"Nasze Panstwo" zdaje egzamin poraz drugi.

Data: 2012-11-02 12:59:38
Autor: Marek
"Nasze Panstwo" zdaje egzamin poraz drugi.
Uroczystosci pogrzebowe Prezydenta Kaczorowskiego w toku.

Data: 2012-11-02 14:40:01
Autor: Stachu Chebel
On 2 Lis, 20:59, Marek <mwisniewski2...@gmail.com> wrote:
Uroczystosci pogrzebowe Prezydenta Kaczorowskiego w toku.

Kaczorowski Prezydentem, Jezus Królem, poważnie zastanawiam się czy
nie mianować się Cesarzem..

Data: 2012-11-02 14:42:48
Autor: Marek
On Nov 2, 10:40 pm, Stachu Chebel <stche...@gmail.com> wrote:
> [...]

> Uroczystosci pogrzebowe Prezydenta Kaczorowskiego w toku.

Kaczorowski Prezydentem, Jezus Królem, poważnie zastanawiam się czy

Zrob to.
Tylko, kto przyjdzie na twoj pogrzeb ?
Moze jeden opiekun...???

Data: 2012-11-02 22:03:52
Autor: pluton_
"Nasze Panstwo" zdaje egzamin poraz drugi.
Uroczystosci pogrzebowe Prezydenta Kaczorowskiego w toku.

Panstwo to tylko organizacja pompujaca kase wyrwana z twojej kieszeni
do kieszeni politykow.

Jako taka zdaje egzamin znakomicie.

Nullification

Data: 2012-11-02 14:21:44
Autor: Marek
On Nov 2, 10:06 pm, "pluton_" <pluton_o...@poczta.onet.pl> wrote:
> Uroczystosci pogrzebowe Prezydenta Kaczorowskiego w toku.

Panstwo to tylko organizacja pompujaca kase wyrwana z twojej kieszeni
> [...]

Ciekawe, ktory aspekt, mial Komorowski na mysli...???

Data: 2012-11-02 22:52:24
Autor: Lorn
W dniu 2012-11-02 20:59, Marek pisze:
Uroczystosci pogrzebowe Prezydenta Kaczorowskiego w toku.

Nie wiem skąd to się wzięło, może z wieloletniej stagnacji pod pręgierzem czerwonych, albo z ignorancji tudzież ludzkiej głupoty, by o wszystko obwiniać rząd. Weźmy taki kryzys... No czyja wina? Tuska. Błędnie rozpoznane ciało, na etapie przenoszenia zwłok do trumny zostało zamienione... Winta rządu i Tuska. Słuchałem wypowiedź córki, która powiedziała coś takiego: Nikt się nie zapytał czy też nie chciał byśmy przyjechali. Czegoś tu nie rozumiem... Będąc na jej miejscu nie czekałbym aż ktoś mnie zaprosi. Nie ta obrączka - Powiadomili i co? To wszystko? Jakiś brak empatii do... ech lepiej ugryzę się w palce.

"Nasze Panstwo" zdaje egzamin poraz drugi.