Natanek wyje w piekle.

Data: 2011-07-22 15:45:14
Autor: stevep
Natanek wyje w piekle.
# Arcybiskup metropolita krakowski kardynał Stanisław Dziwisz wydał 20  lipca dekret, w którym wymierzył kontrowersyjnemu duchownemu Piotrowi  Natankowi karę suspensy za "ostentacyjnie okazywane nieposłuszeństwo" oraz  "kontynuowanie szkodliwych wystąpień". Oznacza to, że ksiądz z Grzechyni  nie może sprawować żadnych czynności kapłańskich, ani wykonywać "władzy  rządzenia".

  Ksiądz Piotr Natanek jest m.in. jednym z głównych propagatorów i  opiekunów ruchu dążącego do intronizacji Chrystusa na Króla Polski. W  lutym 2010 roku opublikował "List Otwarty do Biskupów Polskich, Prezydenta  Rzeczypospolitej i Premiera Rządu Rzeczypospolitej", w którym wzywał do  uroczystego uznania Jezusa za Króla Polski i uznania nadrzędności "Prawa  Bożego" nad prawem publicznym.

  W Grzechyni założył ośrodek rekolekcyjny "Pustelnia Niepokalanów" i  telewizję internetową, w której transmitowane są nabożeństwa oraz nagrania  z rekolekcji i katechez. Krakowska kuria już wcześniej ostrzegała wiernych  przed jego działalnością. Ostatnio o duchownym znów zrobiło się głośno w  mediach, bo rzucił klątwę na dziennikarzy TVN 24.

  Datowany na 20 lipca dekret to już kolejna próba dyscyplinowania  duchownego przez metropolitę krakowskiego. Wcześniej ksiądz Natanek  ignorował kolejne upomnienia: dekret z dnia 28 stycznia 2010 r. (nr  213/2010 oraz 214/2010) czy upomnienia kanoniczne z dnia 25 maja 2007 r.  (nr 1519/2007), z dnia 23
  lutego 2009 r. (nr 392/2009) oraz z dnia 9 kwietnia 2010 r. (nr  867/2010). #
Ze strony:
http://tiny.pl/h5hcs

--
stevep

Data: 2011-07-22 12:10:32
Autor: brat_olin
Natanek wyje w piekle.
On 22 Juli, 15:45, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:

[...]

Czy podobnie nie bylo z Lutrem, ze najpierw go kuria zawiesila
w czynnosciach?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-07-22 16:13:28
Autor: raff
Natanek wyje w piekle.

"stevep" <stevep011@tkdami.net> wrote in message news:op.vy0whom2v39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Taa jest, a bratanek Dziwisza startuje z list PO. To wszystko tlumaczy.

R.

Data: 2011-07-22 12:07:18
Autor: Antenka
Natanek wyje w piekle.
On 22 Lip, 16:13, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
"stevep" <stevep...@tkdami.net> wrote in messagenews:op.vy0whom2v39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...

[...]

Abp St. Dziwisz nie mógł darować ks. Natankowi kazania z dnia
17.07.2011r. - brzmiało to mniej więcej ( parafrazuję) tak:

"Czy wiecie gdzie jest teraz zmarły śp. abp Józef Życiński?!
Wyje z otchłani piekieł, że jego głos słyszą w niebie, przykuty
najgrubszym łańcuchem obok Mahometa!"

No tego mu Kuria Krakowska nie mogła darować, że "tknął" publicznie
masona 23 stopnia.

Antenka

Data: 2011-07-22 21:19:21
Autor: Dipol
Natanek wyje w piekle.
Abp St. Dziwisz nie mógł darować ks. Natankowi kazania z dnia
17.07.2011r. - brzmiało to mniej więcej ( parafrazuję) tak:

Tu chodzi o nieposluszenstwo. Oraz przekrety w w eirze. Bazowanie na prywtnych objawieniach osob zarowno zmarlych juz (Celakowna) jak i zyjacych, ale te objawienia nie byly zatwierdzone przez kosciol. On nie bazowal w kazaniach na Slowie Bozym tylko na tych metnych przekazach, miejscami starsznie durnych. teraz grozi koncem swiata w 2012. Jak w kalendarzu Majow. Szczegoly na jego stronie wlasnej www.swiadectwanawroconych.pl .

Dipol

Data: 2011-07-22 13:37:03
Autor: Antenka
Natanek wyje w piekle.
On 22 Lip, 21:19, "Dipol" <di...@wp.pl> wrote:

[...]

Pieprzysz trzy po trzy. Kim jesteś, żeby wypowiadać się w tej kwestii?
Nie było tam mowy o końcu świata w roku 2012 i jakimś kalendarzu
Majów. Apokalipsa jest faktem - prędzej czy później te czasy nastaną -
wszystko jednak wskazuje, że raczej prędzej jak później.  Kto
kwestionuje tę księgę Pisma Świętego, nie głosi nauki zgodnej z
nauczaniem KK.

Wystarczy przytoczyć  opatrzone imprimatur zapiski z "Dzienniczka" św.
Siostry Faustyny Kowalskiej na poparcie, że żyjemy w czasach
eschatologicznych:

"Z Polski wyjdzie iskra, która przygotuje świat na moje przyjście" -
takie słowa usłyszała św.Faustyna od Jezusa Chrystusa w mistycznej
wizji.
Tą "iskrą" był niewątpliwie bł. Jana Paweł II.

Antenka

P.s. A do Kurii Krakowskiej oficjalnie mówię: nawróć się, żebyś nie
podzieliła  losu śp. abp. J.Życińskiego.

Data: 2011-07-22 17:20:33
Autor: pluton
Natanek wyje w piekle.
# Arcybiskup metropolita krakowski kardynał Stanisław Dziwisz wydał 20
lipca dekret, w którym wymierzył kontrowersyjnemu duchownemu Piotrowi
Natankowi karę suspensy

Szybki quiz:
Czy Dziwisz to :
- zakamuflowana opcja zydowsko-kacapsko-niemiecko-szatanska
- jawna opcja antykoscielna, natymaryjna, antypolska

Nullification

Data: 2011-07-22 21:14:09
Autor: Dipol
Natanek wyje w piekle.
Czy Dziwisz to :
- zakamuflowana opcja zydowsko-kacapsko-niemiecko-szatanska
- jawna opcja antykoscielna, natymaryjna, antypolska

Zadna z tych opcji. To bardzo powazny kandydat na papieza po Benedykcie XVI. I jest od niego chyba 10 lub 12 lat mlodszy.
Ma ogromne poparcie wsrod kardynalow.

Dipol

Data: 2011-07-22 21:30:15
Autor: pluton
Natanek wyje w piekle.
> [...]

XVI.
I jest od niego chyba 10 lub 12 lat mlodszy.

I ten kandydacina ma czelnosc opierdalac wielebnego Natanka ???

Nullification

Data: 2011-07-22 20:55:37
Autor: Marek Czaplicki
Natanek wyje w piekle.
stevep pisze w wiadomości op.vy0whom2v39gyb@stevep-komputer.radom.vectranet.pl na pl.soc.polityka w dniu piątek 22 lipiec 2011 15:45:

[...]

Ło matko! Wsadzą go gdzieś?

Data: 2011-07-22 21:15:00
Autor: Dipol
Natanek wyje w piekle.
Ło matko! Wsadzą go gdzieś?

On sie sam dobrowolnie wsadzil do tej swojej Pustelni w Grzechyni.

Dipol

Natanek wyje w piekle.