Nasza dzielna policja...

Data: 2011-03-30 09:04:48
Autor: DJ
Nasza dzielna policja...
http://www.ekutno.pl/?kutno=0&y=1&zoom=10098
albo
http://skocz.pl/policjakutno

Brak mi słów...

Ale mi wielka afera, bo obtarl blotnik i zderzak.

Ja to normalnie nie moge wyjsc z podziwu jak wielu jest na tej grupie idealnych kierowcow co to przejechali setki tysiecy kilometrow i nigdy nawet nie zarysowali auta. Napiszcie jak to sie robi, bo sam znam osobiscie wielu moim zdaniem dobrych kierowcow, ale zaden nie moze sie pochwalic tak duzymi przebiegami bez zadnej rysy.

Pozdrawiam

DJ

Data: 2011-03-30 09:15:39
Autor: niusy.pl
Nasza dzielna policja...

UĹĽytkownik "DJ" <dariuszj@poczta.onet.pl>

http://www.ekutno.pl/?kutno=0&y=1&zoom=10098
albo
http://skocz.pl/policjakutno

Brak mi s��w...

[...]

Ja to nie mogę wyjść z podziwu jak ciężkomyślący ludzie są. Skoro policjantowi udało się uszkodzić samochód o przystanek to podejrzewać należy, że był nawalony albo naćpany. Ciężko powiedzieć co mu się przytrafi następnym razem.

Data: 2011-03-30 16:10:05
Autor: DJ
Nasza dzielna policja...
Ja to nie mogę wyj¶ć z podziwu jak ciężkomy¶l±cy ludzie s±. Skoro policjantowi udało się uszkodzić samochód o przystanek to podejrzewać należy, że był nawalony albo naćpany. Ciężko powiedzieć co mu się przytrafi następnym razem.

A jaka to roznica czy o przystanek, budynek, inny stojacy samochod, jakis slupek czy cos innego?
Myslisz, ze te wszystkie otarcia na parkingach itp. to tylko pod wplywem alkoholu albo narkotykow?

DJ

Nasza dzielna policja...