Nasz wybitny rodak w końcu na wolności...

Data: 2009-12-03 08:21:12
Autor: Tzva Adonai
Nasz wybitny rodak w końcu na wolności...
Roman Polański opuścił areszt - podała AP, powołując się na
Ministerstwo Sprawiedliwości Szwajcarii.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,7328160,AP__Polanski_opuscil_areszt.html

Data: 2009-12-03 08:41:26
Autor: Tzva Adonai
Nasz wybitny rodak w końcu na wolności...
XM-25 Smart napisał(a):

Cieszcie sie Rzydzi!

Proszę nie podszywać się pod dra Kruka... Dr Kruk, człowiek
wykształcony i światowy, gardził antysemickimi przesądami
charakterystycznymi dla ludności wiejskiej....

Data: 2009-12-03 17:51:51
Autor: MH
Nasz wybitny rodak w końcu na wolności...

Proszę nie podszywać się pod dra Kruka... Dr Kruk, człowiek
wykształcony i światowy, gardził antysemickimi przesądami
charakterystycznymi dla ludności wiejskiej....

Aaaa , czyli to jednak fałszywe kruczysko nam tu kracze !! Cholera , też
cosik mi się jego posty wydawały nazbyt krucze.. Co się zaś tyczy tematu wątka , zgadzam się !! WASZ rodak jest na wolności ..

MH

Data: 2009-12-03 13:31:36
Autor: Antenka
On 3 Gru, 17:21, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
Roman Polański opuścił areszt - podała AP, powołując się na
Ministerstwo Sprawiedliwości Szwajcarii.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,7328160,AP__Polanski_o...

Cholerny pedofil  i perwers na wolności! Blee...Tylko się nie zesraj
ze szczęścia

Antenka

Data: 2009-12-03 13:41:41
Autor: zbig
On 3 Gru, 22:31, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> [...]

>http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,7328160,AP__Polanski_o...

Cholerny pedofil  i perwers na wolności! Blee...Tylko się nie zesraj

Nie podoba sie?? A on takiego  poznańsko-paetzowskiego sznytu

Data: 2009-12-04 09:52:19
Autor: Jadrys
zbig pisze:
[...]

Co masz na myśli pisząc "poznańsko", zbigu?

Data: 2009-12-03 18:15:43
Autor: Skumber

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:04add68d-c7cc-4294-9a71-5016ba65d197a21g2000yqc.googlegroups.com...
Roman Polański opuścił areszt - podała AP, powołując się na
Ministerstwo Sprawiedliwości Szwajcarii.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,7328160,AP__Polanski_opuscil_areszt.html

Ameryka ma najlepszy wymiar sprawiedliwosci
.... ktory mozna kupic za pieniadze.

Data: 2009-12-03 09:41:36
Autor: J-23
On 3 Gru, 18:15, "Skumber" <s...@pp.pl> wrote:
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adon...@lycos.com> napisał w wiadomościnews:04add68d-c7cc-4294-9a71-5016ba65d197a21g2000yqc.googlegroups.com....
[...]

Wymiar sprawiedliwosci, ktory polega na tym ze iles tam gospodyn
domowych, albo kierowcow ciezarowek, albo sprzataczy,
Wydaje wyrok w sprawie dot. przestepstwa ktore popelnil artysta, albo
intelektualista, albo naukowiec...
Kiedy przestepstwo jest natury pospolitej, to jeszcze jakos sobie daja
rade, ale jak rzecz dot. skomplikowanej dzialalnosci,
to zwyczajnie brakuje im wiedzy, i latwo daja soba manipulowac.

J-23 itede...

PS. oczywiscie ciesze sie ze R.Polanski zostal zwolniony z wiezienia

Data: 2009-12-03 10:27:46
Autor: J-23
On 3 Gru, 18:41, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

J-23 itede...

PS. oczywiscie ciesze sie ze R.Polanski zostal zwolniony z wiezienia

facio ma juz 76 wiosen, co mu kastrowanie???

J-23 itede

Data: 2009-12-03 19:29:24
Autor: raff
J-23 pisze:
[...]

Bedzie robil bardziej uduchowione filmy.

I w ten sposob Donek wplynie na rozwoj ogolnoswiatowej sztuki filmowej.

R.

Data: 2009-12-03 12:41:32
Autor: J-23
On 3 Gru, 19:29, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
J-23 pisze:

> [...]

Bedzie robil bardziej uduchowione filmy.

I w ten sposob Donek wplynie na rozwoj ogolnoswiatowej sztuki filmowej.

jasne, niech robi

Data: 2009-12-03 20:08:31
Autor: Jadrys

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adon...@lycos.com> napisał w wiadomościnews:04add68d-c7cc-4294-9a71-5016ba65d197a21g2000yqc.googlegroups.com... Roman Polański opuścił areszt - podała AP, powołując się na
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,7328160,AP__Polanski_o... Ameryka ma najlepszy wymiar sprawiedliwosci
[...]

I w ten sposób "Donek" sprawi że będziemy wypłacać kolosalne odszkodowanie Romanowi.. Tych co wprowadzili tą ustawę >bubel< powinno się wykastrować i pozbawić prawa do odszkodowania.

Data: 2009-12-03 19:04:57
Autor: Skumber
Nasz wybitny rodak w końcu na wolności...

PS. oczywiscie ciesze sie ze R.Polanski zostal zwolniony z wiezienia

A jak przyjedzie do Polski to Donek go wykastruje ?

Data: 2009-12-04 12:41:08
Autor: =heÂŽsk=
On Thu, 3 Dec 2009 19:04:57 +0100, "Skumber" <sk@pp.pl> wrote:

PS. oczywiscie ciesze sie ze R.Polanski zostal zwolniony z wiezienia

 jak sie cieszyles? opowiedz...

A jak przyjedzie do Polski to Donek go wykastruje ?

 a jarek przytuli...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-04 12:41:08
Autor: =heÂŽsk=
Nasz wybitny rodak w końcu na wolności...
On Thu, 3 Dec 2009 09:41:36 -0800 (PST), J-23 <khanula@gazeta.pl>
wrote:

[...]

 albo mala gnida, ktora chce uniknac odpowiedzialnosci.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-05 09:01:06
Autor: J-23
On 4 Gru, 12:41, =he(R)sk= <coza bigbred...@interia.pl> wrote:
On Thu, 3 Dec 2009 09:41:36 -0800 (PST), J-23 <khan...@gazeta.pl>
wrote:

> [...]
> intelektualista, albo naukowiec...

 albo mala gnida, ktora chce uniknac odpowiedzialnosci.

Od nienawisci do kazdego czlowieka sukcesu "kasy" Ci nie przybedzie.
Jestem przekonany ze na zawsze zostaniesz zgorzknialym dolodupkiem.
Bo czym moze zachwycic, lub przekonac do swoich dokonan taki tepy
ĆWOK?

J-23 itede...

Data: 2009-12-08 15:04:59
Autor: konserwator

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:8dce5d9f-ecc2-4484-9a01-4bc2c3e15c52a21g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

to znaczy, ze przestepstwa naukowcow, artystoqw intelektualistow maja inna wage nic te same przestepstwa popelniane przez kierowcow i sprzataczki...
a ja myslalem, ze temida jest slepa...
a jednak nie!

Nasz wybitny rodak w końcu na wolności...