Nasz kochany Bronek, ptaszki cwierkajOM:)

Data: 2013-11-14 12:12:19
Autor: leming.show
Nasz kochany Bronek, ptaszki cwierkajOM:)
https://www.youtube.com/watch?v=WVZcpFA7rTc
http://www.rp.pl/artykul/812144.html
Kompromitacja Macierewicza od 1min
Jak Bronek Kwas i Olo z ruskimi wspolpracowali od min.4
A tu juz kfiatek:
Jak nasze kochane sluzby zrobily "wypadek" panu pulkownikowi 9min 20sek.
No i nie dojdzie do zeznan przeciw naszemu kochanemu Bronkowi bo pan plk zmarl w tancu 10min 10sek I systemik trwa:) Jak nie komuch to zyd i muzyczka gra:)

MegaGaz od 31min i 1mld pln poszlo w pizdu
itd. itp.

Data: 2013-11-14 21:22:29
Autor: u2
W dniu 2013-11-14 21:12, leming.show@gmail.com pisze:
Kompromitacja Macierewicza od 1min

lol wy ubeki chcecie skompromitowac innych, a kompromitujecie tylko siebie ...-;)

"Z czterech milionow zydow pod hitlerowska okupacja w czasie II wojny swiatowej zginelo 6 milionow i niestety tylko 5 milionow przezylo"

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2013-11-14 12:35:12
Autor: leming.show
użytkownik u2 napisał:

> Kompromitacja Macierewicza od 1min

lol wy ubeki chcecie skompromitowac innych, a kompromitujecie tylko siebie ...-;)

Bo to jest o tym jak chciano skompromitowac Maciore, a nie o tym ze Maciora sie skompromitowal:) Ja niestety jestem zbyt duza lam± aby oddzielic ziarno od plew, za duzy szum jest a mam za male IQ. Juz pisalem o tym, aby informacja "wrzutka" mogla byc uznana za wiarygodna musi zawierac 80% prawdy, czy jakos tak.

Data: 2013-11-14 21:47:58
Autor: u2
W dniu 2013-11-14 21:35, leming.show@gmail.com pisze:
Juz pisalem o tym, aby informacja "wrzutka" mogla byc uznana za wiarygodna musi zawierac 80% prawdy, czy jakos tak.

przez kogo ma to byc uznane za wiarygodne ? przez dupkow z ubecji ?

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że s± narodem wybranym. Czuj± się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek by¶my zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że Ľle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używaj± słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłuj± niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworz± mowę nienawi¶ci".

Data: 2013-11-14 22:56:42
Autor: boukun
Nasz kochany Bronek, ptaszki cwierkajOM:)
Użytkownik <leming.show@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:d557c8ec-2259-4714-a4c0-4646cb356043googlegroups.com...
użytkownik u2 napisał:

> [...]

Bo to jest o tym jak chciano skompromitowac Maciore, a nie o tym ze Maciora sie skompromitowal:) Ja niestety jestem zbyt duza lam± aby oddzielic ziarno od plew, za duzy szum jest a mam za male IQ. Juz pisalem o tym, aby informacja "wrzutka" mogla byc uznana za wiarygodna musi zawierac 80% prawdy, czy jakos tak.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
To co¶, jak syjonistyczna tuba propagandowa Radio Maryja...

boukun

Data: 2013-11-14 14:05:04
Autor: leming.show
użytkownik boukun napisał:

To co¶, jak syjonistyczna tuba propagandowa Radio Maryja...

boukun

Robi sie nieciekawie, mam metlik jak 93% osob Podobno tylko 7% ludzi wie jak jest, ale staruchy niechetnie sie dziela wiedza:)

Data: 2013-11-14 23:06:28
Autor: boukun
Nasz kochany Bronek, ptaszki cwierkajOM:)
Użytkownik <leming.show@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:dc775d43-ec65-4bd2-984b-608576698842googlegroups.com...
użytkownik boukun napisał:

[...]

Ja należę do tych 7%, a nie stary.

boukun

Nasz kochany Bronek, ptaszki cwierkajOM:)