Natarczywe telefony obslugi orange - przedluzenie umowy

Data: 2010-06-22 11:17:01
Autor: Liwiusz
Natarczywe telefony obslugi orange - przedluzenie umowy
TIM pisze:
Witam
Wydzwaniaja do mnie z orange ze mam przedluzyc umowe, doslownie dzwonia codziennie
Malo brakuje, zeby zamiast przedluzyc umowe zdecyduje sie ja rozwiazac
Bede chcial przedlzyc to sam zadzwonie
Jak sie pozbyc tych niechcianych telefonow?

   A co Ci wadzą takie telefony? Poznaj ofertę konkurencji i niech Ci dadzą lepszą, nygusy. Na takie telefony najlepsze są konkrety - zobacz co oferują konkurenci, odejmij od tego 20% i spytaj się konsultanta, czy ma coś jeszcze lepszego. Jak ma, to bardzo dobrze, jak nie ma, to sam szybko skończy rozmowę.

   Do mnie co pewien czas wydzwaniają handlowcy biznesowi orange'a. Z jednym nawet się umówiłem, ale nie porozmawiałem nawet 5 minut, bo nie miał nic ciekawszego od oferty, którą mogę sobie kupić w kiosku na kartę.

--
Liwiusz

Data: 2010-06-27 11:25:25
Autor: Pszemol
"Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote in message news:hvpv2i$d9l$1news.onet.pl...
[...]

Czujesz się samotny i lubisz gdy ktoś do Ciebie codziennie dzwoni?

  Do mnie co pewien czas wydzwaniają handlowcy biznesowi orange'a.
Z jednym nawet się umówiłem,

Przystojny był?

Data: 2010-06-27 22:46:25
Autor: Liwiusz
Pszemol pisze:

  Do mnie co pewien czas wydzwaniają handlowcy biznesowi orange'a.
Z jednym nawet się umówiłem,

Przystojny był?

   Nie w tym celu się z nim umówiłem. Jako mężczyzna lubię rozmawiać o konkretach, dlatego jak ktoś ma do mnie jakąś sprawę, to rozmawiam, a nie chowam się i wymyślam bzdurne argumenty, aby nie rozmawiać.

--
Liwiusz

Natarczywe telefony obslugi orange - przedluzenie umowy