Nasze f-16 lec± na ćwiczenia!!

Data: 2012-02-20 05:34:10
Autor: PLCEDI
Nasze f-16 lec± na ćwiczenia!!
http://wiadomosci.onet.pl/swiat/polska-i-izrael-przeprowadza-manewry-lotnicze,1,5032234,wiadomosc.html

Kedy¶ nasze Mig-29 po cichu tam ćwiczyły (jako cele) a teraz F-16 będ±
szaleć. Moze nawet zrzuc± pierwsz± betonow± bombkę - bo podobno
jeszcze tego nie robiły...
Ps A jak tam już poleca to może sprawdz± co z zakupionymi przez
nieodrzałowanego Klicha UAV Searcherami. W Afganie lataj± dla nas
wypozyczone inne bo te dla nas ci±gle się klepie.

Data: 2012-02-20 17:51:54
Autor: nazgul
Nasze f-16 lecą na ćwiczenia!!
W dniu 2012-02-20 14:34, PLCEDI pisze:
http://wiadomosci.onet.pl/swiat/polska-i-izrael-przeprowadza-manewry-lotnicze,1,5032234,wiadomosc.html

ha ha ha
ktoś wygrzebał jakieś papiery z dna szuflady
i nie zauważył, że zupełnie zdezaktualizowane

Data: 2012-02-20 18:01:57
Autor: wmanerwowaniwiran
Nasze f-16 lec± na ćwiczenia!!
nazgul <xpm@wp.pl> napisał(a):
> [...]
ha ha ha
ktoś wygrzebał jakieś papiery z dna szuflady
i nie zauważył, że zupełnie zdezaktualizowane

Doprawdy?

Nasze F-16 w Marcu nad Izraelem
Polskie F-16 nad Izraelem. MON chciał to ukryć?
Wielkie manewry lotnicze.

Polska i Izrael przeprowadz± w marcu manewry lotnicze na pustyni Negew, niedaleko Ejlatu nad Morzem Czerwonym - donosi IAR.
Polscy i izraelscy piloci ćwiczyć będ± wspólne bombardowanie celów naziemnych oraz walki w powietrzu z samolotami wroga. W operacji wezm± udział polskie my¶liwce F-16.
Izraelskie media, które zapowiedziały ćwiczenia, twierdz±, że były one zaplanowane już od dawna, ale polska strona nie chciała o tym informować.
Trzy miesi±ce temu wspólne manewry przeprowadziły siły lotnicze Izraela, Grecji i Włoch - przypomina agencja.
AJ

http://www.sfora.pl/Polskie-F-16-nad-Izraelem-MON-chcial-to-ukryc-a40709
http://stooq.com/n/?f=573889

I po to były te zakupy uzbrojenia w USA?
Czy może "wmanewruj± nas" w Iran...?

Data: 2012-02-28 12:31:38
Autor: PM
Nasze f-16 lec± na ćwiczenia!!

Użytkownik "wmanerwowaniwiran" <kiepsk@NOSPAM.gazeta.pl>

ha ha ha
ktoś wygrzebał jakieś papiery z dna szuflady
i nie zauważył, że zupełnie zdezaktualizowane

Doprawdy?

doprawdy.
jak polec± to Cie przeproszę za pos±dzenie o łykanie wydzielin kaczki dziennikarskiej.

Data: 2012-03-10 14:53:42
Autor:
Nasze f-16 lec± na ćwiczenia!!
PM <xpm@wp.pl> napisał(a):

Użytkownik "wmanerwowaniwiran" <kiepsk@NOSPAM.gazeta.pl>

> Doprawdy?

doprawdy.
jak polec± to Cie przeproszę za pos±dzenie o łykanie wydzielin kaczki dziennikarskiej.
s± gotowi do wylotu.
ciekawe czy sie doczekam realizacji twojej obietnicy

Data: 2012-03-20 16:42:27
Autor: PM
Nasze f-16 lec± na ćwiczenia!!

do wylotu.
ciekawe czy sie doczekam realizacji twojej obietnicy

oczywi¶cie.

Przepraszam.

Data: 2012-04-12 20:42:19
Autor: fruuu
Nasze f-16 lec± na ćwiczenia!!
PM <xpm@wp.pl> napisał(a):

do wylotu.
> ciekawe czy sie doczekam realizacji twojej obietnicy

oczywi¶cie.

Przepraszam.
W nagrodę za słownosc nasci koledze postfactum rzeczy w temacie:
http://lotniczapolska.pl/Desert-Hawk-- Izraelskie-cwiczenie-okiem-pilota-F-
16,24151
http://www.facebook.com/media/set/?
set=a.289658321103923.61390.117616274974796&type=1

Data: 2012-04-13 11:43:57
Autor: KiloSierra
Nasze f-16 lecą na ćwiczenia!!
W dniu 12/04/12 22:42, fruuu pisze:

[...]

no widac ze chlopcy łykneli sporo doświadcznia.....
bardzo dobrze ze tam polecieli

Data: 2012-04-15 21:25:41
Autor: fruuu
Nasze f-16 lec± na ćwiczenia!!
KiloSierra <foru@10g.pl> napisał(a):
> [...]

> http://www.facebook.com/media/set/?
> set=a.289658321103923.61390.117616274974796&type=1

no widac ze chlopcy łykneli sporo doświadcznia.....

Ja tam widze ze lykneli tylko sporo pustynnego pylu (o tym ile przelkneli pejsachowki chodza tylko sluchy...)

Data: 2012-02-21 00:35:36
Autor: Rabbit McCroolick
Nasze f-16 lec± na ćwiczenia!!
Nasze F-16 nad Izraelem a izraelskie nad Teheranem

Data: 2012-02-28 09:48:16
Autor: wróc±?
Nasze f-16 lec± na ćwiczenia!!
Rabbit McCroolick <bilgates@wp.pl> napisał(a):
Nasze F-16 nad Izraelem a izraelskie nad Teheranem

Ożesz faktycznie najbardziej prawdopodobne...

W przyszłym miesi±cu polsko-izraelskie ćwiczenia lotniczedzisiaj, 08:00 PG / PAP W marcu kilka polskich samolotów F-16 stacjonuj±cych w bazie w Łasku weĽmie udział w ćwiczeniach z siłami powietrznymi Izraela. To pierwsze takie wspólne manewry. - Nasi lotnicy będ± mieli możliwo¶ć zdobycia do¶wiadczenia w warunkach zbliżonych do bojowych. Będ± wykonywać misje w mieszanych formacjach, a także korzystać ze ¶rodków walki elektronicznej, co w Polsce wi±że się z wieloma ograniczeniami - powiedział rzecznik Dowództwa Sił Powietrznych ppłk Sławomir G±sior. Jak dodał, ćwiczenia będ± symulowały też ataki na cele na ziemi, np. wyrzutnie rakiet przeciwlotniczych.

Jak poinformował rzecznik MON Jacek Sońta, decyzję o udziale polskich pilotów w ćwiczeniach w Izraelu minister Tomasz Siemoniak podj±ł pod koniec ubiegłego tygodnia. Wcze¶niej na spotkaniu z internautami ocenił, że taki wyjazd byłby korzystny dla Sił Powietrznych.

Przygotowania do ćwiczeń trwały od zeszłego roku. Wspólne manewry pilotów F-
16 przewidywała polsko-izraelska deklaracja o współpracy wojskowej, jak± w lutym 2011 r. podpisali ministrowie obrony obu państw.

W ćwiczeniach z siłami izraelskimi, które maj± potrwać ok. 10 dni, wezm± udział samoloty F-16, które na co dzień stacjonuj± w bazie w Łasku (Łódzkie). Ze strony izraelskiej w ćwiczeniach maj± uczestniczyć maszyny F-
15 i F-16.

Dowództwo Sił Powietrznych oficjalnie nie podaje terminu ćwiczeń ani liczby polskich samolotów, które wezm± w nich udział. Jednak według izraelskiej prasy - cytowanej w Polsce przez branżowe media - ćwiczenia odbęd± się w połowie miesi±ca nad Pustyni± Negew.

W tym roku polskie F-16 maj± także po raz pierwszy wzi±ć udział w prestiżowych międzynarodowych manewrach Red Flag na Alasce. To największe ćwiczenia lotnicze organizowane w USA; wezm± w nich udział samoloty państw sojuszniczych. W ramach przygotowań do tego wyjazdu polscy piloci w grudniu 2011 r. ćwiczyli tankowanie w powietrzu.

Podpisana w lutym 2011 r. polsko-izraelska deklaracja o współpracy obronnej prócz wspólnych ćwiczeń lotniczych mówiła też m.in. o utworzeniu grup roboczych w dziedzinie obronno¶ci, obrony powietrznej, a także współpracy pomiędzy pionami informatycznymi polskiego i izraelskiego wojska. Dokument zawiera też deklaracje o współpracy w dziedzinie przemysłu obronnego oraz szkoleń wojsk specjalnych.

Polska dysponuje 48 samolotami F-16: 32 maszyny stacjonuj± na poznańskim lotnisku w Krzesinach, wchodz± w skład 31. Bazy Lotnictwa Taktycznego, pozostałe s± na wyposażeniu 32. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Łasku pod Łodzi±.

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/w-przyszlym-miesiacu-polsko-izraelskie-
cwiczenia-l,1,5039376,wiadomosc.html

--

Nasze f-16 lec± na ćwiczenia!!