Nasze typy na Oscary 2009

Data: 2009-02-22 12:44:24
Autor: Robson
Nasze typy na Oscary 2009
sixers@gazeta.pl pisze:

Tak już żeby tradycji stało się za dość, przedstawiam moje typy
oscarowe, czyli jeśli to ja bym  wręczał statuetki i musiał wybierać
oczywiście tylko z nominowanych filmów. Liczę na wasze typy, zostało
niewiele czasu...

Jeśli to co pokazali na pudelku się sprawdzi, to będzie niezły zonk ;)
http://e3.pudelek.pl/p2604/52a601ba0016e6f0499f038e

--
==R==

Data: 2009-02-22 11:52:32
Autor: Tiber
Nasze typy na Oscary 2009
Robson wrote:

Jeśli to co pokazali na pudelku się sprawdzi, to będzie niezły zonk ;)
http://e3.pudelek.pl/p2604/52a601ba0016e6f0499f038e

Goście z Komisji twierdzą, że to fake, ale w przypadku takiej głowy zdziwiłbym się gdyby sądzili inaczej ;-)

Zresztą ta lista wygląda ekstremalnie nierealistycznie - Howard za Defiance?

--
tbr

Data: 2009-02-22 18:02:56
Autor: rs
Nasze typy na Oscary 2009
On Sun, 22 Feb 2009 12:44:24 +0100, Robson <r0bs0n@b0cznica.0rg>
wrote:

sixers@gazeta.pl pisze:

[...]

dwa czy trzy lata temu tez taka lista sie pojawila tuz przez oskarami.
<rs>

Nasze typy na Oscary 2009