Nasza rodzina

Data: 2018-08-20 13:39:11
Autor: Lord Donald
Nasza rodzina
Dziadek!!! To ty? A babcia mówiła że nie żyjesz. Dokładnie powiedziała, że ten zasrany polaczek, który nie chciał jechać z nami i służyć niemieckim panom już dawno zdechł. Mówiła, że już od 25 lat rządzi nasza niemiecka PO, a wcześniej jakoś inaczej się nazywali. To już z polaczkami zrobiła porządek, tak upierdoliła ich, zajebała im emerytury, fabryki, itp... że takie stare pryki jak ty już dawno zdechły. Pozostali już tylko zdolni do niewoli u naszego niemieckiego Pana. Tam została jedynie huj i dupa kamieni kupa jak mówili nasi z PO. A ty żyjesz. Dziadek, jebnij ten pis i jedź za nami. Tam u polaczków, wkrótce wróci nasza PO. Niemiecki Pan obiecał, że o to zadba. Na pewno tego już togo nie przeżyjesz. Zajebią i przywiozą do niemieckiego pana resztę co tam zostało. Niemiecki Pan jest litościwy, a tu nie jest tak źle. Jak masz sprawny zwieracz to da się żyć. Dziadek, przepraszam, że byłem nie miły, ale nie wiedziałem, że jeszcze żyjesz. Dziadziuniu proszę przyłącz się do całej naszej rodzinki. Grób czeka.

Nasza rodzina