Natretne telefony z Ideabank

Data: 2012-08-11 16:45:08
Autor: radar
Natretne telefony z Ideabank
"miumiu" <aac@bbd.pl> wrote:
Te debile wydzwaniajÄ… do mnie dzien w dzien bo koncza mi sie jakies lokaty. Nie odbieram i nie mam zamiaru, a chamstwo banku przybiera na sile. Teraz gnoje dzwonia po 5 razy pod rzad i wysylaja sms-y o probie polaczenia. Dziennie to mam z 15 nieodebranych polaczen. To ze dalem im numer przy zakladaniu lokaty nie znaczy ze huje moga sobie do mnie dzwonic i mnie wkurwiac!
Jak odzyskam kase z lokat to juz w zyciu nie zaloze zadnych lokat w tych zasranych klonach czarneckiego. A przy okazji zastanawiam sie czy nie zlozyc doniesienia do prokuratury bo na takie natrectwo i nekanie na pewno jest jakis paragraf. Zazadam odszkodowania 1mln zl to im sie odechce. Bezczelne zasrance.

Najpierw zastrzegnij przetwarzanie swoich danych...

--
radar

Data: 2012-08-11 19:03:19
Autor: SQLwiel
W dniu 2012-08-11 18:45, radar pisze:

Najpierw zastrzegnij przetwarzanie swoich danych...

"zastrzeż"

--

DziÄ™kujÄ™ i pozdrawiam.           Sqlwiel.

Data: 2012-08-11 17:10:04
Autor: radar
SQLwiel <_nick_@gmail.com> wrote:
W dniu 2012-08-11 18:45, radar pisze:

Najpierw zastrzegnij przetwarzanie swoich danych...

"zastrzeż"

Dzięki. Brakowało mi tego słowa a iPad nie podpowiedział :)))

--
radar

Data: 2012-10-16 20:24:05
Autor: KiloSierra
[...]