National Geographic, jest w zmowie z MAK ?

Data: 2013-01-30 09:27:08
Autor: xan
National Geographic, jest w zmowie z MAK ?
Gdzie może sięgać granica absurdu ?

Czytajac artykul

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Rodziny-smolenskie-chca-pozwac-producenta-filmu-Smierc-prezydenta,wid,15294080,wiadomosc.html

można odnieść wrażenie ze pisowska część rodzin smoleńskich, w absurdzie sięga zenitu.
Kto wg. nich ma lepszych ekspertów, komisja Macierewicza czy NG, przecież obie grupy pracowały na tym samym materiale. Gdzie w przypadku NG, po cyklu o katastrofach można przyjąć ze wiedzą co robią.

Założę się że jeśli w tym reportażu by choć na 5sekund padła teza o zamachu, w 100% jestem pewien ze dla tych osób "smoleńskich" reportaż stałby się koronnym dowodem na zamach, a AM latał by już z tym po konferencjach.

Data: 2013-01-30 10:18:11
Autor: Marek Czaplicki
xan pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 30 styczeń 2013 09:27:

[...]

Nie wiem, ale mi się tak wydaje, że dla pewnej części osób jedyną prawdą i wskaźnikiem dalej pozostaje to co zobaczą w "skrzynce" i myślą że inni też tak mają. Tu mi się przypominają słowa pewnego posła Samoobrony chyba, gdy zasiadał w komisji d/s Rywina. Chciał aby tv mu podsunięto bliżej tak żeby mógł zobaczyć obrady komisji (w której zasiadał) na nim pokazywane. Cóż u niektórych tak się wyraża "parcie na szkło". :)

Data: 2013-01-30 10:41:59
Autor: WW
W dniu 2013-01-30 09:27, xan pisze:
[...]

Kto wg. nich ma lepszych ekspertĂłw, komisja Macierewicza czy NG,
przecież obie grupy pracowały na tym samym materiale. Gdzie w przypadku
NG, po cyklu o katastrofach można przyjąć ze wiedzą co robią.

Nich zaskarĹźa.
Zapłacą za przegrany proces i zrobią z siebie jeszcze większe pośmiewisko.
A tak na marginesie.
Co to za twór te "Rodziny Smoleńskie"?
Stowarzyszenie jawne - gdzie jest lista członków?

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2013-01-30 11:30:42
Autor: xan
W dniu 30.01.2013 10:41, WW pisze:

Co to za twór te "Rodziny Smoleńskie"?

Nie wiesz ? Tak strona PiS mówi o swoich członkach rodzin ofiar.

Data: 2013-01-30 11:35:00
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-30 10:41, WW pisze:

[...]

Zapłacą? A bo to dobry wujek nie za sponsoruje im tego z państwowej kasy?

Kolejna kasta uprzywilejowanych, którą powołał do życia premier.

Data: 2013-01-30 12:14:27
Autor: Marek Woydak
On Wed, 30 Jan 2013 10:41:59 +-0100, WW wrote:

W dniu 2013-01-30 09:27, xan pisze:
Gdzie mo+AXw-e si+ARk-ga+AQc- granica absurdu ?

Czytajac artykul

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Rodziny-smolenskie-chca-pozwac-producenta-filmu-Smierc-prezydenta,wid,15294080,wiadomosc.html

mo+AXw-na odnie+AVsBBw- wra+AXw-enie ze pisowska cz+ARkBWwEH- rodzin smole+AUQ-skich, w absurdzie
si+ARk-ga zenitu.
Kto wg. nich ma lepszych ekspert+APM-w, komisja Macierewicza czy NG,
przecie+AXw- obie grupy pracowa+AUI-y na tym samym materiale. Gdzie w przypadku
NG, po cyklu o katastrofach mo+AXw-na przyj+AQUBBw- ze wiedz+AQU- co robi+AQU-.

Nich zaskar+AXw-a.
Zap+AUI-ac+AQU- za przegrany proces i zrobi+AQU- z siebie jeszcze wi+ARk-ksze po+AVs-miewisko.
A tak na marginesie.
Co to za tw+APM-r te "Rodziny Smole+AUQ-skie"?
Stowarzyszenie jawne - gdzie jest lista cz+AUI-onk+APM-w?

Pozdrawiam
WW
+IB4-Tylko pod tym krzy+AXw-em, tylko pod tym znakiem
  Polska b+ARk-dzie wioch+AQU- a Polak burakiem+IB0-.

Rodziny Smole+AUQ-skie to zgraja oszo+AUI-om+APM-w z PiS podburzanych przez
A.Macierewicza. W "rodzinach" nie ma nikogo z innych partii.

MW

Data: 2013-01-30 11:25:30
Autor: matusm

Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomości news:kealgs$bq$1news.icm.edu.pl...
[...]

Widocznie nie widziałeś filmu bo chyba   ze dwa razy pojawia sie  zdanie o sugerowanym zamachu do ktorego autorzy filmu zupelnie sie nie odnoszą
Jeszcze nie widziałem filmu A.Gargas

Film NG jest tendencyjny ,jednostronny,zrobiony na zamówienie  zupelnie jak zwidy okragłostołowego pijaństwa.

Co do sprawy sądowej  to bedzie wygrana na 100% bo nie dochowano rzetelności dokumentalnej fimu .Autor w swojej wizji artystycznej moze mieć różne zwidy ale wowczas powinien  opatrzyc dzielo  odpowiednim nagłówkiem,ze jest robiny pod dyktat ,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2013-01-30 11:31:17
Autor: xan
W dniu 30.01.2013 11:25, matusm pisze:

[...]

To NG też jest w zmowie w spisku ?

Data: 2013-01-30 11:50:45
Autor: matusm

Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomości news:keaspl$eul$2news.icm.edu.pl...
[...]

Pisałem o rzetelnosci dziennikarskiej a nie o spisku
Jak dobrze  zapłacisz to pewnie i na rurze  ci zatańcza w koncu nadal,,,,,,,,,,,,,,,,,

Data: 2013-01-30 13:22:40
Autor: xan
W dniu 30.01.2013 11:50, matusm pisze:

Jak dobrze  zapłacisz to pewnie i na rurze  ci zatańcza w koncu
nadal ......

nie sądź wszystkich po sobie :D

Data: 2013-01-31 00:01:54
Autor: jr

Użytkownik "matusm" <matusm@interia.eu> napisał w wiadomości news:keattn$hsm$1news.task.gda.pl...

| Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomości

Wlasnie lecial na 'plusie'. Ja mysle, ze to jednak popijawa kontrolerow... A jesli naprawde byl jakis wybuch to zrobily go WSIoki, a Rosja zamiata po nich pod dywan.

Data: 2013-01-31 00:30:58
Autor: the_foe
W dniu 2013-01-30 11:50, matusm pisze:
Pisałem o rzetelnosci dziennikarskiej a nie o spisku

Oparcie filmu na opinii fizyka jadrowego i eksperta od kompozytow, ktorzy nigdy wczesniej nie zajmowali sie katastrofami lotniczymi byłoby rzetelne? To tak jakby patologią sądowa zajmowali sie weterynarz i rzeźnik.

--
the_foe

Data: 2013-01-30 11:53:36
Autor: leszek niewiadomski
[...]

Doszlo do mnie, ze NG ma jakies uklady z ruskim koncernem gazowym. Siedzi tam tez byly kanclerz Schroeder, znajda jeszcze jakichs rabinow z Brooklina, szejka naftowego, jednego Bilderberga (a wlasciwie Komisja Trojstronna) w osobie Brzezinskiego juz maja, no i ustawia ich po stronie ZOMO.
Btw. ktos ostatnio przypominal, ze ojciec Dyrektor ma nadajniki na Uralu?!
ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2013-01-30 12:24:37
Autor: u2
W dniu 2013-01-30 11:53, leszek niewiadomski pisze:
Btw. ktos ostatnio przypominal, ze ojciec Dyrektor ma nadajniki na Uralu?!

Nie ma juz dawno.

Data: 2013-01-30 13:20:34
Autor: xan
W dniu 30.01.2013 12:24, u2 pisze:
W dniu 2013-01-30 11:53, leszek niewiadomski pisze:
Btw. ktos ostatnio przypominal, ze ojciec Dyrektor ma nadajniki na
Uralu?!

Nie ma juz dawno.

KBG zdążyło przenieść w mniej rzucające się w oczy miejsce ?

Data: 2013-01-31 00:03:47
Autor: jr

Użytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:keau3g$7r4$1online.de...

> [...]
| stronie ZOMO.
| Btw. ktos ostatnio przypominal, ze ojciec Dyrektor ma nadajniki na Uralu?!

Szkoda twoich blazenstw. Ojca Redaktora nie przeskoczysz.

Data: 2013-01-31 00:24:09
Autor: the_foe
W dniu 2013-01-30 11:25, matusm pisze:

Film NG jest tendencyjny ,jednostronny,

tak samo jak wyklad o grawitacji

--
the_foe

Data: 2013-01-31 00:41:52
Autor: Grzegorz Z.
the_foe napisał:

W dniu 2013-01-30 11:25, matusm pisze:

Film NG jest tendencyjny ,jednostronny,

tak samo jak wyklad o grawitacji

Dobre! :)

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-01-31 10:46:35
Autor: mkarwan
National Geographic, jest w zmowie z MAK ?
Użytkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisał w wiadomości news:kecb40$pi0$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i mój partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl
"Wespół w zespół z moim partnerem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/41d9cacf48e44dea?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

" Jestem prawnikiem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c5466853818aaf10?hl=pl

"Masz cos nie tak z tym lbem!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/ec882cfb6109439a?hl=pl

"Za kazdy taki post powinno ci sie wyrywac pare tysiecy wlosów i wybijac
jeden zab."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6f969fb2ae0ae03d?hl=pl

"Zajebiemy dzisiaj mkarwana"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3abdd1aa0c174ac3?hl=pl

"Co za skurwysyn"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/6eed6f87eb6c04a0?hl=pl

"stado moherskiego bydla wychodzacego z kosciola"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/342e7d3b837d07b3?hl=pl

"Watykanskie totemy won z Polski!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a472c27183b8834e?hl=pl

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"i huj :)"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6064ad8733dd4618?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta i na ten wasz kosciól"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

"Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0604810f57bf3c1a?hl=pl

"huj i dupa. Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aab27b11aa3a4651?hl=pl

"A teraz wykurwiaj w podskokach"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/4d3fe7f2c006b740?hl=pl

Data: 2013-01-30 22:43:59
Autor: jr
> [...]

| sięga zenitu.
| Kto wg. nich ma lepszych ekspertów, komisja Macierewicza czy NG,

NG nie posiada ekspertow. NG jest publikatorem i opiera sie na wersjach oficjalnych.

Data: 2013-01-30 22:52:16
Autor: u2
W dniu 2013-01-30 22:43, jr pisze:
NG nie posiada ekspertow. NG jest publikatorem i opiera sie na wersjach
oficjalnych.

Oficjalna wersja bedzie dopiero po ukonczeniu sledztw. A na to szybko sie nie zanosi.

Data: 2013-01-30 23:37:24
Autor: jr

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5109960e$0$1221$65785112news.neostrada.pl...

| Oficjalna wersja bedzie dopiero po ukonczeniu sledztw.

A wersja MAK to taka szeptana?

 A na to szybko

Data: 2013-01-31 08:22:09
Autor: Przemysław M.
Dnia Wed, 30 Jan 2013 23:37:24 +0100, jr napisał(a):

| Oficjalna wersja bedzie dopiero po ukonczeniu sledztw.

A wersja MAK to taka szeptana?

Jest niezgodna z wersją A.Macierewicza i J.Kaczyńskiego, a tym samym
FAŁSZYWA!

--
Jarosław Kaczyński oświadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witają okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2013-01-31 15:09:30
Autor: jr

Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomości news:ked64h$bf1$1dont-email.me...
> [...]
| >|
| >|

| Jest niezgodna z wersją A.Macierewicza i J.Kaczyńskiego, a tym samym
| FAŁSZYWA!

Obie sa falszywe.

Data: 2013-01-31 08:27:02
Autor: Przemysław M.
Dnia Wed, 30 Jan 2013 22:52:16 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Chyba, że na wiosnę będą wybory i PiS zdobędzie upragnioną władzę. Wtedy
zgniją w więzieniach wszyscy zwolennicy PO.

--

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

Data: 2013-01-31 00:35:49
Autor: the_foe
National Geographic, jest w zmowie z MAK ?
W dniu 2013-01-30 22:43, jr pisze:
NG nie posiada ekspertow. NG jest publikatorem i opiera sie na wersjach
oficjalnych.

zatrudniaja ekspertow, ktorzy pomagaja im odsiac idotyzmy i wskazuja wage czynnikow. NG bylby pierwszym zadowolonym gdyby tezy ekspertow Macierewicza byly prawdziwe, zamach lepiej sie sprzedaje niz kolejny blad ludzki.

--
the_foe

Data: 2013-01-31 00:57:32
Autor: jr

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:kecaok$9ik$1news.dialog.net.pl...

| zatrudniaja ekspertow, ktorzy pomagaja im odsiac idotyzmy i wskazuja
| wage czynnikow. NG bylby pierwszym zadowolonym gdyby tezy ekspertow
| Macierewicza byly prawdziwe

A gdzie na to dowody?

, zamach lepiej sie sprzedaje niz kolejny
| blad ludzki.

NG jest zbyt powaznym wydawnictwem, zeby sprzedawac czyjes emocje.

Data: 2013-01-31 02:04:30
Autor: the_foe
W dniu 2013-01-31 00:57, jr pisze:
> [...]
|
| zatrudniaja ekspertow, ktorzy pomagaja im odsiac idotyzmy i wskazuja
| wage czynnikow. NG bylby pierwszym zadowolonym gdyby tezy ekspertow

z napisów koncowych
pt. Aviaton Consultant

--
the_foe

Data: 2013-01-31 02:36:28
Autor: jr

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:kecfut$bo2$1news.dialog.net.pl...
> [...]
| > |

| z napisów koncowych
| pt. Aviaton Consultant

Czego dowiodly?

National Geographic, jest w zmowie z MAK ?