Natasza Urbańska jest boska

Data: 2010-05-10 13:51:16
Autor: boukun
Natasza Urbańska jest boska
U Janowskiego pięknie zaśpiewała po rosyjsku. Co to się porobiło, rosyjski jest teraz na topie w Polsce...

boukun

Data: 2010-05-10 13:55:13
Autor: Piotr
Dnia Mon, 10 May 2010 13:51:16 +0200, boukun napisał(a):

U Janowskiego pięknie zaśpiewała po rosyjsku. Co to się porobiło, rosyjski jest teraz na topie w Polsce...

Uhm, popularny jest rosyjski język. A nie ruski pachołek, jak ty.
A teraz wyraź ciotuniu swoje marzenia:
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dm...

Data: 2010-05-10 14:06:39
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hs8s6j$r0c$1news.onet.pl...
[...]

Katowice: koniec prostytucji?
Nowe przepisy dotyczące ścigania przestępstw seksualnych pozwalają policji bardziej skutecznie zwalczać działalność ludzi oddających swoje ciało za korzyści majątkowe.

W pierwszej spektakularnej akcji policji na dworcu PKP wpadł głupi Piotruś. 61-latek został ujęty na gorącym uczynku w toalecie obsługując 76-letniego klienta. Działalność zatrzymanego była znana policji. Od kilku miesięcy był pod obserwacją, jednakże dopiero teraz materiał dowodowy nabrał mocy prawnej koniecznej do skazania. Dodatkowym dowodem okazały się także zeznania starszego klienta.

Władze dworca nie kryją zadowolenia - Ci ludzie to prawdziwa plaga, mamy nadzieje, że to nie koniec zatrzymań - mówi Jerzy Piwnicki, dyrektor.

http://oniet.o0o.pl/Katowice/5-61/g%C5%82upi-Piotru%C5%9B.html

boukun

Data: 2010-05-10 14:17:13
Autor: Piotr
Dnia Mon, 10 May 2010 14:06:39 +0200, boukun napisał(a):

Katowice: koniec prostytucji?

Brawo, tresura działa, świetnie ciotuniu!
A nie masz czegoś o Świdnicy, ciotuniu? Jako stały klient mógłbyś dać osobiste świadectwo...
No, ale już nie powstrzymuj marzeń: --

Data: 2010-05-10 14:22:46
Autor: Piotr
Dnia Mon, 10 May 2010 14:17:52 +0200, boukun napisał(a):

[...]

No, tak... ty już stary dziadyga jesteś ciotuniu, to i marzenia ci się
zmieniają. Z ciagnięcia lagi Willy'emi, do podgladactwa, he, he...

Data: 2010-05-10 15:25:37
Autor: Piotr
Dnia Mon, 10 May 2010 14:23:48 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Świetnie, jestem dobrym treserem.
No, to jeszcze trochę tresury ciotowaty trolu i będziesz mi odpowiadał,
"tak proszę pana" i "nie prosze pana"...
Dawaj narazie te niezdarnie poprzerabiane notki z gwna:

Data: 2010-05-11 00:45:29
Autor: boukun
On 10 Maj, 15:25, Piotr <p...@wp.pl> wrote:

> [...]

"tak proszę pana" i "nie prosze pana"...
Dawaj narazie te niezdarnie poprzerabiane notki z gwna:

Prosisz się o pałę, to ssij głupi pedale, ssij!

No proszę, pedalisko głupi Piotruś już się przymila I NA WIDOK MOJEGO
FIUTA
PIERWSZY GŁOWĘ PODNOSI.

A potem psychol będzie głupa rżnął, że to ja się do niego przystawiam.

Brawo, brawo głupi Piotrusiu, spermy się nałykałeś i znów chcesz mi
laskę
zrobić...

No to ssij, ssij moją pałę...

boukun

Data: 2010-05-12 00:15:47
Autor: japawel
Natasza Urbańska jest boska
U Janowskiego pięknie zaśpiewała po rosyjsku. Co to się porobiło, rosyjski jest teraz na topie w Polsce...

boukun

Tu jest fajna piosenka po rosyjski, ta sama przy której Mamed wychodzi walczyć.

http://vanderyoung.wrzuta.pl/audio/agoEaqw6p6y/shamhan_daldaev_-
_eto_kavkaz_vanderyoung

--

Natasza Urbańska jest boska