Nasza Nataszka

Data: 2011-03-08 16:15:00
Autor: boukun
Nasza Nataszka
Jakoś tak mi się spodobała ta nasza Natasza Urbańska, że stale powtarzam za Robertem Janowskim nasza Nataszka. Ostatnio mówię do żony, że nasza Nataszka... Żona się tak zezłościła, że teraz stale mi wypomina, że w niej nic nie ma, że jest okropna, że ma straszne rysy..., że stale ją promują w telewizji, a ten Janowski to już szczególnie i w ogóle, jak tylko jest ona w telewizji, to zaraz wychodzi z pokoju, bo mówi, że nie moża na nią patrzeć... Mówi ponadto, że ona ma jakieś niepolskie rysy, jakieś ze wschodu... i tylko te ruską piosenkę w kółko śpiewa, a te jej ostatnio zrobione własy, ta fryzura jest okropna, jak ona w nich wygląda... Ja jej odpowiadam, że to nie prawda, że ona jest dyskryminowana w telewizji właśnie dlatego, że ma niesamowity talent i urodę i że jest czystą Polką, a Robert Janowski ma dług wobec Józefowicza, który go wykreował i wyprowadził na ludzi... i dlatego stara się jego pięknej żonie pomóc.

A ja tam zawsze będę mówił, nasza Nataszka..., bo ona jest taka właśnie polska, słowiańska, taka nasza czysta i śliczna Polka...

boukun

Data: 2011-03-08 16:57:38
Autor: JanKo
Nasza Nataszka

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:il5gki$def$1mx1.internetia.pl...
Jakoś tak mi się spodobała ta nasza Natasza Urbańska, że stale powtarzam za Robertem Janowskim nasza Nataszka. Ostatnio mówię do żony, że nasza Nataszka...

Tylko się nie zesraj ze szczęścia!

JanKo

Data: 2011-03-08 17:17:51
Autor: boukun
Nasza Nataszka

Użytkownik "JanKo" <rudy102@military.org> napisał w wiadomości news:4d7651f0$0$2458$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Mógłbyś sobie oszczędzić tego komentarza...

boukun

Data: 2011-03-08 17:19:24
Autor: JanKo
Nasza Nataszka

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:il5kad$18b$1mx1.internetia.pl...

[...]

Pzrepraszam szanownego pana.  Jelenia Góra to niebrzydkie miasto. Zwłaszcza knajpy na rynku.

JanKo

Data: 2011-03-08 18:38:15
Autor: Wiesiaczek
Nasza Nataszka
On Tue, 08 Mar 2011 16:57:38 +0100, JanKo wrote:

[...]

Cyt.:"Uważaj bys nie dostał sraczki ze szczęscia!

JanKo"

Masz jakieś inne teksty?
Jeśli ta demokracja polega na wychowaniu takich półgłówków, to ja już wolę PRL!

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach: Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Nasza Nataszka