Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Nasz wywiad. Profesor Staniszkis o finiszu kampanii: "Szanse wygranej PiS są bardzo duże" i "Palikot to kontynuacja Urbana

Data: 2011-10-03 02:12:41
Autor: muto2100
Data: 2011-10-03 10:46:25
Autor: Antenka
Nasz wywiad. Profesor Staniszkis o finiszu kampanii: "Szanse wygranej PiS są bardzo duże" i "Palikot to kontynuacja Urbana
On 3 Paź, 11:12, muto2100 <misiaxxxxy...@gmail.com> wrote:
http://wpolityce.pl/wydarzenia/15601-nasz-wywiad-profesor-staniszkis-...

Palikot kontynuacja Urbana? Co pani mówi? Tyż Żyd?! :-o))

Antenka

Data: 2011-10-03 19:50:01
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

On 3 Paź, 11:12, muto2100 <misiaxxxxy...@gmail.com> wrote:
http://wpolityce.pl/wydarzenia/15601-nasz-wywiad-profesor-staniszkis-...

Palikot kontynuacja Urbana? Co pani mówi? Tyż Żyd?! :-o))

Robicie już w pory przed Palikotem. Bardziej niż w 1993 po wyborczej
wygranej SLD. A ja z przyjemnością na niego teraz zagłosuję, ty zresztą
także.

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-10-03 12:17:55
Autor: Antenka
Nasz wywiad. Profesor Staniszkis o finiszu kampanii: "Szanse wygranej PiS są bardzo duże" i "Palikot to kontynuacja Urbana
On 3 Paź, 19:50, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Antenka napisa :

> Palikot kontynuacja Urbana? Co pani m wi? Ty yd?! :-o))

Robicie ju w pory przed Palikotem. Bardziej ni w 1993 po wyborczej
wygranej SLD. A ja z przyjemno ci na niego teraz zag osuj , ty zreszt
tak e.

Chyba cię pogięło! Nie głosuję na czosnkowych.

Antenka

Data: 2011-10-03 22:27:36
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

[...]

Przecież zapowiedziałeś że w ogóle nie weźmiesz udziału w wyborach.

Data: 2011-10-03 13:39:44
Autor: Antenka
Nasz wywiad. Profesor Staniszkis o finiszu kampanii: "Szanse wygranej PiS są bardzo duże" i "Palikot to kontynuacja Urbana
On 3 Paź, 22:27, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com>
Przecie zapowiedzia e e w og le nie we miesz udzia u w wyborach. <

Zapowiedziałam, zapowiedziałam,  ale co zrobię wiem tylko ja! :-P

Antenka