Natrętny pedał

Data: 2013-02-16 07:54:05
Autor: Marek Woydak
Natrętny pedał
On Fri, 15 Feb 2013 12:33:39 -0600, Przemysaw W wrote:

Wywiad z dr Paulem Cameronem

Oblano mnie krwi zaraon wirusem HIV ( na szczcie mnie nie zakaono). Geje grozili mi niejednokrotnie mierci. Zamordowano rwnie ulubione zwierztko moich dzieci, ktre notabene musiay chodzi do szkoy z obstaw. Prosz mi wierzy, e statystycznie homoseksualista jest duo bardziej skonny by popa w konflikt z prawem ni heteroseksualista"

W 1973 roku homoseksualizm zosta wykrelony z listy chorb psychicznych. Dzi powszechnie si uwaa, e jest on tak sam preferencj seksualn jak heteroseksualizm. Pan jednak twierdzi ,e gejw i lesbijki mona wyleczy. Czyby wystpowa Pan przeciwko nauce?

( miech) Nie , nie wystpuj przeciwko nauce. Ludzi mona nie tyle wyleczy z ich seksualnych pragnie ile raczej mona wyzwoli ich z tych pragnie. Tak samo jak wyzwalamy ludzi z chci zdradzania swoich partnerw. To jest bardzo podobny proces. Jednak jest pewna rnica. Wikszo ludzi nie ma pragnie homoseksualnych i obrzydza ich akt homoseksualny.

No tak, ale rodowiska homoseksualne przekonuj, e gejem czy lesbijk czowiek si rodzi.

Nie ma naukowych dowodw na genetyczne lub biologiczne uwarunkowania homoseksualizmu (ani rnice hormonalne, ani rnice w budowie mzgu, nie wpywaj na na orientacje seksualn). Amerykaskie badania na setkach bliniakw jednojajowych pokazay, e tylko w okoo 8% przypadkw jedno z nich miao orientacje homoseksualn. To jest silny empiryczny dowd przeciwko genetycznym uwarunkowaniu homoseksualizmu.

Jak wyglda leczenie z homoseksualizmu?

Jest wiele rnych odmian terapii dla gejw i lesbijek. Religijna terapia najczciej polega na modlitwie i duchowym aspekcie zmiany wewntrznej osoby pragncej pozbycia si pocigu do tej samej pci. Ja swoim pacjentom pomagam si wyzwoli z homoseksualizmu poprzez nauk relacji z pci przeciwn. To jest niezwykle cika praca. Skuteczno oraz dynamika terapii jest podobna do leczenia z kadego innego naogu. Najwaniejsze jest oddzielenie pacjenta od jego dotychczasowego ycia. Trzeba odseparowa go od innych gejw, klubw gejowskich, pornografii i literatury gejowskiej. Ja staram si ich otoczy przedstawicielami pci przeciwnej. Nie naley jednak zapomina, e to trudny i mudny proces. Ci ludzie musz zerwa z caym swoim dotychczasowym yciem i znajomymi. A dla nich homoseksualizm jest religi, ideologi i caym yciem towarzyskim. Zerwanie z tym wszystkim jest czasami dla nich niewykonalne. Warto nadmieni, e wikszo gejw i lesbijek uprawiao w swoim yciu seks z pci przeciwn. Dlatego nie zawsze samo rozpoczcie przez nich wspycia z osobami odmiennej pci oznacza sukces w terapii. S dwa gwne podejcia do leczenia homoseksualistw. Zwolennicy jednego s nastawieni tylko na pomoc samym gejom i lesbijkom jako jednostkom i nie jest wany dla nich wpyw homoseksualizmu na spoeczestwo. Dla mnie rozbijanie przez nich spoeczestwa jest spraw kluczow. I dlatego nalegam by trzyma ich z dala np. od dzieci. (podkr. red. Rp)

Oprcz kwestii pedofilii, ktra jak Pan utrzymuje, statystycznie wystpuje wrd gejw czciej ni wrd heteroseksualistw, w jaki sposb mog oni szkodzi spoeczestwu?

Gwnym problemem s choroby przenoszone drog pciow przez gejw. Ja bdc teraz w Polsce nie rozgldam si za kobiet by uprawia z ni seks. Pan bdc w USA te zapewne nie bdzie robi wszystkiego by przespa si z jak najwiksz liczb kobiet. To nie jest normalne zachowanie zdrowego czowieka. Homoseksualici praktykuj jednak tzw. "Sex Tours". Geje maj nawet specjalne statki przeznaczone do sex podry i zapewniam, e nie zatrzymuj si w portach by zwiedza miasta.

No, ale to ich sprawa, e uprawiaj seks z wieloma partnerami. W jaki sposb nas to dotyczy?

Seks analny jest niezwykle grony i niebezpieczny bowiem czy si bezporednio z wymian krwi a wic sprzyja rozprzestrzenianiu si AIDS. A wic mamy ludzi, ktrzy podruj po caym wiecie i stosuj niebezpieczne praktyki, ktre pogbiaj epidemi HIV. 76 % chorych na AIDS to homoseksualici, a wrd nich zdarza si 45 % wszystkich nowych zakae wirusem HIV. Do tego dochodz inne choroby weneryczne oraz bardzo grona taczka typu C, ktra prowadzi do raka wtroby. Do tego wszystkiego dochodzi jeszcze pewien element mentalnoci. Wrd gejw aktywna jest subkultura "darczycw". "Dar" to jest wanie HIV a zakaenie staje si rodzajem honorowej odznaki. Wiele klubw gejowskich organizuje spotkania, gdzie na zasadzie rosyjskiej ruletki sprzedaje si t zabjcz chorob.

Przez goszenie takich tez ma Pan atk gwnego homofoba Ameryki. Gejowskie organizacje utrzymuj ,e zosta Pan wyrzucony z Amerykaskiego Stowarzyszenia Psychologicznego (APA) poniewa przeczy Pan nauce. Czy to prawda, e koledzy usunli Pana ze swojej organizacji?

W 1982 roku sam postanowiem odej z APA. W ramach oczerniania mojej osoby geje rozpucili w Internecie plotk ,e mnie usunito. Niestety nawet polskie media j podchwyciy. Jeden z naukowcw z Capella University zawar niedawno te oskarenia w swoim tekcie i teraz musi mnie, wraz z wadzami tej uczelni, przeprosi. To jest precedens w USA. W cigu ostatnich 6 miesicy poproszono mnie o napisanie recenzji dla kilku pism, w tym dla "Southern Medical Journal". W zeszym tygodniu poproszono mnie o recenzj ksiki dla "Kanadyjskiego Stowarzyszenia Psychiatrycznego". Niewiele osb ma okazj recenzowanie medycznych artykuw dotyczcych psychiatrii i psychologii dla tak prestiowych organizacji i pism. Gdybym by tak bardzo zdyskredytowany w rodowisku psychiatrw i psychologw to nikt nie prosiby mnie o ocenianie prac moich kolegw po fachu.

W cigu ostatniego roku by Pan dwa razy w Polsce. Ilekro mia Pan wygosi wykad na polskich uniwersytetach pojawiay si protesty liberalnych mediw takich jak Gazeta Wyborcza. Kilka uczelni odwoao paskie spotkania ze studentami. Czy mona porwna wpyw gejowskiego lobby na ycie spoeczne czy media w Polsce do tego co si dzieje od jakiego czasu w USA?

Niestety sytuacja w Polsce staje si powoli podobna do tej w USA. Wiele lat temu prawie odwoano mj wykad na Uniwersytecie w Massachusetts. Na szczcie organizacje bronice wolnoci sowa doprowadziy do tego, e wykad si odby. Jednak uczelnia zorganizowaa w czasie mojego przemwienia w sali obok imprez gdzie rozdawano za darmo piwo . Homoseksualici s perfekcyjni w pozyskiwaniu wielu rodowisk do wsplnej walki o swoje prawa.

Dlaczego tak si dzieje? Czy to jest moda na bycie tolerancyjnym wobec gejw?

Liberaowie ( libera w rozumieniu amerykaskim to lewicowiec- przyp. .A) s zacietrzewieni w wierze w egalitaryzm. Oni po prostu chc wierzy, e wszyscy jestemy rwni. Dokadnie jak komunici. Liberaowie zdaj si mwi: "c, jedni lubi heteroseksualizm, inni lubi homoseksualizm. Przyjemno powinna by traktowana rwno". Ot nie! Heteroseksualizm to nie tylko hedonizm, ale rwnie moliwo posiadania potomstwa i odpowiedzialno. Liberaowie ponadto wstydz si osigni zachodu. wiadomo, e gdzie indziej ludzie yj w ndzy wpdza ich w poczucie winy. Uwaaj, e nie wolno cieszy si z sukcesu innych ludzi. Wierz rwnie, e wszystkie grupy spoeczne s sobie rwne. Ja si z tym fundamentalnie nie zgadzam. Jako chrzecijanin wierz np., e moja religia jest prawdziwa co czyni j lepsz od np. islamu.

Czasami myl, e nienawi do wasnej cywilizacji pcha liberaw do chci jej zniszczenia. Ich dziaania s tak destruktywne, e przypominaj mi jakobinizm. Dobrym przykadem tego s ekolodzy. Ich zdaniem problemem dla istnienia wiata jest czowiek. Gdyby czowieka nie byo na wiecie to drzewa byyby szczliwsze. A ja na to mwi- bzdura! Jestem czowiekiem i jestem panem stworzenia. Dbam o drzewa i zwierzta, ale ludzie s dla mnie waniejsi. Nie czuje si winny gdy musz zabi zwierzyn by j zje. Nie czuje si rwnie winny gdy musz wyci drzewo by postawi dom. To nie ja mam suy zwierztom i rolinom a one mnie.

Moim zdaniem ekologizm jest now form religii. Skoro odrzucilimy Boga to musimy sobie znale nowego zotego cielca. To spucizna Rewolucji francuskiej. Ale wrmy do tematu. Gejowskie organizacje staraj si przekona, e s przeladowane i gnbione przez spoeczestwo. Jednak Pan jest osob, ktra dowiadczya przemocy ze strony gejowskich aktywistw. Moe Pan opowiedzie co si Panu przytrafio?

Kilka razy mnie uderzono. Oblano mnie krwi zaraon wirusem HIV ( na szczcie mnie nie zakaono). Geje grozili mi niejednokrotnie mierci. Zamordowano rwnie ulubione zwierztko moich dzieci, ktre notabene musiay chodzi do szkoy z obstaw. Prosz mi wierzy, e statystycznie homoseksualista jest duo bardziej skonny by popa w konflikt z prawem ni heteroseksualista. To nie s zawsze weseli i mili ludzie. Nie uwaam ,e homoseksualici powinni by przeladowani, ale na pewno powinni paci wysze podatki poniewa obciaj szczeglnie mocno sub zdrowia. W USA 300 tysicy gejw zmaro poniewa inny geje zakazili ich HIV-em.

Niedawno grupa homoseksualistw zoya skarg na kanadyjskie agencje rzdowe, ktre jej zdaniem, nie przeznaczaj wystarczajcych rodkw na ich leczenie.

No sam Pan widzi. Dua liczba gejw leczy si rnymi koktajlami farmaceutycznymi. Roczny koszt leczenia jednego geja zakaonego wirusem HIV wynosi 45 tys. dolarw, czyli tyle ile zarabia przecitny amerykaski robotnik przez rok! Kadego roku w USA odnotowuje si 30 tysicy nowych przypadkw zainfekowanych gejw a wic mamy cigy wzrost kosztw ich leczenia . Dlatego uwaam, e to oni powinni ponosi koszty za swoje leczenie a nie podatnicy. Niech pac dolara wicej za alkohol w gejowskich knajpach albo dodatkowe 5 dolarw za wstp do gejowskiego klubu.

A nie jest to tworzenie gett dla homoseksualistw?

Oni sami sobie tworz getta. Lubi przebywa w swoim towarzystwie. Samo istnienie klubw "Tylko dla gejw" jest tego najlepszym przykadem. W USA geje tworz czsto wasne osiedla mieszkaniowe. Tak jest np. w San Francisco, gdzie skupiaj si wok paru ulic.

Naprawd? Mylaem, e San Francisco to liberalne miasto.

Nawet w tak liberalnym miecie wol oni y w swoich enklawach. To jest w gruncie rzeczy normalne. Palacze lubi przebywa w towarzystwie innych palaczy, rodziny preferuj towarzystwo innych rodzin.

Wielu modych ludzi w Polsce twierdzi, e nie powinnimy si wtrca w ich styl ycia. Nawet jeeli nie zgadzamy si z nim to jestemy zobligowania do tolerowania go. Moe maj racj? Dlaczego mamy sprzeciwia si zwizkom gejowskim czy rodzajowi seksu jaki homoseksualici uprawiaj w swoim domu?

Ludzie, ktrzy tak uwaaj nie s waciwie poinformowaniu o zagroeniu jaki pynie z takiego stylu ycia. Ju wspomniaem o ogromnym koszcie leczenia gejw, ktry spada na barki caego spoeczestwa. Niech sobie geje uprawiaj seks w swoich domach czy klubach. Jednak gdy zaczynaj si ich problemy zdrowotne to do kogo id? Jednak nie omwilimy najwaniejszego problemu- molestowania dzieci. Wedug wynikw kilku bada - zrobionych take przez instytuty przyjazne rodowiskom homoseksualnym, jak Instytut Kinseya, oraz same rodowiska homoseksualne - zazwyczaj ponad 20%. homoseksualistw (ktrych w spoecznociach jest od 1 do 5 %.), majcych dorosych partnerw seksualnych, przyznaje si do kontaktw seksualnych z nieletnimi w rnym wieku. Dane te potwierdzaj take statystyki wizienne - jedna trzecia skazanych za molestowanie dzieci to homoseksualici. Take wrd nauczycieli molestujcych swoich uczniw jest ich 27 % gejw.

Dzieci s nasz przyszoci. adne dziecko nie powinno by powicone by doroli mogli si lepiej czu w spoeczestwie. Modym ludziom, zarwno w USA jak i w Polsce, wmawia si, e tolerancja jest wielk cnot i wspania rzecz. Jednak nie tolerujemy przemocy. Nie tolerujemy nawet palenia w miejscach publicznych! Geje nic nie wnosz dla spoeczestwa za to skutecznie je rozbijaj.

Nawet Koci katolicki ma problem z homoseksualistami w swoich szeregach. George Weigel pisa, e wikszo ksiy pedofilii w USA byo homoseksualistami.

Raport "John Jay", ktry mona atwo odnale w sieci, mwi, e 4 % ksiy w USA byo przyapanych na aktach pedofilskich. Ostatnie powane badania pokazuj, e okoo 30% ksiy w amerykaskim Kociele katolickim to homoseksualici. Wiemy, e 81% wszystkich molestowanych przez ksiy dzieci stanowili chopcy. To nam daje pogld ilu homoseksualistw a ilu heteroseksualistw jest winnych molestowania dzieci w USA. A pamitajmy, e wikszo ofiar molestowania nigdy nie zgasza si na policj. Moim zdaniem okoo 2% heteroseksualistw i okoo 25 % homoseksualistw odpowiada za molestowanie dzieci w amerykaskim kociele. Koci w USA jest zdewastowany przez pozwy sdowe ofiar. Teraz okazuje si, e podobne afery miay miejsce w Irlandii czy Niemczech. Hierarchowie kocielni niestety uwierzyli psychiatrom, ktrzy wmwili im, e homoseksualizm jest normaln preferencj seksualn.

Kilkanacie miesicy temu miss Kalifornii Carrie Prejean zostaa pozbawiona korony tylko dlatego, e stwierdzia, e maestwo to zwizek kobiety i mczyzny. Co moemy zrobi by takie szalestwo politycznej poprawnoci omino Polsk? Moemy w ogle cokolwiek zrobi?

Najwaniejsz rzecz jak moecie zrobi jest edukowanie modych ludzi, e kady dobry obywatel ma obowizek robi trzy rzeczy: respektowa prawo, dawa spoeczestwu wicej ni moe wzi oraz eni si i podzi dzieci. Homoseksualici nie s w stanie wykona adnego z tych trzech obowizkw. Cokolwiek by nie robili to i tak nie mog mie dzieci. Statystycznie Polka rodzi rednio 1,3 dziecka. Jeeli tego nie zmienicie to za 45 lat bdzie was o poow mniej ni teraz. Homoseksualici czciej ni heteroseksualici popeniaj przestpstwa na tle seksualnym, trzy razy czciej popeniaj samobjstwa, czciej popeniaj rwnie wykroczenia na drodze i czciej zaywaj narkotyki.

Wy, Polacy dostalicie szans by zobaczy, na przykadzie USA, do czego doprowadzio danie gejom przywilejw jakie posiadaa do tej pory rodzina i gdzie nas zaprowadzia szeroko pojta tolerancja. My, Amerykanie nie mielimy tego przywileju. Jednak dzisiaj nie pozwala mi si na polskich uniwersytetach prezentowania moich pogldw. Rektor Uniwersytetu Warszawskiego mwi, e nie mam pojcia o czym mwi. W takim razie zapraszam na debat ze mn. Niech trwa dzie, dwa a nawet tydzie. Jednak niech moi oponenci udowodni, e si myl. Jednak oprzyjmy nasz dyskusje na faktach a nie mitach. Kiedy modzi ludzie przyjrz si statystykom i faktom to przekonaj si czym naprawd jest homoseksualizm. Tylko dajcie modym Polakom pozna t prawd.

Rozmawia ukasz Adamski
www.lukaszadamski.pl

dr Paul Cameron - amerykaski psycholog i badacz seksualnoci. Bra udzia w zakoczonej sukcesem kampanii przeciw przyznaniu praw homoseksualistom w Nebrasce w 1982 roku, a nastpnie zaoy Instytut Bada nad Rodzin ( Family Research Institute ) Wykada na Uniwersytecie w Nebrasce. Autor kilkuset artykuw i kilkunastu ksiek z zakresu nauk spoecznych i spychologii.

Masz jaki problem ze swoj seksualnoci?

MW

Data: 2013-02-16 01:51:34
Autor: Przemysław W
Natrętny pedał
Użytkownik Marek Woydak napisał:
On Fri, 15 Feb 2013 12:33:39 -0600, Przemysław W wrote:

Wywiad z dr Paulem Cameronem

Oblano mnie krwią zarażoną wirusem HIV ( na szczęście mnie nie
zakażono). Geje grozili mi niejednokrotnie śmiercią. Zamordowano również
ulubione zwierzątko moich dzieci, które notabene musiały chodzić do
szkoły z obstawą. Proszę mi wierzyć, że statystycznie homoseksualista
jest dużo bardziej skłonny by popaść w konflikt z prawem niż
heteroseksualista"

W 1973 roku homoseksualizm został wykreślony z listy chorób
psychicznych. Dziś powszechnie się uważa, że jest on taką samą
preferencją seksualną jak heteroseksualizm. Pan jednak twierdzi ,że
gejów i lesbijki można wyleczyć. Czyżby występował Pan przeciwko nauce?

( Śmiech) Nie , nie występuję przeciwko nauce. Ludzi można nie tyle
wyleczyć z ich seksualnych pragnień ile raczej można wyzwolić ich z tych
pragnień. Tak samo jak wyzwalamy ludzi z chęci zdradzania swoich
partnerów. To jest bardzo podobny proces. Jednak jest pewna różnica.
Większość ludzi nie ma pragnień homoseksualnych i obrzydza ich akt
homoseksualny.

No tak, ale środowiska homoseksualne przekonują, że gejem czy lesbijką
człowiek się rodzi.

Nie ma naukowych dowodów na genetyczne lub biologiczne uwarunkowania
homoseksualizmu (ani różnice hormonalne, ani różnice w budowie mózgu,
nie wpływają na na orientacje seksualną). Amerykańskie badania na
setkach bliźniaków jednojajowych pokazały, że tylko w około 8%
przypadków jedno z nich miało orientacje homoseksualną. To jest silny
empiryczny dowód przeciwko genetycznym uwarunkowaniu homoseksualizmu.

Jak wygląda leczenie z homoseksualizmu?

Jest wiele różnych odmian terapii dla gejów i lesbijek. Religijna
terapia najczęściej polega na modlitwie i duchowym aspekcie zmiany
wewnętrznej osoby pragnącej pozbycia się pociągu do tej samej płci. Ja
swoim pacjentom pomagam się wyzwolić z homoseksualizmu poprzez naukę
relacji z płcią przeciwną. To jest niezwykle ciążka praca. Skuteczność
oraz dynamika terapii jest podobna do leczenia z każdego innego nałogu.
Najważniejsze jest oddzielenie pacjenta od jego dotychczasowego życia.
Trzeba odseparować go od innych gejów, klubów gejowskich, pornografii i
literatury gejowskiej. Ja staram się ich otoczyć przedstawicielami płci
przeciwnej. Nie należy jednak zapominać, że to trudny i żmudny proces.
Ci ludzie muszą zerwać z całym swoim dotychczasowym życiem i znajomymi.
A dla nich homoseksualizm jest religią, ideologią i całym życiem
towarzyskim. Zerwanie z tym wszystkim jest czasami dla nich
niewykonalne. Warto nadmienić, że większość gejów i lesbijek uprawiało w
swoim życiu seks z płcią przeciwną. Dlatego nie zawsze samo rozpoczęcie
przez nich współżycia z osobami odmiennej płci oznacza sukces w terapii.
Są dwa główne podejścia do leczenia homoseksualistów. Zwolennicy jednego
są nastawieni tylko na pomoc samym gejom i lesbijkom jako jednostkom i
nie jest ważny dla nich wpływ homoseksualizmu na społeczeństwo. Dla mnie
rozbijanie przez nich społeczeństwa jest sprawą kluczową. I dlatego
nalegam by trzymać ich z dala np. od dzieci. (podkr. red. Rp)

Oprócz kwestii pedofilii, która jak Pan utrzymuje, statystycznie
występuje wśród gejów częściej niż wśród heteroseksualistów, w jaki
sposób mogą oni szkodzić społeczeństwu?

Głównym problemem są choroby przenoszone drogą płciową przez gejów. Ja
będąc teraz w Polsce nie rozglądam się za kobietą by uprawiać z nią
seks. Pan będąc w USA też zapewne nie będzie robił wszystkiego by
przespać się z jak największą liczbą kobiet. To nie jest normalne
zachowanie zdrowego człowieka. Homoseksualiści praktykują jednak tzw.
"Sex Tours". Geje mają nawet specjalne statki przeznaczone do sex
podróży i zapewniam, że nie zatrzymują się w portach by zwiedzać miasta.

No, ale to ich sprawa, że uprawiają seks z wieloma partnerami. W jaki
sposób nas to dotyczy?

Seks analny jest niezwykle groźny i niebezpieczny bowiem łączy się
bezpośrednio z wymianą krwi a więc sprzyja rozprzestrzenianiu się AIDS.
A więc mamy ludzi, którzy podróżują po całym świecie i stosują
niebezpieczne praktyki, które pogłębiają epidemię HIV. 76 % chorych na
AIDS to homoseksualiści, a wśród nich zdarza się 45 % wszystkich nowych
zakażeń wirusem HIV. Do tego dochodzą inne choroby weneryczne oraz
bardzo groźna żółtaczka typu C, która prowadzi do raka wątroby. Do tego
wszystkiego dochodzi jeszcze pewien element mentalności. Wśród gejów
aktywna jest subkultura "darczyńców". "Dar" to jest właśnie HIV a
zakażenie staje się rodzajem honorowej odznaki. Wiele klubów gejowskich
organizuje spotkania, gdzie na zasadzie rosyjskiej ruletki sprzedaje się
tę zabójczą chorobę.

Przez głoszenie takich tez ma Pan łatkę głównego homofoba Ameryki.
Gejowskie organizacje utrzymują ,że został Pan wyrzucony z
Amerykańskiego Stowarzyszenia Psychologicznego (APA) ponieważ przeczył
Pan nauce. Czy to prawda, że koledzy usunęli Pana ze swojej organizacji?

W 1982 roku sam postanowiłem odejść z APA. W ramach oczerniania mojej
osoby geje rozpuścili w Internecie plotkę ,że mnie usunięto. Niestety
nawet polskie media ją podchwyciły. Jeden z naukowców z Capella
University zawarł niedawno te oskarżenia w swoim tekście i teraz musi
mnie, wraz z władzami tej uczelni, przeprosić. To jest precedens w USA.
W ciągu ostatnich 6 miesięcy poproszono mnie o napisanie recenzji dla
kilku pism, w tym dla "Southern Medical Journal". W zeszłym tygodniu
poproszono mnie o recenzję książki dla "Kanadyjskiego Stowarzyszenia
Psychiatrycznego". Niewiele osób ma okazję recenzowanie medycznych
artykułów dotyczących psychiatrii i psychologii dla tak prestiżowych
organizacji i pism. Gdybym był tak bardzo zdyskredytowany w środowisku
psychiatrów i psychologów to nikt nie prosiłby mnie o ocenianie prac
moich kolegów po fachu.

W ciągu ostatniego roku był Pan dwa razy w Polsce. Ilekroć miał Pan
wygłosić wykład na polskich uniwersytetach pojawiały się protesty
liberalnych mediów takich jak Gazeta Wyborcza. Kilka uczelni odwołało
pańskie spotkania ze studentami. Czy można porównać wpływ gejowskiego
lobby na życie społeczne czy media w Polsce do tego co się dzieje od
jakiegoś czasu w USA?

Niestety sytuacja w Polsce staje się powoli podobna do tej w USA. Wiele
lat temu prawie odwołano mój wykład na Uniwersytecie w Massachusetts. Na
szczęście organizacje broniące wolności słowa doprowadziły do tego, że
wykład się odbył. Jednak uczelnia zorganizowała w czasie mojego
przemówienia w sali obok imprezę gdzie rozdawano za darmo piwo .
Homoseksualiści są perfekcyjni w pozyskiwaniu wielu środowisk do
wspólnej walki o swoje prawa.

Dlaczego tak się dzieje? Czy to jest moda na bycie tolerancyjnym wobec
gejów?

Liberałowie ( liberał w rozumieniu amerykańskim to lewicowiec- przyp.
Ł.A) są zacietrzewieni w wierze w egalitaryzm. Oni po prostu chcą
wierzyć, że wszyscy jesteśmy równi. Dokładnie jak komuniści. Liberałowie
zdają się mówić: "cóż, jedni lubią heteroseksualizm, inni lubią
homoseksualizm. Przyjemność powinna być traktowana równo". Otóż nie!
Heteroseksualizm to nie tylko hedonizm, ale również możliwość posiadania
potomstwa i odpowiedzialność. Liberałowie ponadto wstydzą się osiągnięć
zachodu. Świadomość, że gdzieś indziej ludzie żyją w nędzy wpędza ich w
poczucie winy. Uważają, że nie wolno cieszyć się z sukcesu innych ludzi.
Wierzą również, że wszystkie grupy społeczne są sobie równe. Ja się z
tym fundamentalnie nie zgadzam. Jako chrześcijanin wierzę np., że moja
religia jest prawdziwa co czyni ją lepszą od np. islamu.

Czasami myślę, że nienawiść do własnej cywilizacji pcha liberałów do
chęci jej zniszczenia. Ich działania są tak destruktywne, że
przypominają mi jakobinizm. Dobrym przykładem tego są ekolodzy. Ich
zdaniem problemem dla istnienia świata jest człowiek. Gdyby człowieka
nie było na świecie to drzewa byłyby szczęśliwsze. A ja na to mówię-
bzdura! Jestem człowiekiem i jestem panem stworzenia. Dbam o drzewa i
zwierzęta, ale ludzie są dla mnie ważniejsi. Nie czuje się winny gdy
muszę zabić zwierzynę by ją zjeść. Nie czuje się również winny gdy muszę
wyciąć drzewo by postawić dom. To nie ja mam służyć zwierzętom i
roślinom a one mnie.

Moim zdaniem ekologizm jest nową formą religii. Skoro odrzuciliśmy Boga
to musimy sobie znaleźć nowego złotego cielca. To spuścizna Rewolucji
francuskiej. Ale wróćmy do tematu. Gejowskie organizacje starają się
przekonać, że są prześladowane i gnębione przez społeczeństwo. Jednak
Pan jest osobą, która doświadczyła przemocy ze strony gejowskich
aktywistów. Może Pan opowiedzieć co się Panu przytrafiło?

Kilka razy mnie uderzono. Oblano mnie krwią zarażoną wirusem HIV ( na
[...]
niż heteroseksualista. To nie są zawsze weseli i mili ludzie. Nie uważam
,że homoseksualiści powinni być prześladowani, ale na pewno powinni
płacić wyższe podatki ponieważ obciążają szczególnie mocno służbę
zdrowia. W USA 300 tysięcy gejów zmarło ponieważ inny geje zakazili ich
HIV-em.

Niedawno grupa homoseksualistów złożyła skargę na kanadyjskie agencje
rządowe, które jej zdaniem, nie przeznaczają wystarczających środków na
ich leczenie.

No sam Pan widzi. Duża liczba gejów leczy się różnymi koktajlami
farmaceutycznymi. Roczny koszt leczenia jednego geja zakażonego wirusem
HIV wynosi 45 tys. dolarów, czyli tyle ile zarabia przeciętny
amerykański robotnik przez rok! Każdego roku w USA odnotowuje się 30
tysięcy nowych przypadków zainfekowanych gejów a więc mamy ciągły wzrost
kosztów ich leczenia . Dlatego uważam, że to oni powinni ponosić koszty
za swoje leczenie a nie podatnicy. Niech płacą dolara więcej za alkohol
w gejowskich knajpach albo dodatkowe 5 dolarów za wstęp do gejowskiego
klubu.

A nie jest to tworzenie gett dla homoseksualistów?

Oni sami sobie tworzą getta. Lubią przebywać w swoim towarzystwie. Samo
istnienie klubów "Tylko dla gejów" jest tego najlepszym przykładem. W
USA geje tworzą często własne osiedla mieszkaniowe. Tak jest np. w San
Francisco, gdzie skupiają się wokół paru ulic.

Naprawdę? Myślałem, że San Francisco to liberalne miasto.

Nawet w tak liberalnym mieście wolą oni żyć w swoich enklawach. To jest
w gruncie rzeczy normalne. Palacze lubią przebywać w towarzystwie innych
palaczy, rodziny preferują towarzystwo innych rodzin.

Wielu młodych ludzi w Polsce twierdzi, że nie powinniśmy się wtrącać w
ich styl życia. Nawet jeżeli nie zgadzamy się z nim to jesteśmy
zobligowania do tolerowania go. Może mają rację? Dlaczego mamy
sprzeciwiać się związkom gejowskim czy rodzajowi seksu jaki
homoseksualiści uprawiają w swoim domu?

Ludzie, którzy tak uważają nie są właściwie poinformowaniu o zagrożeniu
jaki płynie z takiego stylu życia. Już wspomniałem o ogromnym koszcie
leczenia gejów, który spada na barki całego społeczeństwa. Niech sobie
geje uprawiają seks w swoich domach czy klubach. Jednak gdy zaczynają
się ich problemy zdrowotne to do kogo idą? Jednak nie omówiliśmy
najważniejszego problemu- molestowania dzieci. Według wyników kilku
badań - zrobionych także przez instytuty przyjazne środowiskom
homoseksualnym, jak Instytut Kinseya, oraz same środowiska homoseksualne
- zazwyczaj ponad 20%. homoseksualistów (których w społecznościach jest
od 1 do 5 %.), mających dorosłych partnerów seksualnych, przyznaje się
do kontaktów seksualnych z nieletnimi w różnym wieku. Dane te
potwierdzają także statystyki więzienne - jedna trzecia skazanych za
molestowanie dzieci to homoseksualiści. Także wśród nauczycieli
molestujących swoich uczniów jest ich 27 % gejów.

Dzieci są naszą przyszłością. Żadne dziecko nie powinno być poświęcone
by dorośli mogli się lepiej czuć w społeczeństwie. Młodym ludziom,
zarówno w USA jak i w Polsce, wmawia się, że tolerancja jest wielką
cnotą i wspaniałą rzeczą. Jednak nie tolerujemy przemocy. Nie tolerujemy
nawet palenia w miejscach publicznych! Geje nic nie wnoszą dla
społeczeństwa za to skutecznie je rozbijają.

Nawet Kościół katolicki ma problem z homoseksualistami w swoich
szeregach. George Weigel pisał, że większość księży pedofilii w USA było
homoseksualistami.

Raport "John Jay", który można łatwo odnaleźć w sieci, mówił, że 4 %
księży w USA było przyłapanych na aktach pedofilskich. Ostatnie poważne
badania pokazują, że około 30% księży w amerykańskim Kościele katolickim
to homoseksualiści. Wiemy, że 81% wszystkich molestowanych przez księży
dzieci stanowili chłopcy. To nam daje pogląd ilu homoseksualistów a ilu
heteroseksualistów jest winnych molestowania dzieci w USA. A pamiętajmy,
że większość ofiar molestowania nigdy nie zgłasza się na policję. Moim
zdaniem około 2% heteroseksualistów i około 25 % homoseksualistów
odpowiada za molestowanie dzieci w amerykańskim kościele. Kościół w USA
jest zdewastowany przez pozwy sądowe ofiar. Teraz okazuje się, że
podobne afery miały miejsce w Irlandii czy Niemczech. Hierarchowie
kościelni niestety uwierzyli psychiatrom, którzy wmówili im, że
homoseksualizm jest normalną preferencją seksualną.

Kilkanaście miesięcy temu miss Kalifornii Carrie Prejean została
pozbawiona korony tylko dlatego, że stwierdziła, że małżeństwo to
związek kobiety i mężczyzny. Co możemy zrobić by takie szaleństwo
politycznej poprawności ominęło Polskę? Możemy w ogóle cokolwiek zrobić?

Najważniejszą rzeczą jaką możecie zrobić jest edukowanie młodych ludzi,
że każdy dobry obywatel ma obowiązek robić trzy rzeczy: respektować
prawo, dawać społeczeństwu więcej niż może wziąć oraz żenić się i
płodzić dzieci. Homoseksualiści nie są w stanie wykonać żadnego z tych
trzech obowiązków. Cokolwiek by nie robili to i tak nie mogą mieć
dzieci. Statystycznie Polka rodzi średnio 1,3 dziecka. Jeżeli tego nie
zmienicie to za 45 lat będzie was o połowę mniej niż teraz.
Homoseksualiści częściej niż heteroseksualiści popełniają przestępstwa
na tle seksualnym, trzy razy częściej popełniają samobójstwa, częściej
popełniają również wykroczenia na drodze i częściej zażywają narkotyki.

Wy, Polacy dostaliście szansę by zobaczyć, na przykładzie USA, do czego
doprowadziło danie gejom przywilejów jakie posiadała do tej pory rodzina
i gdzie nas zaprowadziła szeroko pojęta tolerancja. My, Amerykanie nie
mieliśmy tego przywileju. Jednak dzisiaj nie pozwala mi się na polskich
uniwersytetach prezentowania moich poglądów. Rektor Uniwersytetu
Warszawskiego mówi, że nie mam pojęcia o czym mówię. W takim razie
zapraszam na debatę ze mną. Niech trwa dzień, dwa a nawet tydzień.
Jednak niech moi oponenci udowodnią, że się mylę. Jednak oprzyjmy naszą
dyskusje na faktach a nie mitach. Kiedy młodzi ludzie przyjrzą się
statystykom i faktom to przekonają się czym naprawdę jest
homoseksualizm. Tylko dajcie młodym Polakom poznać tę prawdę.

Rozmawiał Łukasz Adamski
www.lukaszadamski.pl

dr Paul Cameron - amerykański psycholog i badacz seksualności. Brał
udział w zakończonej sukcesem kampanii przeciw przyznaniu praw
homoseksualistom w Nebrasce w 1982 roku, a następnie założył Instytut
Badań nad Rodziną ( Family Research Institute ) Wykładał na
Uniwersytecie w Nebrasce. Autor kilkuset artykułów i kilkunastu książek
z zakresu nauk społecznych i spychologii.

Masz jakiś problem ze swoją seksualnością?

MW

Spadaj szczylu.

Natrętny pedał