Natychmiast wycofac wojska z iraku!

Data: 2009-09-21 20:07:31
Autor: konserwator
Natychmiast wycofac wojska z iraku!
nie mamy przyjaciol za oceanem to po co sie nadstawiac?

Data: 2009-09-21 20:11:03
Autor: bolek
Natychmiast wycofac wojska z iraku!

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomo¶ci news:h98fh5$pab$1atlantis.news.neostrada.pl...
nie mamy przyjaciol za oceanem to po co sie nadstawiac?

A jeszcze dodatkowo wprowadzić dla nich wizy do Polski !

bolek

Data: 2009-09-21 20:31:08
Autor: konserwator
Natychmiast wycofac wojska z iraku!

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h98g79$cgb$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

O!

Data: 2009-09-21 20:31:08
Autor:
Natychmiast wycofac wojska z iraku!
On Mon, 21 Sep 2009 20:07:31 +0200, "konserwator"
<djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote:

nie mamy przyjaciol za oceanem to po co sie nadstawiac?

 to na co czekacie? dzwon do prezia, brata hetmana zoliborskiego
 i za kilka dni nasi chlopcy beda w kraju. w wiosennych wyborach
 na pewno zaglosuja na pis. do roboty konserwo!

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-09-21 20:36:14
Autor: konserwator
Natychmiast wycofac wojska z iraku!

Uzytkownik ""<he®sk>"" <coza?bigbrednie@interia.pl> napisal w wiadomosci news:3hhfb5d23co91tbkla4us0976fqfhg3d4i4ax.com...
[...]

czemu zmieniles sygnature i wylazles mi z sita komunistyczny spamerze podajacy sie za UPRowca?

Data: 2009-09-21 20:40:53
Autor:
Natychmiast wycofac wojska z iraku!
On Mon, 21 Sep 2009 20:36:14 +0200, "konserwator"
<djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote:

> to na co czekacie? dzwon do prezia, brata hetmana zoliborskiego
> i za kilka dni nasi chlopcy beda w kraju. w wiosennych wyborach
> na pewno zaglosuja na pis. do roboty konserwo!

czemu zmieniles sygnature

 komusza konserwo, nic nie zmieniam, cos sie mnie uczepil ?
 zakochales sie czy jaka cholera ? ;oO)))

i wylazles mi z sita komunistyczny spamerze

 sam jestes komuszy spamer olsztynska konserwo

podajacy sie za UPRowca?

 ja sie nie podaje, ty tez nie.,  ty jestes komuch ;o))

Data: 2009-09-21 21:48:40
Autor: awe
Natychmiast wycofac wojska z iraku!
Hesk kurde ty durniu, oni chca zarabiac kase. Nikt ich nie zmusza do jazdy na Afganistan. Jada tam na ochotnika. Glosno sie na ten temat nie wypowiadaj bo jeszcze ktos ci odstrzeli ten stary glupi leb
awe

Data: 2009-09-21 21:18:58
Autor: Prawusek

"konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote in message
nie mamy przyjaciol za oceanem to po co sie nadstawiac?

A wzi±tkę który odda?!

Data: 2009-09-21 22:21:51
Autor: matusm
Natychmiast wycofac wojska z iraku!

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomo¶ci news:h98fh5$pab$1atlantis.news.neostrada.pl...
nie mamy przyjaciol za oceanem to po co sie nadstawiac?
ale nie wycofamy wojsk bo PZPR musi sie nowonawrocic i uwiarygodnic przed imperialistami a,,,,,,,,,,,,,
istniej±ce gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym
i wojewódzkim, a także na szczeblach podstawowych, musz± być one
przez nas operacyjnie opanowane.Musimy zapewnić operacyjne możliwo¶ci
ich polityk±." -- Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-09-21 22:51:56
Autor: Lorn
konserwator pisze:
nie mamy przyjaciol za oceanem to po co sie nadstawiac?

Jeszcze nie wycofali¶my się z Iraku? :>
Patrz jak się dwa *pip* zgadzaj±. :>
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,4785865.html
http://news.money.pl/artykul/kaczynski;wycofanie;wojsk;z;iraku;w;2008;r;to;blad,169,0,307113.html