Nasz nowy sport narodowy !

Data: 2010-06-14 21:37:16
Autor: Eulalia Browarek
Nasz nowy sport narodowy !
Data: 2010-06-15 02:09:56
Autor: awe
Nasz nowy sport narodowy !

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:hv67ec$3n0$1tioat.net...
Ekshumacje powróciły !!!

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Bedzie-ekshumacja-cial-ofiar-prezydenckiego-samolotu,wid,12369620,wiadomosc.html?ticaid=1a58f

Zennon
-- -- -- -- -- -- -
nie na dniach nie bedzie wiec zobowiazuje Boukuna zeby odberal wiadomosc, czy ty jestes zydlakiem?
awe

Data: 2010-06-15 00:40:14
Autor: Eulalia Browarek
Nasz nowy sport narodowy !

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hv6g9b$5r8$1news.onet.pl...

[...]

Masz młodą żonę, albo ładną dojrzałą córkę? Jeśli tak, to ją przyślij (a najlepiej obie) do Krakowa, dogłębnie im udowodnie, czy jestem żydłakiem, czy nie ;))) Tylko niech się umyją przed wyjazdem ;)))

Zennon

p.s. doczytałeś już sobie, co robiła Staniszkis w 68-mym ? Ta nasza "Narodowa Prawica" dziwnie nasycona jest bojownikami z tamtych czasów ;)))

Data: 2010-06-15 10:22:28
Autor: awe
Nasz nowy sport narodowy !

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:hv6i5d$6es$1tioat.net...

[...]

-- -- -- -- -- -
ok wynajme pod wdorcem jakas panienke z twoich czasow. A sprawdzales kim byl jej tatus? No i popatrz wyszla na ludzi
awe

Data: 2010-06-15 10:30:30
Autor: Bombelek
Nasz nowy sport narodowy !

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hv7d5b$p4h$1news.onet.pl...

[...]

awe, bądź grzeczny. Dobrze ci radzę!  Znów zaczynasz obrażać ludzi! Zbiera się ci chłopie z kilku paragrafów. Pojdziesz do kicia jak nic.

--

Bąbel-ek

Nasz nowy sport narodowy !