, ile ci臋 trzeba ceni膰, ten tylko si臋 dowie, kto ci臋 zyska艂.

Nigerio na kolana padam przed tob膮 i twymi najlepszymi synami. Przybywajcie, ratujcie, na nogi stawiajcie, dosy艂ajcie nam manager贸w,  wizjoner贸w i ekspert贸w (tylko b艂agam nie tych od klonowania kart i imam贸w). Polska nigdy wam tego nie zapomni (wszyscy obywatele i patrioci proszeni s膮 o dobrowolne zg艂aszanie si臋 do solarium).

http://tiny.pl/hsw32

--
Dyskusja z wierz膮cym jest jak gra w szachy z go艂臋biem. Niewa偶ne, jak dobrze grasz, go艂膮b i tak przewr贸ci wszystkie figury, nasra na szachownic臋 i b臋dzie dumny z wygranej.

Data: 2013-06-13 17:04:53
Autor: mkarwan
Nasz kieszonkowy Obama
U偶ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:51b97897$0$1453$65785112news.neostrada.pl...

1. Jak pisze revelstein, jego blog jest dla "patologicznych blu藕nierc贸w,
sprzedawczyk贸w, kr臋taczy oraz 呕yd贸w z Brooklynu".
 http://revelstein.blox.pl/html
Poniewaz go czytasz i cytujesz, mo偶na wi臋c uzna膰, 偶e nale偶ysz do
"patologicznych blu藕nierc贸w, sprzedawczyk贸w, kr臋taczy oraz 呕yd贸w z
Brooklynu".

2. O revelsteinie w facebooku
facebook http://pl-pl.facebook.com/people/Zohan-Revelstein/100001984580075
Zohan Revelstein Strona internetowa http://revelstein.blox.pl

3. revelstein o sobie
http://revelsteinpost.wordpress.com/informacje/
mam dwa obywatelstwa i dwa paszporty,
dwa domy w zwi膮zku z tym (w sensie lokum),
jednego kota

4. revelstein o sobie
http://deser.pl/deser/u,revelstein.html
Warszawa
Taki sobie sprzedawczyk, zdegenerowany nie-patriota.

5. revelstein o sobie
http://revelstein.blip.pl/
Panbuk mnie nienawidzi, zdaje si臋 偶e z wzajemno艣ci膮

Data: 2013-06-14 20:29:52
Autor: pluton_
Nasz kieszonkowy Obama
malpa-katol to jakies wynaturzenie do kwadratu.

Nullification

Nasz kieszonkowy Obama