Natretne telefony z Ideabank

Data: 2012-08-11 13:31:44
Autor: miumiu
Natretne telefony z Ideabank
Te debile wydzwaniają do mnie dzien w dzien bo koncza mi sie jakies lokaty. Nie odbieram i nie mam zamiaru, a chamstwo banku przybiera na sile. Teraz gnoje dzwonia po 5 razy pod rzad i wysylaja sms-y o probie polaczenia. Dziennie to mam z 15 nieodebranych polaczen. To ze dalem im numer przy zakladaniu lokaty nie znaczy ze huje moga sobie do mnie dzwonic i mnie wkurwiac!
Jak odzyskam kase z lokat to juz w zyciu nie zaloze zadnych lokat w tych zasranych klonach czarneckiego. A przy okazji zastanawiam sie czy nie zlozyc doniesienia do prokuratury bo na takie natrectwo i nekanie na pewno jest jakis paragraf. Zazadam odszkodowania 1mln zl to im sie odechce. Bezczelne zasrance.

klient

Data: 2012-08-11 16:45:08
Autor: radar
"miumiu" <aac@bbd.pl> wrote:
[...]

Najpierw zastrzegnij przetwarzanie swoich danych...

--
radar

Data: 2012-08-11 19:03:19
Autor: SQLwiel
W dniu 2012-08-11 18:45, radar pisze:

Najpierw zastrzegnij przetwarzanie swoich danych...

"zastrzeĹź"

--

Dziękuję i pozdrawiam.           Sqlwiel.

Data: 2012-08-11 17:10:04
Autor: radar
SQLwiel <_nick_@gmail.com> wrote:
W dniu 2012-08-11 18:45, radar pisze:

Najpierw zastrzegnij przetwarzanie swoich danych...

"zastrzeĹź"

Dzięki. Brakowało mi tego słowa a iPad nie podpowiedział :)))

--
radar

Data: 2012-10-16 20:24:05
Autor: KiloSierra
W dniu 12/08/11 19:10, radar pisze:
[...]

giertychowska matura .. co ?

Data: 2012-08-11 22:55:16
Autor: PiteR
miumiu pisze tak:

Dziennie to mam z 15 nieodebranych polaczen.

Dodaję takich k do zablokowanych.

--
Piter

Data: 2012-08-14 18:04:20
Autor: Arek
miumiu napisał(a) w wiadomości: ...
Nie odbieram i nie mam zamiaru, a chamstwo banku przybiera na sile. Teraz
gnoje dzwonia po 5 razy pod rzad

U mnie rekord to tylko 4 razy/dzień. Bez związku z zakończeniem lokat.

i wysylaja sms-y o probie polaczenia.

Na pewno oni wysyłają? Jeżeli masz np. Orange to wysyła poczta
głosowa bez udziału dzwoniącego. Ja dostaję np. hurtowo coś w tym
rodzaju: "Numer 22101.... dzwonił 3 razy ostatnio dnia (dzień
i godzina) ale nie pozostawił wiadomości". Kretynizm Orange polega
na tym, że zamiast numeru poczty głosowej jako nadawcy SMSa operator
wpisuje nr dzwoniącego.
Dostaję to po włączeniu teklefonu bo w pracy mam zzwykle wyłączony
a że godziny pracy moje i banku się pokrywają...

Arek

Natretne telefony z Ideabank