Nasze dziewczyny rozgromiły Rosję...

Data: 2009-09-30 10:32:48
Autor: Tzva Adonai
Nasze dziewczyny rozgromiły Rosję...
.... co mnie niezmiernie cieszy...

Jednak najbardziej lubię oglądać mecze z udziałem Holenderek, z
którymi Polki przegrały, bo gra tam moja faworytka Kim Staelens -
http://www.ze.nl/artikelen/Image/thumbs/kim1_110609_200.jpeg

Nordic girl....

Data: 2009-09-30 21:31:00
Autor: MH
[...]

Lat temu trochę , miałem siatkarkę z mojej osady... Nie do zatrzymania , same
asy serwisowe ...

MH

Data: 2009-10-01 08:57:49
Autor: konserwator

Użytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisał w wiadomości news:1557.00000352.4ac3b1f4newsgate.onet.pl...
[...]

ale mimo wszystko reprezentacja Izraela jest dosyc cienka...
pewnie jeden rodzynek sie zdarzyl a pozniej na front i strzelac do palestynskich dzieci...

Data: 2009-09-30 22:36:31
Autor: awe
Nasze dziewczyny rozgromiły Rosję...
Izrael cos wygral ostatnio?