Nasze imię DZIEWIĘĆDZIESIĄTISZEŚĆ !!!

Data: 2010-08-04 02:29:26
Autor: Antenka
Nasze imię DZIEWIĘĆDZIESIĄTISZEŚĆ !!!
DZIEWIĘĆDZIESIĄTISZEŚĆ
===================
Nasze imię Dziewięćdziesiątisześć!
My krzyczymy w nocy i w dzień!
Kto nas zabił, dlaczego i za co?
Dzięki Bogu, że wciąż po nas płaczą!

Antenka

"Platforma robi wszystko z naprężoną żyłą i wściekłością. To jest
formacja ludzi wściekłych. Ludzi agresywnych. Ich wiece przypominają
parteitagi" - Jan Pietrzak

Data: 2010-08-04 12:30:34
Autor: CeSaR
Nasze imię DZIEWIĘĆDZIESIĄTISZEŚĆ !!!
"Platforma robi wszystko z naprężoną żyłą i wściekłością. To jest
formacja ludzi wściekłych. Ludzi agresywnych. Ich wiece przypominają
parteitagi" - Jan Pietrzak

No zajefajne masz autorytety - Jasiu Pietrzak Kryształowy.
Komik z niego może był i niezły ale dawno.

Data: 2010-08-04 06:11:01
Autor: Antenka
On 4 Sie, 12:30, "CeSaR" <ad...@mail.com> wrote:
> [...]
>parteitagi" - Jan Pietrzak

No zajefajne masz autorytety - Jasiu Pietrzak Kryształowy.
Komik z niego może był i niezły ale dawno.

Nie chodzi o Jasia, ale o to,  co powiedział o POlszewi - tutaj w
całej rozciągłości się z nim zgadzam, bo dobrze to ujął :D. A ta
naprężona żyła powinna stać się od dziś logo POlszewi hle hłe hłe

Antenka

Data: 2010-08-04 15:48:55
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-08-04 15:11, Antenka pisze:
Nie chodzi o Jasia, ale o to,  co powiedział o POlszewi - tutaj w
całej rozciągłości się z nim zgadzam, bo dobrze to ujął :D. A ta
naprężona żyła powinna stać się od dziś logo POlszewi hle hłe hłe

Kaczynizm jak stalinizm wyprał ci resztki szarej papki między uszami. Niektórzy w społeczeństwie mają genetyczne predyspozycje do podatności na manipulację.

Data: 2010-08-04 14:57:23
Autor: Antenka
On 4 Sie, 15:48, PesTYcyD <pesty...@wp.pl> wrote:
> [...]

Kaczynizm jak stalinizm wyprał ci resztki szarej papki między uszami.
Niektórzy w społeczeństwie mają genetyczne predyspozycje do podatności

Spadaj ty zadymiarzu :-E

Antenka

Data: 2010-08-04 12:37:47
Autor: u2
Nasze imię DZIEWIĘĆDZIESIĄTISZEŚĆ !!!
W dniu 2010-08-04 12:30, CeSaR pisze:
"Platforma robi wszystko z naprê¿on¹ ¿y³¹ i wœciek³oœci¹. To jest
formacja ludzi wÂściekÂłych. Ludzi agresywnych. Ich wiece przypominajÂą
parteitagi" - Jan Pietrzak

No zajefajne masz autorytety - Jasiu Pietrzak KrysztaÂłowy.
Komik z niego moÂże byÂł i niezÂły ale dawno.

Podpadł dla sitwy kiedy odważył się kandydować na prezydenta.

Data: 2010-08-04 12:44:53
Autor: CeSaR
Nasze imię DZIEWIĘĆDZIESIĄTISZEŚĆ !!!
Podpadł dla sitwy kiedy odważył się kandydować na prezydenta.

1% poparcia. Rownie dobrze mogl kandydowac na papieza.

Data: 2010-08-04 12:52:25
Autor: u2
Nasze imię DZIEWIĘĆDZIESIĄTISZEŚĆ !!!
W dniu 2010-08-04 12:44, CeSaR pisze:
PodpadÂł dla sitwy kiedy odwaÂżyÂł siĂŞ kandydowaĂŚ na prezydenta.

1% poparcia. Rownie dobrze mogl kandydowac na papieza.

Więcej od TW Olecha :)

Data: 2010-08-04 13:30:53
Autor: jadrys
[...]

No dobrze - Pietrzak jest bee. To może wymiń swoje "kryształowe autorytety"...

Data: 2010-08-04 06:12:34
Autor: Antenka
On 4 Sie, 13:30, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> No zajefajne masz autorytety - Jasiu Pietrzak Kryształowy.
> Komik z niego może był i niezły ale dawno.

No dobrze - Pietrzak jest bee. To może wymiń swoje "kryształowe
autorytety"...

Też jestem ciekawa ;-), któż to taki i mam cichą nadzieję, że to nie
Donek-kominiarz :- /

Antenka

Data: 2010-08-06 15:46:24
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-04 15:12, Antenka pisze:
[...]

Na pewno nie on. Tusk jest autorytetem chyba tylko dla niepoczytalnych, A Cesar nie wygląda na takiego :-)

Data: 2010-08-04 15:46:11
Autor: CeSaR
Nasze imię DZIEWIĘĆDZIESIĄTISZEŚĆ !!!
No dobrze - Pietrzak jest bee. To może wymiń swoje "kryształowe autorytety"...

Tylko ty jardysie..... Nikt inny
No może Ojciec Dyrektor...

Data: 2010-08-06 15:45:58
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-04 15:46, CeSaR pisze:
No dobrze - Pietrzak jest bee. To może wymiń swoje "kryształowe
autorytety"...
Tylko ty jardysie..... Nikt inny
No może Ojciec Dyrektor...

Oj, zawstydziłeś mnie do żywego..

Data: 2010-08-06 16:04:03
Autor: CeSaR
Nasze imię DZIEWIĘĆDZIESIĄTISZEŚĆ !!!
Oj, zawstydziłeś mnie do żywego..

Myślę że wogóle.

Data: 2010-08-06 16:06:35
Autor: CeSaR
Nasze imię DZIEWIĘĆDZIESIĄTISZEŚĆ !!!
Myślę że wogóle.

I jeszcze jedno - gdybyś nieco uważniej czytał to co czasami piszę to byś wiedział/pamiętał, że dla mnnie autorytetów w obecnej polityce już nie ma. I długo nie będzie. Zawsze głosowanie na kominiarza albo jednojajecznego będzie tylko i wyłącznie wyborem mniejszego zła.

Nasze imię DZIEWIĘĆDZIESIĄTISZEŚĆ !!!