Nasze "wolne" media

Data: 2015-03-15 13:47:24
Autor: the_foe
Nasze "wolne" media
W dniu 2015-03-15 o 13:01, Wiesiaczek pisze:
Czy znacie jakie艣 serwisy z wiadomo艣ciami, gdzie m贸g艂bym sobie
przeczyta膰 wiadomo艣ci bez tego jebanego komentarza "dziennikarza" po
gimnazjum?
Wsz臋dzie musi by膰 wci艣ni臋ta propaganda, albo nazywaj膮c nies艂uszny ustr贸j
"re偶imem", albo partyzant贸w "terrorystami" albo podniesienie cen o par臋
groszy (cent贸w) katastrof膮 gospodarki lub odwrotnie - sukcesem czego艣
tam w zale偶no艣ci od opcji politycznej.

A ja kurwa chcia艂bym przeczyta膰 wiadomo艣膰 i sam sobie wyci膮gn膮膰 wnioski!
"Trybuna Ludu" w por贸wnaniu z obecnymi serwisami by艂a szczytem
obiektywno艣ci i bezstronno艣ci.

Czy nie mo偶na pisa膰 tak jak tu:
http://pl.sputniknews.com/polish.ruvr.ru/news/

I nie interesuj膮 mnie serwisy, kt贸re z kolei s膮 opozycj膮 do oficjalnego
nurtu i siej膮 demagogi臋 w drug膮 stron臋.
Czy ju偶 polactwo naprawd臋 jest takie debilne, 偶e trzeba im t艂umaczy膰,
jak maj膮 rozumie膰 to, co jest napisane?

http://www.pap.pl

--
@foe_pl