Nasze "wolne" media

Data: 2015-03-15 13:30:12
Autor: Budzik
Nasze "wolne" media
Użytkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@vp.pl ...

Czy znacie jakieś serwisy z wiadomościami, gdzie mógłbym sobie przeczytać wiadomości bez tego jebanego komentarza "dziennikarza" po gimnazjum?
Wszędzie musi być wciśnięta propaganda, albo nazywając niesłuszny ustrój "reżimem", albo partyzantów "terrorystami" albo podniesienie cen o parę groszy (centów) katastrofą gospodarki lub odwrotnie - sukcesem czegoś tam w zależności od opcji politycznej.

A ja kurwa chciałbym przeczytać wiadomość i sam sobie wyciągnąć wnioski!
"Trybuna Ludu" w porównaniu z obecnymi serwisami była szczytem obiektywności i bezstronności.

Czy nie można pisać tak jak tu: http://pl.sputniknews.com/polish.ruvr.ru/news/

I nie interesują mnie serwisy, które z kolei są opozycją do oficjalnego nurtu i sieją demagogię w drugą stronę.
Czy już polactwo naprawdę jest takie debilne, że trzeba im tłumaczyć, jak mają rozumieć to, co jest napisane?

Ze strony która podałes:
MSZ Rosji: napięta atmosfera w Europie powstaje z winy NATO, a nie Rosji

ROTFL - zrzeczywiscie - same fakty bez ocen...

Ale widząc, czego szukasz, moze spodoba ci się:
https://aszdziennik.wordpress.com

Data: 2015-03-15 15:17:06
Autor: mkarwan
Nasze "wolne" media
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA45E8EB916C98budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Ze strony która podałes:
MSZ Rosji: napięta atmosfera w Europie powstaje z winy NATO, a nie Rosji

ROTFL - zrzeczywiscie - same fakty bez ocen...

Masz wątpliwości co faktów?
Komu zależy na konflikcie na Ukrainie od samego początku do dzisiaj?

Data: 2015-03-15 15:24:09
Autor: ada
Nasze "wolne" media
W dniu 2015-03-15 15:18, the_foe pisze:
[...]

Tak, polskim syjonistom podżegaczom...

Data: 2015-03-15 15:37:47
Autor: andal
Nasze "wolne" media
On Sun, 15 Mar 2015 15:24:09 +0100, ada wrote:

[...]

Ĺťydom?

Tak, polskim syjonistom podĹźegaczom...

boukun-blumstejn:

"narĂłd polski czeka na wkroczenie wojsk rosyjskich jak na zbawienie..."
                              Jaroslaw Niedzwiecki

"Więc jak już do tej wojny dojdzie, to ja wiem, po czyjej stronie stanę...
"
                              Jaroslaw Niedzwiecki

Data: 2015-03-15 16:33:44
Autor: Ghost
Nasze "wolne" media

Użytkownik "mkarwan"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:me448c$j65$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

[...]

Zdefiniuj jak rozumiesz słowo fakt, bo jest bardzo prawdopodobne, ze inaczej niż reszta świata. Nie tylko dlatego, ze jesteś idiota.

Data: 2015-03-15 18:39:21
Autor: mkarwan
Nasze "wolne" media
Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.com> napisał w wiadomości news:5505a668$0$2186$65785112news.neostrada.pl...
[...]

http://sjp.pwn.pl/szukaj/fakt.html
W przeciwieństwie do ciebie nie jestem i nie zachowuję się jak idiota.

Data: 2015-03-15 20:20:57
Autor: Sonn
Nasze "wolne" media
[...]

Według ciebie w twoim matrixie z całą pewnością Żydom. Nic nowego, tępy antysemicki trollu.
Dalej dawaj parę linków

--
Sonn

Data: 2015-03-15 21:16:37
Autor: Ghost
Nasze "wolne" media

Użytkownik "Sonn"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5505db97$0$29579$b1db1813$62b0a5a8@news.astraweb.com...

[...]

Zara, zara, najpierw wyjmie bloczek i wlepi Ci ostrzeżenie, nie ma tak.

Data: 2015-03-15 21:36:44
Autor: mkarwan
Nasze "wolne" media
Użytkownik "Sonn" <paszolwon@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5505db97$0$29579$b1db1813$62b0a5a8news.astraweb.com...
Według ciebie w twoim matrixie z całą pewnością Żydom. Nic nowego, tępy antysemicki trollu.
Dalej dawaj parę linków

Tych, którzy stawiają mi kłamliwe zarzuty prosiłem o:
1. Podanie linku do chociaż jednego mojego listu zawierającego treści
antysemickie.
2. Podanie linku do chociaż jednego mojego listu w którym "nawołuję do
waśni narodowościowych".
Nie podali tych linków.
Z prostego powodu, bo nie ma takich listów.
Mimo to ciągle kłamią na mój temat.
Dlatego tym, którzy stawiali i nadal stawiają mi kłamliwe zarzuty, o tym
przypominam.

Miałeś podać link do chociaż jednego mojego listu zawierającego treści
antysemickie.
Miałeś podać link do chociaż jednego mojego listu w którym "nawołuję do
waśni narodowościowych".
I do tej pory nie podałeś.
Z prostego powodu, bo nie ma takich listów.
Mimo to ciągle kłamiesz na mój temat.
Ostrzegam cię, że piszesz o mnie nieprawdę mając na celu pomówienie i
znieważenie mnie.
Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. są to czyny zabronione.

Data: 2015-03-15 21:00:09
Autor: Budzik
Nasze "wolne" media
Użytkownik mkarwan mkarwan@poczta.onet.pl ...

Ze strony która podałes:
MSZ Rosji: napięta atmosfera w Europie powstaje z winy NATO, a nie Rosji

ROTFL - zrzeczywiscie - same fakty bez ocen...

Masz wątpliwości co faktów?

Nie chce mi sie setny raz dyskutowac o tym samym wiec powiem tylko ze nie to było tematem dyskusji.

Komu zależy na konflikcie na Ukrainie od samego początku do dzisiaj?
Nikomu.

Data: 2015-03-15 14:32:07
Autor: szklanynocnik
Nasze "wolne" media
użytkownik Budzik napisał:

> Komu zależy na konflikcie na Ukrainie od samego początku do dzisiaj? > Nikomu.

Może pytanie było źle sformułowane. Może powinno być
- komu zależało na obaleniu demokratycznie wybranego rządu?

Kto skorzysta najwięcej?

Jako że było wałkowane i mój nos mnie nie zawiódł daruję sobie
docinki:)

Izraelski dziennik "Haaretz" informuje, że już na trzy tygodnie przed międzynarodową konferencją w Pradze strona żydowska prowadziła rozmowy, czy kraje takie jak Polska i Ukraina powinny zwrócić "nieposiadającą spadkobierców własność, która należała do zamordowanych Żydów". "Podczas gdy te kraje sprzeciwiają się restytucji własności, która nie posiada spadkobierców, żydowscy przedstawiciele Konferencji 'Mienie ery holokaustu' rozpoczynającej się 26 czerwca w Pradze oświadczyli, że mienie nieposiadające spadkobierców powinno trafić do organizacji żydowskich" - pisze gazeta. W rozmowie z dziennikiem "Haaretz" David Peleg, nowo wybrany dyrektor Światowej Organizacji Żydów ds. Zwrotu Mienia, oszacował wartość utraconego w Polsce majątku żydowskiego na miliardy dolarów, na których zwrot będzie naciskał.
http://blogmedia24.pl/node/62536

O naciskach na poprzedni rząd ukrainy już było.
Mieli wprowadzić prawo umożliwiające odzyskanie przez
organizacje żydowskie majątku który nie ma spadkobierców.

W polsce wartość majątku szacuje się na 200mld PLN czyli ok. 65mld USD, (skok na lasy jako zapłata dla światowego
kongresu żydów). Na ile szacowana jest wartość majątku
na ukrainie, tego nie wiem).

Sprawa dla ABW na YT, tam są konkrety.
Jak też w stenogramie na stronie forbes pt:
forsa na restytucje.

Data: 2015-03-16 08:59:57
Autor: Budzik
Nasze "wolne" media
Użytkownik  szklanynocnik@gmail.com ...

Komu zależy na konflikcie na Ukrainie od samego początku do dzisiaj?
Nikomu.

Może pytanie było źle sformułowane. Może powinno być
- komu zależało na obaleniu demokratycznie wybranego rządu?

Zapewne NAJWIECEJ sama Ukraina.
Ale pytanie rzeczywiscie źle zadane - pytanie kto na tym by najwiecej stracił... Ale badzmy cierpliwi. Do Krymu agresor juz sie przyznał, do reszty tez sie przyzna...

Data: 2015-03-15 16:32:17
Autor: Ghost
Nasze "wolne" media

Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA45E8EB916C98budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...

Ze strony która podałes:
MSZ Rosji: napięta atmosfera w Europie powstaje z winy NATO, a nie Rosji

ROTFL - zrzeczywiscie - same fakty bez ocen...

Gdzie tu widzisz ocenę tych mediów? Nie żebym cokolwiek wiedział o nich, nie czytuje, ale akurat strzeliłeś kulą w plot.

Data: 2015-03-15 17:20:25
Autor: Wiesiaczek
Nasze "wolne" media
W dniu 15.03.2015 o 14:30, Budzik pisze:
UĹźytkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@vp.pl ...

[...]

No, super! Chyba o to szło:)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)