Natarczywe telefony obslugi orange - przedluzenie umowy

Data: 2010-06-22 20:21:33
Autor: bratPit
Natarczywe telefony obslugi orange - przedluzenie umowy

Wydzwaniaja do mnie z orange ze mam przedluzyc umowe, doslownie dzwonia
codziennie
Malo brakuje, zeby zamiast przedluzyc umowe zdecyduje sie ja rozwiazac
Bede chcial przedlzyc to sam zadzwonie
Jak sie pozbyc tych niechcianych telefonow?

mnie też nękali, przeniosłem się do Ery,
jak mnie panienka w idei... ups orange pytała dlaczego się przenoszę to jej powiedziałem, że przekonała mnie natarczywość i uciążliwość kolejnych telefonów w sprawie przedłużenia umowy,

brat

Natarczywe telefony obslugi orange - przedluzenie umowy