Nasze "wolne" media

Data: 2015-03-15 13:01:51
Autor: Wiesiaczek
Nasze "wolne" media
Czy znacie jakieś serwisy z wiadomościami, gdzie mógłbym sobie przeczytać wiadomości bez tego jebanego komentarza "dziennikarza" po gimnazjum?
Wszędzie musi być wciśnięta propaganda, albo nazywając niesłuszny ustrój "reżimem", albo partyzantów "terrorystami" albo podniesienie cen o parę groszy (centów) katastrofą gospodarki lub odwrotnie - sukcesem czegoś tam w zależności od opcji politycznej.

A ja kurwa chciałbym przeczytać wiadomość i sam sobie wyciągnąć wnioski!
"Trybuna Ludu" w porównaniu z obecnymi serwisami była szczytem obiektywności i bezstronności.

Czy nie można pisać tak jak tu: http://pl.sputniknews.com/polish.ruvr.ru/news/

I nie interesują mnie serwisy, które z kolei są opozycją do oficjalnego nurtu i sieją demagogię w drugą stronę.
Czy już polactwo naprawdę jest takie debilne, że trzeba im tłumaczyć, jak mają rozumieć to, co jest napisane?

--
Wiesiaczek (dziÅ› z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-03-15 05:53:56
Autor: szklanynocnik
Nasze "wolne" media
W dniu niedziela, 15 marca 2015 13:01:53 UTC+1 u¿ytkownik Wiesiaczek napisa³:

A ja kurwa chcia³bym przeczytaæ wiadomo¶æ i sam sobie wyci±gn±æ wnioski!
"Trybuna Ludu" w porównaniu z obecnymi serwisami by³a szczytem obiektywno¶ci i bezstronno¶ci.

No, s± takie:)
http://aszdziennik.pl/114575,magdalena-ogorek-spotkala-sie-z-liderem-francuskiej-lewicy

Data: 2015-03-15 13:30:12
Autor: Budzik
Nasze "wolne" media
U¿ytkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@vp.pl ...

Czy znacie jakie¶ serwisy z wiadomo¶ciami, gdzie móg³bym sobie przeczytaæ wiadomo¶ci bez tego jebanego komentarza "dziennikarza" po gimnazjum?
Wszêdzie musi byæ wci¶niêta propaganda, albo nazywaj±c nies³uszny ustrój "re¿imem", albo partyzantów "terrorystami" albo podniesienie cen o parê groszy (centów) katastrof± gospodarki lub odwrotnie - sukcesem czego¶ tam w zale¿no¶ci od opcji politycznej.

A ja kurwa chcia³bym przeczytaæ wiadomo¶æ i sam sobie wyci±gn±æ wnioski!
"Trybuna Ludu" w porównaniu z obecnymi serwisami by³a szczytem obiektywno¶ci i bezstronno¶ci.

Czy nie mo¿na pisaæ tak jak tu: http://pl.sputniknews.com/polish.ruvr.ru/news/

I nie interesuj± mnie serwisy, które z kolei s± opozycj± do oficjalnego nurtu i siej± demagogiê w drug± stronê.
Czy ju¿ polactwo naprawdê jest takie debilne, ¿e trzeba im t³umaczyæ, jak maj± rozumieæ to, co jest napisane?

Ze strony która poda³es:
MSZ Rosji: napiêta atmosfera w Europie powstaje z winy NATO, a nie Rosji

ROTFL - zrzeczywiscie - same fakty bez ocen...

Ale widz±c, czego szukasz, moze spodoba ci siê:
https://aszdziennik.wordpress.com

Data: 2015-03-15 15:17:06
Autor: mkarwan
Nasze "wolne" media
U¿ytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa³ w wiadomo¶ci news:XnsA45E8EB916C98budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Ze strony która poda³es:
MSZ Rosji: napiêta atmosfera w Europie powstaje z winy NATO, a nie Rosji

ROTFL - zrzeczywiscie - same fakty bez ocen...

Masz w±tpliwo¶ci co faktów?
Komu zale¿y na konflikcie na Ukrainie od samego pocz±tku do dzisiaj?

Data: 2015-03-15 15:24:09
Autor: ada
Nasze "wolne" media
W dniu 2015-03-15 15:18, the_foe pisze:
[...]

Tak, polskim syjonistom pod¿egaczom...

Data: 2015-03-15 15:37:47
Autor: andal
Nasze "wolne" media
On Sun, 15 Mar 2015 15:24:09 +0100, ada wrote:

W dniu 2015-03-15 15:18, the_foe pisze:
W dniu 2015-03-15 o 15:17, mkarwan pisze:
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości news:XnsA45E8EB916C98budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Ze strony która podałes:
MSZ Rosji: napięta atmosfera w Europie powstaje z winy NATO, a nie
Rosji

ROTFL - zrzeczywiscie - same fakty bez ocen...

Masz wątpliwości co faktów?
Komu zależy na konflikcie na Ukrainie od samego początku do dzisiaj?

Żydom?

Tak, polskim syjonistom podżegaczom...

boukun-blumstejn:

"naród polski czeka na wkroczenie wojsk rosyjskich jak na zbawienie..."
                              Jaroslaw Niedzwiecki

"Więc jak już do tej wojny dojdzie, to ja wiem, po czyjej stronie stanę...
"
                              Jaroslaw Niedzwiecki

Data: 2015-03-15 16:33:44
Autor: Ghost
Nasze "wolne" media

U¿ytkownik "mkarwan"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:me448c$j65$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

[...]

Zdefiniuj jak rozumiesz s³owo fakt, bo jest bardzo prawdopodobne, ze inaczej ni¿ reszta ¶wiata. Nie tylko dlatego, ze jeste¶ idiota.

Data: 2015-03-15 18:39:21
Autor: mkarwan
Nasze "wolne" media
U¿ytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:5505a668$0$2186$65785112news.neostrada.pl...
[...]

http://sjp.pwn.pl/szukaj/fakt.html
W przeciwieñstwie do ciebie nie jestem i nie zachowujê siê jak idiota.

Data: 2015-03-15 20:20:57
Autor: Sonn
Nasze "wolne" media
[...]

Wed³ug ciebie w twoim matrixie z ca³± pewno¶ci± ¯ydom. Nic nowego, têpy antysemicki trollu.
Dalej dawaj parê linków

--
Sonn

Data: 2015-03-15 21:16:37
Autor: Ghost
Nasze "wolne" media

U¿ytkownik "Sonn"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:5505db97$0$29579$b1db1813$62b0a5a8@news.astraweb.com...

[...]

Zara, zara, najpierw wyjmie bloczek i wlepi Ci ostrze¿enie, nie ma tak.

Data: 2015-03-15 21:36:44
Autor: mkarwan
Nasze "wolne" media
U¿ytkownik "Sonn" <paszolwon@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:5505db97$0$29579$b1db1813$62b0a5a8news.astraweb.com...
Wed³ug ciebie w twoim matrixie z ca³± pewno¶ci± ¯ydom. Nic nowego, têpy antysemicki trollu.
Dalej dawaj parê linków

Tych, którzy stawiaj± mi k³amliwe zarzuty prosi³em o:
1. Podanie linku do chocia¿ jednego mojego listu zawieraj±cego tre¶ci
antysemickie.
2. Podanie linku do chocia¿ jednego mojego listu w którym "nawo³ujê do
wa¶ni narodowo¶ciowych".
Nie podali tych linków.
Z prostego powodu, bo nie ma takich listów.
Mimo to ci±gle k³ami± na mój temat.
Dlatego tym, którzy stawiali i nadal stawiaj± mi k³amliwe zarzuty, o tym
przypominam.

Mia³e¶ podaæ link do chocia¿ jednego mojego listu zawieraj±cego tre¶ci
antysemickie.
Mia³e¶ podaæ link do chocia¿ jednego mojego listu w którym "nawo³ujê do
wa¶ni narodowo¶ciowych".
I do tej pory nie poda³e¶.
Z prostego powodu, bo nie ma takich listów.
Mimo to ci±gle k³amiesz na mój temat.
Ostrzegam ciê, ¿e piszesz o mnie nieprawdê maj±c na celu pomówienie i
zniewa¿enie mnie.
Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. s± to czyny zabronione.

Data: 2015-03-16 00:57:59
Autor: Ghost
Nasze "wolne" media

U¿ytkownik "mkarwan"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:me4qfe$p7f$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

[...]

buhahahahahaha

Data: 2015-03-15 21:00:09
Autor: Budzik
Nasze "wolne" media
U¿ytkownik mkarwan mkarwan@poczta.onet.pl ...

Ze strony która poda³es:
MSZ Rosji: napiêta atmosfera w Europie powstaje z winy NATO, a nie Rosji

ROTFL - zrzeczywiscie - same fakty bez ocen...

Masz w±tpliwo¶ci co faktów?

Nie chce mi sie setny raz dyskutowac o tym samym wiec powiem tylko ze nie to by³o tematem dyskusji.

Komu zale¿y na konflikcie na Ukrainie od samego pocz±tku do dzisiaj?
Nikomu.

Data: 2015-03-15 14:32:07
Autor: szklanynocnik
Nasze "wolne" media
u¿ytkownik Budzik napisa³:

> Komu zale¿y na konflikcie na Ukrainie od samego pocz±tku do dzisiaj? > Nikomu.

Mo¿e pytanie by³o ¼le sformu³owane. Mo¿e powinno byæ
- komu zale¿a³o na obaleniu demokratycznie wybranego rz±du?

Kto skorzysta najwiêcej?

Jako ¿e by³o wa³kowane i mój nos mnie nie zawiód³ darujê sobie
docinki:)

Izraelski dziennik "Haaretz" informuje, ¿e ju¿ na trzy tygodnie przed miêdzynarodow± konferencj± w Pradze strona ¿ydowska prowadzi³a rozmowy, czy kraje takie jak Polska i Ukraina powinny zwróciæ "nieposiadaj±c± spadkobierców w³asno¶æ, która nale¿a³a do zamordowanych ¯ydów". "Podczas gdy te kraje sprzeciwiaj± siê restytucji w³asno¶ci, która nie posiada spadkobierców, ¿ydowscy przedstawiciele Konferencji 'Mienie ery holokaustu' rozpoczynaj±cej siê 26 czerwca w Pradze o¶wiadczyli, ¿e mienie nieposiadaj±ce spadkobierców powinno trafiæ do organizacji ¿ydowskich" - pisze gazeta. W rozmowie z dziennikiem "Haaretz" David Peleg, nowo wybrany dyrektor ¦wiatowej Organizacji ¯ydów ds. Zwrotu Mienia, oszacowa³ warto¶æ utraconego w Polsce maj±tku ¿ydowskiego na miliardy dolarów, na których zwrot bêdzie naciska³.
http://blogmedia24.pl/node/62536

O naciskach na poprzedni rz±d ukrainy ju¿ by³o.
Mieli wprowadziæ prawo umo¿liwiaj±ce odzyskanie przez
organizacje ¿ydowskie maj±tku który nie ma spadkobierców.

W polsce warto¶æ maj±tku szacuje siê na 200mld PLN czyli ok. 65mld USD, (skok na lasy jako zap³ata dla ¶wiatowego
kongresu ¿ydów). Na ile szacowana jest warto¶æ maj±tku
na ukrainie, tego nie wiem).

Sprawa dla ABW na YT, tam s± konkrety.
Jak te¿ w stenogramie na stronie forbes pt:
forsa na restytucje.

Data: 2015-03-16 08:59:57
Autor: Budzik
Nasze "wolne" media
U¿ytkownik  szklanynocnik@gmail.com ...

Komu zale¿y na konflikcie na Ukrainie od samego pocz±tku do dzisiaj?
Nikomu.

Mo¿e pytanie by³o ¼le sformu³owane. Mo¿e powinno byæ
- komu zale¿a³o na obaleniu demokratycznie wybranego rz±du?

Zapewne NAJWIECEJ sama Ukraina.
Ale pytanie rzeczywiscie ¼le zadane - pytanie kto na tym by najwiecej straci³... Ale badzmy cierpliwi. Do Krymu agresor juz sie przyzna³, do reszty tez sie przyzna...

Data: 2015-03-15 16:32:17
Autor: Ghost
Nasze "wolne" media

U¿ytkownik "Budzik"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:XnsA45E8EB916C98budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...

Ze strony która poda³es:
MSZ Rosji: napiêta atmosfera w Europie powstaje z winy NATO, a nie Rosji

ROTFL - zrzeczywiscie - same fakty bez ocen...

Gdzie tu widzisz ocenê tych mediów? Nie ¿ebym cokolwiek wiedzia³ o nich, nie czytuje, ale akurat strzeli³e¶ kul± w plot.

Data: 2015-03-15 17:20:25
Autor: Wiesiaczek
Nasze "wolne" media
W dniu 15.03.2015 o 14:30, Budzik pisze:
Użytkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@vp.pl ...

[...]

nurtu i siejÄ… demagogiÄ™ w drugÄ… stronÄ™.
[...]

Ale widzÄ…c, czego szukasz, moze spodoba ci siÄ™:
https://aszdziennik.wordpress.com

No, super! Chyba o to szło:)

Data: 2015-03-15 13:47:24
Autor: the_foe
Nasze "wolne" media

http://www.pap.pl

--
@foe_pl

Data: 2015-03-15 15:54:01
Autor: Stokrotka
Nasze "wolne" media
I żeby nie było tak, że jak włączam TV to nie ma żadnego znaczenia jaki guzik nacisnę:
i tak jak jeden gada o zaklejaniu buzi lepcem, to pod każdym innym guzikiem jest dokłądnie to samo.
Więcej, jest dokładnie to samo o tej samej godzinie z dokładnością do kilkunastu sekund: jak mi się nie podoba wiadomomość i mignę to wszyscy gadają to samo, jak zmini się wiadomość, to jak mignę znowu wszyscy gadają już wiadomość drugą.
Inne jest tylko tło studia, czasem płeć prowadzącego itp.
--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Nasze "wolne" media