Natasza Urbańska

Data: 2010-10-18 16:05:50
Autor: boukun
Natasza Urbańska
Data: 2010-10-18 16:14:57
Autor: Neko
Natasza Urbańska
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Ma piękne piersi... i pewnie resztę też...

Chyba ci sie grupy pomylily.

Data: 2010-10-18 16:19:09
Autor: boukun
Natasza Urbańska

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i9hkqk$nrh$1news.onet.pl...
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Ma piękne piersi... i pewnie resztę też...

Chyba ci sie grupy pomylily.

Przecież tu i tak o dupie Marynie...
Przestańcie pierdolić o koalicji kiszczakowskiej POPiSSLD i bierzcie się za życie...

boukun

Data: 2010-10-18 18:44:12
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
Natasza Urbańska
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i9hki7$t0h$1mx1.internetia.pl...
Ma piękne piersi... i pewnie resztę też...
http://nocoty.pl/gid,12258711,img,12258799,kat,1013701,title,Flesze-widza-wiecej,galeria.html?T[page]=8

przepiękne jak Sandry A. Bullock mojej milosci ukochanej po wsze czasy
na wiecznosc
też je kocham
panie bulkun
jak tam niemieckie dzieci w Swidnicy?
myslem o nich
ten krzyrz raz jest raz nie ma nad dżwiami
nie wiadomo o co chodzi
.... a jak nie wiadomo o co chodzi to zawsze Rzydom Jerzym Urbanom i Polanskim-Lieblingom chodzi o ...
i najlepiej jak nikto nie je doma
ja pierdole
kto tu rzondzi ciongle?
czemu kurwa RZYDY kture zajebaly JEZUSA NAWET?!!!

Data: 2010-10-18 20:05:41
Autor: boukun
Natasza Urbańska

Użytkownik "EUR waluta obiecana przez PiS do 2009" <obiecanki@cacanki.pl> napisał w wiadomości news:i9hth2$9gk$1speranza.aioe.org...
[...]

Sandra Bullock to nieciekawa Żydówka z kartoflanym nosem (takim niemieckim)...
Krzyża jak nie było, tak nie ma. Odkąd mam zawieszoną podkowę, coraz więcej
szczęścia mam...

boukun

Data: 2010-10-18 20:10:14
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
Natasza Urbańska
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i9i2k0$e55$1mx1.internetia.pl...
Sandra Bullock to nieciekawa Żydówka z kartoflanym nosem (takim niemieckim)...

ja pierdole
rzebym tak mogl siem budzic przy niej co rano do konca moich dni .....
ty bezguscie

Data: 2010-10-18 20:15:34
Autor: boukun
Natasza Urbańska

Użytkownik "EUR waluta obiecana przez PiS do 2009" <obiecanki@cacanki.pl> napisał w wiadomości news:i9i2ic$ode$1speranza.aioe.org...
[...]

Sam jesteś bezgustem, jak może się komuś taki kartoflany nos podobać?

boukun

Natasza Urbańska