Natanek po rozmowie telefonicznej z Bogiem

Data: 2012-01-31 19:16:42
Autor: Przemysław W
Natanek po rozmowie telefonicznej z Bogiem
Ks. Piotr Natanek już we wrześniu ub. roku przestrzegał przed planowaną cenzurą internetu. Teraz zdecydował się zabrać głos w sprawie porozumienia ACTA. - Prezydent i rząd wypowiadają wojnę Bogu. O szaleńcy, o głupcy, wy nie wiecie co was w tym roku czeka za waszą głupotę - stwierdził kontrowersyjny kapłan z Grzechyni. Zobaczcie wideo.

- Cała Polska się burzy. Czy uwzględniono głos narodu - pytał ks. Natanek podczas mszy 27 stycznia 2012 roku. Duchowny ostrzegał, że umowa ACTA doprowadzi do cenzury internetu. - Zrobią wykaz spiskowej teorii dziejów. I poszczególne programy, poszczególne filmy - spiskowa teoria dziejów. Będzie to wszystko blokowane - ostrzegał duchowny.

Piotr Natanek swoje msze odprawia na terenie ośrodka w Grzechyni. Do kontaktu z wiernymi wykorzystuje internet. Przed cenzurą sieci przestrzegał już we wrześniu ub. r. - Internet utną, zgodnie z prawem. To jest ambona, którą mi zabiorą. Teraz wprowadzą prawa, bo jest przygotowany zamach na internet. Ogłoszą cię wrogiem ustroju i będą cię blokowali. Normy - mówił w rozmowie z reporterem programu "Uwaga".

http://www.polskatimes.pl/artykul/499847,ks-natanek-o-acta-prezydent-i-rzad-wypowiadaja-wojne-bogu,id,t.html

Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepłą wodę w kranie serwowaną przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego - od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-01-31 11:04:10
Autor: brat_olin
PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:

http://www.polskatimes.pl/artykul/499847,ks-natanek-o-acta-prezydent-...

To nie ci chucpiarze z polskatimes, ktorzy wyslali w swiat
wiesc o debesciakach w Smolensku?  Smrod od nich wiekszy
niz z GWna samego..

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-01-31 20:12:44
Autor: Grzegorz Z.
brat_olin napisał:

PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:

http://www.polskatimes.pl/artykul/499847,ks-natanek-o-acta-prezydent-...

To nie ci chucpiarze z polskatimes,

Tak, tak, ci sami chucpiarze remiksują też jego "dagones rank".

--
"Too stupid to understand science? Try religion."

Data: 2012-02-01 07:01:26
Autor: stevep
Dnia 31-01-2012 o 20:04:10 brat_olin <brat_olin@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Nikt cię nie lubi to i musisz odreagować swoje porażki?

--
stevep

Data: 2012-01-31 19:26:25
Autor: jadryś
W dniu 2012-01-31 19:16, Przemysław W pisze:
[...]

E tam, temu księdzu do oceny rozmiaru sq**twa rządzących nie potrzebny jest telefon do Boga, a wystarczy zwrócić uwagę na kolejne posunięcia tego władyki - Tuska.

Data: 2012-01-31 19:51:23
Autor: Grzegorz Z.
Przemysław W napisał:

Ks. Piotr Natanek już we wrześniu ub. roku przestrzegał przed planowaną cenzurą internetu. Teraz zdecydował się zabrać głos w sprawie porozumienia ACTA.

Ciekawe jak p.Natanek skomentuje w kontekście swojego sprzeciwu wobec ACTA
fragment pt. "wypędzenie handlarzy ze świątyni" ? --
"Too stupid to understand science? Try religion."

Data: 2012-01-31 21:12:58
Autor: Przemysław W
Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:im118403pcw9.ptf0k7w1lmas.dlg40tude.net...
Przemysław W napisał:

[...]

Chyba będzie musiał zdzwonić do nieba po instrukcje ;-)

Przemek

Data: 2012-01-31 21:16:49
Autor: A. Filip
Natanek po rozmowie telefonicznej z Bogiem [łubr uńce ACTA usiłują ośmieszać]
"Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> pisze:
Przemysław W napisał:

[...]

"Internet jest świątynią wolnego słowa, z której trzeba wyrzucić handlarzy" może być?

Data: 2012-01-31 21:45:44
Autor: Grzegorz Z.

Przemysław W napisał:

[...]

I tych którzy zmieniają tematy nie swoich wątków.

--
"Too stupid to understand science? Try religion."

Data: 2012-01-31 22:00:08
Autor: A. Filip
Natanek po rozmowie telefonicznej z Bogiem [Nie ma prawa własności wątku :-) ]

Przemysław W napisał:

[...]

A załóż se własny usenet i tam wybrzydzaj :-)

Data: 2012-01-31 14:01:09
Autor: Antenka
On 31 Sty, 22:00, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
"Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> pisze:

> I tych którzy zmieniają tematy nie swoich wątków.

A załóż se własny usenet i tam wybrzydzaj :-)

No właśnie! :-o))

Antenka

Data: 2012-01-31 20:22:35
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jg9b99$1l8$1inews.gazeta.pl...
[...]

Co ten koleś ćpa zanim wejdzie na ambonę?

BomBel

Data: 2012-01-31 14:03:18
Autor: Antenka
Natanek po rozmowie telefonicznej z Bogiem
On 31 Sty, 20:22, "Leprechaun"

Co ten koleś ćpa zanim wejdzie na ambonę?<

Morfinisto, każdy sądzi po sobie. :-o))

Antenka

Data: 2012-02-01 07:43:21
Autor: sofu
[...]

Że AKTA nie służy Polakom to nawet taki Natanek odkrył i we właściwy dla sibie sposób skomentował, a Adolf nie kuma ni chuja, tylko się zadeklarował, że to dopiero bedzie w przyszłości uważnie czytał .
Ale ja mu kurwa nie wierzę!

sofu

Natanek po rozmowie telefonicznej z Bogiem