Nasz kolega grupowy Wojtek Suchomski z Astrobiznes w TV

Data: 2009-08-06 14:04:58
Autor: Dieter
Nasz kolega grupowy Wojtek Suchomski z Astrobiznes w TV
Data: 2009-08-06 08:41:59
Autor: Majorrro
Nasz kolega grupowy Wojtek Suchomski z Astrobiznes w TV
On 6 Sie, 14:04, "Dieter" <die...@autograf.pl> wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=sAY5xgEyMnY

D.

W ksiazce pt: "Zawod - Inwestor Gieldowy", czytalem zeby podazac za
guru, ktorym poniekad jest Pan Wojciech, ale w momencie, gdy media
zaczna o nim mowic moge byc pewien, ze to koniec jego chwaly. Szacunek
dla Pana Wojciecha. Ciekawe czy motto ksiazkowe sie sprawdzi.

Data: 2009-08-06 10:18:19
Autor: Majorrro
On 6 Sie, 17:41, Majorrro <c...@o2.pl> wrote:
> [...]

zaczna o nim mowic moge byc pewien, ze to koniec jego chwaly. Szacunek
dla Pana Wojciecha. Ciekawe czy motto ksiazkowe sie sprawdzi.

Dieter, Pytanie z innej beczki. pan Wojciech widzi umocnienie USD/PLN
co jest logiczne biorac pod uwage nadchodzace spadki. O ile dobrze
pamietam mowiles o koncu trendu L na USD/PLN gdzies w okolicach
wrzesnia, wiec moze i trafisz.

Data: 2009-08-06 10:29:17
Autor: andrew08
On Aug 6, 1:18 pm, Majorrro <c...@o2.pl> wrote:

> [...]

co jest logiczne biorac pod uwage nadchodzace spadki. O ile dobrze
pamietam mowiles o koncu trendu L na USD/PLN gdzies w okolicach

IMO   odpowiedz jest  w video , czytaj (ogladaj )  miedzy wierszami..

Data: 2009-08-25 18:25:26
Autor: Protz
Nasz kolega grupowy Wojtek Suchomski z Astrobiznes w TV

Uzytkownik "Majorrro" <cox@o2.pl>

zaczna o nim mowic moge byc pewien, ze to koniec jego chwaly. Szacunek
dla Pana Wojciecha. Ciekawe czy motto ksiazkowe sie sprawdzi.

Na razie wtopa. Mowil w programie, ze akcje sprzedal na gorce, to bylo w okolicach 5 sierpnia.
Ja sie nie znam, ale to nie byla gorka.

Protz

Data: 2009-08-25 18:37:31
Autor: Virck

"Protz" <nie@mam.pl> wrote in message news:h7139q$t08$1inews.gazeta.pl...

[...]

Pamietam go...Pisal tutaj o dacie zwrotnej, ze mu wychodzi 6 sierpnia.....-;)))
Kolejny co polegl na swojej wiedzy...-;)))) teraz pewnie kopie sie z koniem...-;)))

Data: 2009-08-25 20:10:47
Autor: kc
Protz <nie@mam.pl> napisał(a):

> [...]

Na razie wtopa. Mowil w programie, ze akcje sprzedal na gorce, to bylo w okolicach 5 sierpnia.

A czy powiedzieł co zrobi 6 sierpnia? Nie byłbym pewien, że wtopił. Wyznaczył sobie opór, ale skoro on został łatwo pokonany, to czekał? Nie sądzę.
kc

Data: 2009-08-26 02:18:41
Autor: Protz
Nasz kolega grupowy Wojtek Suchomski z Astrobiznes w TV

Użytkownik " kc" <kc59@NOSPAM.gazeta.pl> napisał

A czy powiedzieł co zrobi 6 sierpnia?

Nie powiedzial, ale nic nie wspomnial ,ze planety sie moga totalnie przemeblowac w jeden dzien  ;)

Protz

Data: 2009-08-06 17:22:21
Autor: Loser
Nasz kolega grupowy Wojtek Suchomski z Astrobiznes w TV
Ciao

Widocznie przeoczylem albo pod jakims mniej znanym nickiem (jakim??)

Pozdrowko

Loser

Data: 2009-08-06 21:34:20
Autor: Dieter
Nasz kolega grupowy Wojtek Suchomski z Astrobiznes w TV
Nick Astrobiznes, np. post z 03.08.09.

D.

Data: 2009-08-06 19:52:49
Autor: Joachim
Dieter pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=sAY5xgEyMnY

Sceptycznie podchodzę do tego typu metod. Facet zupełnie mnie nie przekonuje. Już bardziej wierzę, że zarobię wpłacając 5zł na jakieś konto i rozsyłając maile z moim nr rachunku bankowego :).
(żeby była jasność maile też mnie nie przekonują).

W tle można było zobaczyć wróżkę kartami i myślę, że to właściwa ilustracja. Chociaż skuteczność wróżki z kartami tarota można było w jakimś tam stopniu uzasadnić, a to wróżenie z gwiazd jest ciemną magią.

J.

Data: 2009-08-06 21:30:00
Autor: Dieter
Nasz kolega grupowy Wojtek Suchomski z Astrobiznes w TV
Astrologia finansowa to nic innego jak analiza cykli, a chyba nie zaprzeczysz temu, ze cykle na gieldzie funkcjonuja od zawsze.

D.

Data: 2009-08-07 14:31:17
Autor: TT
Dieter napisał(a):
Astrologia finansowa to nic innego jak analiza cykli, a chyba nie zaprzeczysz temu, ze cykle na gieldzie funkcjonuja od zawsze.

Cykle na giełdzie funkcjonują od zawsze, tylko że nikt nie zna amplitudy cykli ani ich okresu/częstotliwości. Cykle te nie są regularne i nic się nie da o nich powiedzieć, a przewidywanie cykli z gwiazd, to takie szamaństwo.

A twierdzenie, że jak coś rośnie, a później spada tworzy jakieś cykle, to  bzdura do kwadratu. Wiadomo, że nic nie rośnie cały czas i spada cały czas. Wiadomo, a jak skończy rosnąć, to wiadomo, że będzie spadać. No ale to nie jest powód, żeby te ruchy nazywać cyklem :).

Dla mnie cykl, to jest coś, co ma amplitudę i określoną częstotliwość (choćby w przybliżeniu). A jak tego nie ma, to są po prostu zwykłe jakieś tam ruchy, a nie ruchy cykliczne.

hehehe, jeśli uważasz, że te ruchy akcji są cykliczne, to podaj przykład ruchów w na osi czasu, które nie są cykliczne. No jakie to miały by być ruchy?

Zresztą, każdy gra jak chce. Równie dobrze można porównywać WIG20 do kierunku wiatru.

TT.

PS. Hahaha, wg, tych wyssanych z palca teorii wiatr też jest cykliczny, bo raz wieje w jednym kierunku, a innym razem w drugim kierunku.

Data: 2009-08-07 14:45:14
Autor: TT
TT napisał(a):
Dieter napisał(a):
[...]

Na mój gust będą teraz przez kilka dni wzrosty, a nie jakieś astro-kosmity.
TT.

Data: 2009-08-07 14:53:57
Autor: Dieter
Nasz kolega grupowy Wojtek Suchomski z Astrobiznes w TV
Widze, ze ignorant z Ciebie ale prognoze zapisalem:)

D.

Data: 2009-08-07 10:54:01
Autor: andrew08
Nasz kolega grupowy Wojtek Suchomski z Astrobiznes w TV
jak sie komus nudzi moze  sobie poczytac ,

http://www.scribd.com/doc/10479221/Amanita-2009-Forecast-49-p

pozdrawiam ,

Data: 2009-08-08 01:20:31
Autor: Protz
Nasz kolega grupowy Wojtek Suchomski z Astrobiznes w TV

Uzytkownik "andrew08" <muminektu@interia.pl> napisal

jak sie komus nudzi moze  sobie poczytac ,

o, tam pisza o NWO. Az tak mi sie nie nudzi zeby czytac kolejnych zwolennikow teorii spiskowych.

Protz

Data: 2009-08-08 02:49:28
Autor: mylogi
Nasz kolega grupowy Wojtek Suchomski z Astrobiznes w TV
widze ze glowki zamkniete ;)
macie skojarzenia na poziomie baby ze wsi o astrologii jako sile
nieczystej
i omijacie lezacy na drodze diament (bo przeciez diamenty nie leza na
drodze)

proponuje zapoznac sie z modelami prognostycznymi Wojtka dla roznych
rynkow.

to jest moja opinia
a to sa moje wyniki

http://www.bankfotek.pl/view/312565

jakie wyniki stoja za negatywnymi opiniami wobec cykli astro ?

Data: 2009-08-08 11:20:18
Autor: macieks
On 8 Sie, 11:49, mylogi <myl...@gmail.com> wrote:
[...]

Jak się chwalić wynikami to pokaż od początku roku, a nie wycinek,
gdzie ponad połowa to jeden ruch dominujący :)

Na tym zdjęciu, trzecia linijka.
Jest napisane:
HISTORIA FINANSOWA - rach. nr 00-22-
20.07.2009   20:39:22   <-- -- -  Paru ludzi ma tam konto, powiedzcie co
ta data znaczy w DM BOŚ ???

podpisano

zamknięta główka :)

Data: 2009-08-09 08:04:39
Autor: mylogi
On 8 Sie, 20:20, macieks <mmmaciek...@gmail.com> wrote:
> [...]

Jest napisane:
HISTORIA FINANSOWA - rach. nr 00-22-
20.07.2009   20:39:22   <-- -- -  Paru ludzi ma tam konto, powiedzcie co

to akurat nazwalbym wnikliwoscia a nie zamknioglowkoscia

data o ktora pytasz to data moment zrobienia screena.
odpowiedzia na to dlaczego sa linie CRR pozniejsze od tej daty jest to
ze aktualizuje ten plik co pare dni i doklejam nowe linie ( caly czas
przy ustawieniu zakresu dat od 23.06). Powod twchniczny ze takie
rzeczy robie na tablecie z 10" ekranem i poprostu nie miesci sie na 1
ekranie.

ot co

Data: 2009-08-06 22:13:01
Autor: Fidelio
Użytkownik "Joachim" <joachim1110@op.pl> napisał w wiadomości news:h5f59h$r1r$1news.onet.pl...
Dieter pisze:
[...]

Facet trafił lutowy dołek, także sceptycznym można być ale w obliczu sprawdzonych prognoz to bardziej kupuję te prognozy niż Twój sceptycyzm. Chodź na pewno nie można brać tych prognoz w ciemno, tylko jako dodatkowy czynnik raczej. Ale akurat prognozy Wojtka budzą mój respekt, z wyżej wymienionych powodów.

Data: 2009-08-06 14:07:10
Autor: macieks
Nasz kolega grupowy Wojtek Suchomski z Astrobiznes w TV
Skuteczność ma wyśmienitą 80%.
A zysk tylko 50%?

Jeżeli tak trafia kolega Wojtek górki i dołki, powinien znaleźć speca
od finansów. Małym kosztem i małym ryzykiem na opcjach zarobiłby
więcej niż tylko 50%.

Data: 2009-08-06 23:13:58
Autor: Hubert
macieks wrote:
[...]

Chyba raczej chodzi o trafność wzrośnie/spadnie a nie trafienie w dołek/szczyt.

Nasz kolega grupowy Wojtek Suchomski z Astrobiznes w TV