"Naszych bliskich pochowano bez stwierdzenia przyczyny zgonu"

Data: 2010-10-28 22:13:25
Autor: Bogdan Idzikowski
"Naszych bliskich pochowano bez stwierdzenia przyczyny zgonu"
- Nasi bliscy zostali pochowani bez stwierdzenia przyczyny śmierci - powiedziała w "Kropce nad i" w TVN 24 wdowa po Przemysławie Gosiewskim, Beata. - Wiem zdecydowanie za mało. Narastają coraz bardziej wątpliwości, śledztwo (ws. katastrofy smoleńskiej - red.) jest prowadzone w sposób skandaliczny. Rząd polski i strona rosyjska nie chcą tak naprawdę wyjaśnić tej katastrofy - dodała.

Gosiewska zarzuciła rządowi polskiemu, że zaraz po katastrofie obiecał na bieżąco informować o postępach w śledztwie, lecz nic takiego nie miało miejsca. - Nadal nie mamy żadnych wiarygodnych informacji, które mogłyby nam coś wyjaśnić, uspokoić nas - mówiła Gosiewska, wskazując, że zamiast tego jest wiele "dezinformacji".

- Premier chwalił się, że zdał egzamin, a ja nie otrzymałam żadnej pomocy - stwierdziła Beata Gosiewska.

Wdowa po pośle PiS, Przemysławie Gosiewskim, przyznała, że obecnie ma "wgląd do akt prokuratury". - Przez cztery miesiące prokuratura nie pozwalała do nich zajrzeć, wreszcie łaskawie pozwoliła. Nie sądzę, że są to dokumenty, które mogą nas przybliżyć do wyjaśnienia katastrofy - powiedziała.

Gosiewska, powołując się na nieoficjalne informacje, zdradziła, że przekazane ostatnio przez Rosjan dokumenty nie są wcale protokołami sekcji zwłok, lecz tylko "dokumentami zbliżonymi". - Obawiam, że nie są one wiele warte - podkreśliła.

Gosiewska poinformowała, że nie ma protokołów sekcji zwłok jej męża, mimo że w lipcu złożyła wniosek o ekshumację. - Do tej pory nie został on w żaden sposób rozpatrzony - powiedziała. - Nasi bliscy zostali pochowani bez stwierdzenia przyczyny śmierci - dodała.

Gosiewska, pytana, czy jest pewna, że w trumnie jest jej maż, odpowiedziała: "Nie wiem".

- Nie mam zaufania do żadnego ciała, które bada tę katastrofę, dlatego wnioskowaliśmy o powołanie komisji międzynarodowej - zakończyła.

http://wiadomosci.onet.pl/raporty/katastrofa-smolenska/naszych-bliskich-pochowano-bez-stwierdzenia-przycz,1,3755498,wiadomosc.html

A co, spodziewa się że Przemek zszedł na zapalenie  płuc?
Ta pani nienawidzi wszystkich innych od PiS, ma pretensje o wszystko, co tylko jej na myśl przyjdzie, ma czarną duszę.

Data: 2010-10-28 22:46:30
Autor: u2
[...]

To ty jej nienawidzisz. Za to że ośmiela się dochodzić swoich praw.

Data: 2010-10-28 23:27:19
Autor: Jaksa

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cc9e133$0$20995$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
> tylko jej na myśl przyjdzie, ma czarną duszę.

To ty jej nienawidzisz. Za to że ośmiela się dochodzić swoich praw.

Idzikowski to czerwone ścierwo, całe swoje gówniane życie
spędził w służbie Kremla jako oddany lokaj pilnujący ich
interesów w kraju priwiślańskim, przypuszczam że jako
I czy II sekretarz partyjny w jakimś powiatowym mieście.

Dawna lojalność do ojczyzny wszystkich proletariuszy
jest silniejsza u niego niż elementarna przyzwoitość.

Jaksa

Data: 2010-10-28 23:38:34
Autor: MartaMaria
On 28 Paź, 22:46, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]
> tylko jej na myśl przyjdzie, ma czarną duszę.

To ty jej nienawidzisz. Za to że ośmiela się dochodzić swoich praw.

Ja nie widziałam w niej nienawiści - moim zdaniem to kobieta, która z
trudem próbuje żyć jakoś po tragedii, i nie może znieść, ze władze
mataczą i usiłuja zamieść sprawę pod dywan. Nalezy pamiętać, że jest
bombardowana róznymi teoriami i plotami przez zgraje dziennikarską.
Chce w końcu wiedzieć, co się stało....

Data: 2010-10-29 01:48:24
Autor: zbig
On 29 Paź, 08:38, MartaMaria <MartaDmit...@aster.pl> wrote:

[...]

Rzeczywiście , we wczorajszym wywiadzie zachowywała się nad wyraz
spokojnie. Było to też zasługą Olejnik, która zachowywała się
wyjątkowo, jak na nią, niekonfrontacyjnie. Co nie znaczy , że p.
Gosiewską nie dręczą żadne natręctwa. Ta koncentracja na nieistotnych
dokumentach, typu przyczyna zgonu. Czy p. Gosiewska dopuszcza jakieś
inne przyczyny niż obrażenia wskutek katastrofy samolotu?

Data: 2010-10-29 10:40:07
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "MartaMaria" <MartaDmitruk@aster.pl> napisał w wiadomości news:ac9a98fc-29a0-438a-8c30-2ffeee54ab36l8g2000yql.googlegroups.com...
On 28 Paź, 22:46, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

mataczą i usiłuja zamieść sprawę pod dywan. Nalezy pamiętać, że jest
bombardowana róznymi teoriami i plotami przez zgraje dziennikarską.

W "Kropce nad i" Beata Gosiewska zadeklarowała, że nie ma zaufania do rosyjskiej komisji, badającej katastrofę pod Smoleńskiej, ale też "do żadnego ciała, które bada tę katastrofę".
Wypominała też prezydentowi i premierowi "zimne, woskowe twarze, zero emocji" podczas uroczystości żałobnych na Placu Piłsudskiego w Warszawie.

Czyli, że tą panią zaspokoi jedynie wypowiedzenie wojny i spacyfikowanie rosji.

"Naszych bliskich pochowano bez stwierdzenia przyczyny zgonu"