Nasze polskie drogi....

Data: 2009-08-08 01:16:40
Autor: Tzva Adonai
Nasze polskie drogi....
Polska - niemieckie złomowisko.

Nawet kilkanaście tysięcy aut, które powinny stać na niemieckich
złomowiskach, może jeździć po polskich drogach - alarmuje
"Rzeczpospolita".

Nawet co dziesiąty z 500 tys. ponad 10-letnich niemieckich samochodów,
złomowanych w pierwszym półroczu 2009 r. w ramach rządowego programu
wspierania zakupu nowych aut (oddający pojazd na szrot dostawał nawet
2,5 tys. euro dotacji na zakup nowego pojazdu), został nielegalnie
wywieziony za granicę, twierdzi niemiecka policja.

Ponad 44 proc. tych pojazdów miało więcej niż 10 lat. Ile z nich
przywieziono z niemieckich szrotów - tego nie wie nikt.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,6908218,_Rzeczpospolita___Do_Polski_zamiast_na_zlom.html

Data: 2009-08-08 01:29:13
Autor: Mariusz Merta
ku chwale reichu...powinieneś pan dodać :-)
a swoją drogą, dziwię się pana ograniczoności w temacie "niemiecki
samochód"
nie lubię Niemców ale to nie oznacza, że nie mam szacunku dla ich
osiągnięć w nauce i technice...
zawsze byłem zdania, że niemieckie 10 letnie auto jest bezpiczniejsze
od nowego malucha
(panie tzva nie chodzi tu o pańskiego osobistego malucha) więc ręce
spod kołdry proszę...
powinien pan być dumny z faktu iż niemieckie wyroby są tak dobre i
trwałe...i że się nie marnują
na złomowisku tylko dalej jeżdżą rozsławiając imię niemieckiej rasy i
niemieckiej marki...
choć merc został kupiony przez arabów bodajże i marka schodzi na psy
albo do poziomu tzva-panslavista
w każdym razie ja mówię
niemieckie auto...sieg heil, niemieckie auto sieg heil, niemieckie
auto sieg heil...heil, heil, heil...
Mariusz Merta

Data: 2009-08-08 14:04:10
Autor: mkarwan
Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości news:a7f208c4-770f-4201-9ab4-a5b508ddb77ah30g2000vbr.googlegroups.com...

http://groups.google.com/group/pl.regionalne.trojmiasto/msg/84cfd6ee460b4cf3?hl=pl
http://groups.google.com/group/pl.biznes/msg/ab3b47ec5d771c33?hl=pl

Data: 2009-08-08 10:11:21
Autor: Mariusz Merta
wooow panie mkarawan...ze tez sie panu chcialo
wyrzuca pan z kontekstu wyłowione fragmenty dyskusji sprzed akcesu do
unii... jeśli dobrze pamiętam...
czymże zasłużyłem ze mnie taki zaszczyt kopnął...
czy panu tez potrzebny odpoczynek w wodach termalnych razm z panem
panslavista i tzvem adonajem...?
wyluzuj pan bo i panu napletek peknie i nie przyjmą pan do ss albo do
luftwaffe
nie wiem jak u pana ale u mnie pogoda piekna dzisiaj i zaraz chyba
walne sie na trawce w ogrodzie...
zaczynają wam puszczać nerwy chłopaki
manipulator z pana panie mkarawan...
to tylko potwierdza moje zdanie, że jest pan urzędowym antysemitą z
poręki kiszczaka i jego mocodawców na kremlu...
baw się pan dobrze
ale najlepiej marchewką tzva
Mariusz Merta

Data: 2009-08-08 21:03:32
Autor: mkarwan
Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości news:160b0438-9188-44f1-8141-fad7e7ee911en2g2000vba.googlegroups.com...
[...]

Weź się Pan zdecyduj czy według Pana jestem semitą czy antysemitą.
Robisz Pan z siebie durnia.
Czy z oficerem KGB w Bułgarii spotykał się Pan prywatnie czy służbowo?

Data: 2009-08-08 10:25:05
Autor: Maciej
Nasze polskie drogi....
No i.....? Życie panie, życie. Czasami lepiej jeździć 10 letnim "złomem" z Niemiec niż kilkuletnim poldkiem ew. fiacikiem 126. Ludzi matka ziemia ma sporo i nie każdy ma 80k na auto ;). A że nielegalnie? Ba! niech się sami martwią.

Pozdrawiam.

Data: 2009-08-08 15:22:29
Autor: MH
Nasze polskie drogi....
Polska - niemieckie złomowisko.

Zgadzam się !! W zeszłym roku kupiłem nowego Merola..  Niee , nie u faszystów ,
tylko u nas.. Z "salonu" .. Po 2-ch miesiącach spirdolił się alternator (zaraz
kundel zacznie szczekać) , następnie zesrała się klima , w zeszłym tygodniu ABS..

Jasne ... , naprawili za darmola , bo na gwarancji. Jeszcze rok tym się pobujam
i puszczę to takim frajerom jak ja (do tej pory)..  Wezmę Japońca. Honda Accord.

MH

Data: 2009-08-08 13:34:40
Autor: Marek
Nasze polskie drogi....
On 8 Sie, 15:22, "MH" <logiz...@op.pl> wrote:
> [...]

Jasne ... , naprawili za darmola , bo na gwarancji. Jeszcze rok tym się pobujam
i puszczę to takim frajerom jak ja (do tej pory)..

Moj kolega pracowal w BMW> Tam oficjalnie mowiono, ze samochody, w
ktorych cos nie funkcjonuje nalezycie, maja isc na eksport do ostbloku.

Data: 2009-08-08 22:37:52
Autor: raff
Nasze polskie drogi....
Marek pisze:
[...]

Chyba poszly dla Kubicy...

R.

Data: 2009-08-08 21:14:25
Autor: jadrys
Nasze polskie drogi....
MH pisze:
[...]

Coś w tym jest..  Jeżdżę już trzecią generacją mustanga - pierwszy praktycznie bezawaryjny, drugi, też by jeszcze uszedł, ale ten ostatni praktycznie cały czas wymaga napraw.. Wniosek jest chyba taki że samochody są coraz gorsze, coraz gorzej wykonywane...

Data: 2009-08-08 21:32:04
Autor: raff
Nasze polskie drogi....
jadrys pisze:
MH pisze:
[...]

A jaki to jest ? GT500 ?

Ladnie wyglada, ale ponoc im nie wyszedl. Dupiato bo sie wszystko psuje.

Zreszta i tak Ford zszedl na psy...

R.

Data: 2009-08-08 22:26:49
Autor: jadrys
Nasze polskie drogi....
raff pisze:
jadrys pisze:
MH pisze:
[...]

Ale to w ostatnich latach, poprzednie były bez zarzutu.. A sam ten wygląd jest jego zmorą.. Kupiłem i nowiutkim pojechaliśmy do Włoch na wakacje.. W Neapolu dzieciaki mi go zmasakrowały - powyginany dach, zbite dwie szyby , urwane lusterko itd.. Wiesz co zrobił makaroniarski policjant z jednym ze sprawców - ni mniej ni więcej tylko poklepał po główce, głupkowato się uśmiechnął do mnie i powiedział jedno słowo usprawiedliwiające tego małego szkodnika - "bambini"...

Tak więc przestrzegam wszystkich mających samochody wyróżniające się z tłumu - nie  udawajcie się nimi na południe Włoch.. Mieszka tam dzicz gorsza niż w jakimś dziesiątym świecie..

Data: 2009-08-08 22:30:30
Autor: raff
Nasze polskie drogi....
[...]

Bo to trzeba wozic spluwe pod fotelem.

[...]