National Geographic, jest w zmowie z MAK ?

Data: 2013-01-30 22:43:59
Autor: jr

Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomości news:kealgs$bq$1news.icm.edu.pl...
| Gdzie może sięgać granica absurdu ?
|
| Czytajac artykul
|
| http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Rodziny-smolenskie-chca-pozwac-producenta-filmu-Smierc-prezydenta,wid,15294080,wiadomosc.html
|
| można odnieść wrażenie ze pisowska część rodzin smoleńskich, w absurdzie
| sięga zenitu.
| Kto wg. nich ma lepszych ekspertów, komisja Macierewicza czy NG,

NG nie posiada ekspertow. NG jest publikatorem i opiera sie na wersjach oficjalnych.

Data: 2013-01-30 22:52:16
Autor: u2
W dniu 2013-01-30 22:43, jr pisze:
NG nie posiada ekspertow. NG jest publikatorem i opiera sie na wersjach
oficjalnych.

Oficjalna wersja bedzie dopiero po ukonczeniu sledztw. A na to szybko sie nie zanosi.

Data: 2013-01-30 23:37:24
Autor: jr

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5109960e$0$1221$65785112news.neostrada.pl...

| Oficjalna wersja bedzie dopiero po ukonczeniu sledztw.

A wersja MAK to taka szeptana?

 A na to szybko

Data: 2013-01-31 08:22:09
Autor: Przemysław M.
Dnia Wed, 30 Jan 2013 23:37:24 +0100, jr napisał(a):

| Oficjalna wersja bedzie dopiero po ukonczeniu sledztw.

A wersja MAK to taka szeptana?

Jest niezgodna z wersją A.Macierewicza i J.Kaczyńskiego, a tym samym
FAŁSZYWA!

--
Jarosław Kaczyński oświadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witają okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2013-01-31 15:09:30
Autor: jr

Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomości news:ked64h$bf1$1dont-email.me...
> [...]
| >|
| >|

| Jest niezgodna z wersją A.Macierewicza i J.Kaczyńskiego, a tym samym
| FAŁSZYWA!

Obie sa falszywe.

Data: 2013-01-31 08:27:02
Autor: Przemysław M.
Dnia Wed, 30 Jan 2013 22:52:16 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Chyba, że na wiosnę będą wybory i PiS zdobędzie upragnioną władzę. Wtedy
zgniją w więzieniach wszyscy zwolennicy PO.

--

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

Data: 2013-01-31 00:35:49
Autor: the_foe
National Geographic, jest w zmowie z MAK ?
W dniu 2013-01-30 22:43, jr pisze:
NG nie posiada ekspertow. NG jest publikatorem i opiera sie na wersjach
oficjalnych.

zatrudniaja ekspertow, ktorzy pomagaja im odsiac idotyzmy i wskazuja wage czynnikow. NG bylby pierwszym zadowolonym gdyby tezy ekspertow Macierewicza byly prawdziwe, zamach lepiej sie sprzedaje niz kolejny blad ludzki.

--
the_foe

Data: 2013-01-31 00:57:32
Autor: jr

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:kecaok$9ik$1news.dialog.net.pl...

| zatrudniaja ekspertow, ktorzy pomagaja im odsiac idotyzmy i wskazuja
| wage czynnikow. NG bylby pierwszym zadowolonym gdyby tezy ekspertow
| Macierewicza byly prawdziwe

A gdzie na to dowody?

, zamach lepiej sie sprzedaje niz kolejny
| blad ludzki.

NG jest zbyt powaznym wydawnictwem, zeby sprzedawac czyjes emocje.

Data: 2013-01-31 02:04:30
Autor: the_foe
W dniu 2013-01-31 00:57, jr pisze:
> [...]
|
| zatrudniaja ekspertow, ktorzy pomagaja im odsiac idotyzmy i wskazuja
| wage czynnikow. NG bylby pierwszym zadowolonym gdyby tezy ekspertow

z napisów koncowych
pt. Aviaton Consultant

--
the_foe

Data: 2013-01-31 02:36:28
Autor: jr

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:kecfut$bo2$1news.dialog.net.pl...
> [...]
| > |

| z napisów koncowych
| pt. Aviaton Consultant

Czego dowiodly?

National Geographic, jest w zmowie z MAK ?