Nasze Osiedla

Data: 2011-12-12 11:38:33
Autor: boukun
Nasze Osiedla
5:20-"Osiedle ma być nasze.Tak tworzy się WIĘŹ mieszkańców".I tak było.Znałem każdego w swoim bloku i wszyscy mnie znali-każdy znał każdego.Lubił,albo nie lubił,ale znał.Gdy Polska strzelała gola CAŁE osiedle na cały głos wrzeszczało GOOL! A ponieważ balkony pootwierane były to ryk był niesamowity.Gdy urodziny miał jeden PÓŁ BLOKU świętowało-stoły stały na korytarzach.A dziś? Wiecie kto mieszka obok w mieszkaniu? A piętro niżej? Jak umrze dowiecie się jak zacznie się rozkładać.
http://www.youtube.com/watch?v=-jvZ09z4cIE&feature=related

Był taki okres w Polsce, kiedy to Polacy się rządzili sami w swoim kraju,każdy znał swojego sąsiada i wiedział, czy to przechara, czy swój, mogliśmy spośród swoich wybierać naszych reprezentantów.. I to było syjonistom kością w gardle i dlatego ten porządek zburzyli i dzisiaj rządzi mafia, od 22 lat...

boukun

Nasze Osiedla