Nasze polskie drogi....

Data: 2009-08-08 15:22:29
Autor: MH
Nasze polskie drogi....
Polska - niemieckie złomowisko.

Zgadzam się !! W zeszłym roku kupiłem nowego Merola..  Niee , nie u faszystów ,
tylko u nas.. Z "salonu" .. Po 2-ch miesiącach spirdolił się alternator (zaraz
kundel zacznie szczekać) , następnie zesrała się klima , w zeszłym tygodniu ABS..

Jasne ... , naprawili za darmola , bo na gwarancji. Jeszcze rok tym się pobujam
i puszczę to takim frajerom jak ja (do tej pory)..  Wezmę Japońca. Honda Accord.

MH

Data: 2009-08-08 13:34:40
Autor: Marek
Nasze polskie drogi....
On 8 Sie, 15:22, "MH" <logiz...@op.pl> wrote:
> [...]

Jasne ... , naprawili za darmola , bo na gwarancji. Jeszcze rok tym się pobujam
i puszczę to takim frajerom jak ja (do tej pory)..

Moj kolega pracowal w BMW> Tam oficjalnie mowiono, ze samochody, w
ktorych cos nie funkcjonuje nalezycie, maja isc na eksport do ostbloku.

Data: 2009-08-08 22:37:52
Autor: raff
Nasze polskie drogi....
Marek pisze:
[...]

Chyba poszly dla Kubicy...

R.

Data: 2009-08-08 21:14:25
Autor: jadrys
Nasze polskie drogi....
MH pisze:
[...]

Coś w tym jest..  Jeżdżę już trzecią generacją mustanga - pierwszy praktycznie bezawaryjny, drugi, też by jeszcze uszedł, ale ten ostatni praktycznie cały czas wymaga napraw.. Wniosek jest chyba taki że samochody są coraz gorsze, coraz gorzej wykonywane...

Data: 2009-08-08 21:32:04
Autor: raff
Nasze polskie drogi....
jadrys pisze:
MH pisze:
[...]

A jaki to jest ? GT500 ?

Ladnie wyglada, ale ponoc im nie wyszedl. Dupiato bo sie wszystko psuje.

Zreszta i tak Ford zszedl na psy...

R.

Data: 2009-08-08 22:26:49
Autor: jadrys
Nasze polskie drogi....
raff pisze:
jadrys pisze:
MH pisze:
[...]

Ale to w ostatnich latach, poprzednie były bez zarzutu.. A sam ten wygląd jest jego zmorą.. Kupiłem i nowiutkim pojechaliśmy do Włoch na wakacje.. W Neapolu dzieciaki mi go zmasakrowały - powyginany dach, zbite dwie szyby , urwane lusterko itd.. Wiesz co zrobił makaroniarski policjant z jednym ze sprawców - ni mniej ni więcej tylko poklepał po główce, głupkowato się uśmiechnął do mnie i powiedział jedno słowo usprawiedliwiające tego małego szkodnika - "bambini"...

Tak więc przestrzegam wszystkich mających samochody wyróżniające się z tłumu - nie  udawajcie się nimi na południe Włoch.. Mieszka tam dzicz gorsza niż w jakimś dziesiątym świecie..

Data: 2009-08-08 22:30:30
Autor: raff
Nasze polskie drogi....
[...]

Bo to trzeba wozic spluwe pod fotelem.

[...]