Natycmiastowość Mille...

Data: 2012-07-18 00:39:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Natycmiastowość Mille...

    Przelewy natychmiastowe - nowa usługa !

    Bank Millennium jako jeden z pierwszych banków
    na polskim rynku udostępnia swoim Klientom przelewy
    natychmiastowe. Przelewy są realizowane w systemie
    Express ELIXIR dostarczanym przez Krajową Izbę
    Rozliczeniową S.A. gwarantującym wysoki poziom
    bezpieczeństwa.

    Teraz Twój przelew dotrze na konto odbiorcy w kilka sekund.

    UWAGA: obecnie przelewy natychmiastowe można zlecać do
    następujących banków: BRE Bank (dla klientów korporacyjnych)
    i Meritum Bank. W najbliższym czasie do usługi dołączą kolejne
    banki. Dowiedz się więcej.

-=-

Wewnętrzny w Mille idzie już kilka godzin. :)

Data: 2012-07-18 15:30:02
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Natycmiastowość Mille...

"Eneuel Leszek Ciszewski" ju4pku$b85$2@inews.gazeta.pl

Wewnętrzny w Mille idzie już kilka godzin. :)

Ale doszedł z datą wczorajszą. Natomiast natychmiastowe
z AliorSynCów dotarły z datą dzisiejszą.

No i właśnie teraz na Dobre spłynęło 10kpln impresyjnych.
15.9%, minimalnie 2 dni -- realny koszt zniesienia opłaty
impresyjnej karty kredytowej. Z tych 15.9% 7% wróci za
sprawą Oszczędnego w Mille.

Czyli realnie trochę czasu i 8.9% od 10kpln i 2 dni.

Na oszczędnym jest 7% do kwoty 25kpln.
W sumie będę miał tam teraz

  13200,65+11933,21-500=24633,86

czyli zmieszczę się... Ale więcej w tym szczęścia niż
rozumu, bo dopiero teraz widzę tę barierę 25kpln?...

Niekoniecznie. 7500 mam lać na BePeHahahah...

Tu popełniłem błąd!!! W BPH jest assistance. Należało 3 konta
zakładać w przesunięciu -- po co mi naraz 3 assistance? :)

-=-

Atrakcje towarzysząca... Komórka w mBanakowa w nocy odmawiała posłuchu...
Bywałem poza zasięgiem, bądź nie mogłem nigdzie zadzwonić poza 112,
albo jeszcze jakoś inaczej było źle...

Data: 2012-07-18 20:07:45
Autor: MarekZ
Natycmiastowość Mille...
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ju6dp1$bgc$1@inews.gazeta.pl...

No i właśnie teraz na Dobre spłynęło 10kpln impresyjnych.
15.9%, minimalnie 2 dni -- realny koszt zniesienia opłaty
impresyjnej karty kredytowej. Z tych 15.9% 7% wróci za
sprawą Oszczędnego w Mille.

A można coś dokładniej? Wykonałeś przelew z KK Impresja, od którego nie jest pobierana prowizja i jedyny koszt to odsetki?

Oprocentowanie 15,9% z kolei kojarzy mi się z jakimś rozkładaniem na raty transakcji bezgotówkowych.

Data: 2012-07-18 21:03:01
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Natycmiastowość Mille...

"MarekZ" ju6tem$q9e$1@srv.cyf-kr.edu.pl

[...]

Tak.

Mille zadzwonił do mnie i zaproponowałA mi przelanie.
Oczywiście odmówiłem i zaproponowałem zniesienie opłaty
impresyjnej. Usłyszałem, że właśnie ten przelew zniesie
tę opłatę.

Wykonałeś przelew z KK Impresja,

Nie. Oni wykonali. Ja wyraziłem jedynie zgodę.

od którego nie jest pobierana prowizja i jedyny koszt to odsetki?

Tak. Ale do najbliższego piątku muszą być poza kartą. Aby je wlać, muszę
odwiedzić marmur lub zadzwonić. I nie wcześniej niż w najbliższy piątek.

Oprocentowanie 15,9% z kolei kojarzy mi się z jakimś rozkładaniem na raty transakcji bezgotówkowych.

Mogę ratalnie, ale mogę też jednorazowo w najbliższy piątek.

-=-

Pierwszy raz rozmawialiśmy o tym bodajże w piątek ubt.
Wówczas poprosiłem o rozmowę w poniedziałek bt.
W poniedziałek nie działał (pojawiał się i znikał)
dostęp do netu (moje łącze chodziło, ale i co z tego?)
a ponadto mądrzy inaczej zakręcili mi wodę na korytarzu,
co wprowadziło mnie w nastrój niedobry. :)

Ponieważ kran na klatce schodowej jest niesprawny, wodę miałem,
ale nie mogłem wziąć prysznica. :) Rozmowa o uszkodzonym kranie
nie ma sensu -- równie dobrze można rozmawiać ze ścianą? :) Nie,
ściana jest uległa i daje szmal... ;) Ciecie -- są odporniejsi. :)

Tak więc w poniedziałek poprosiłem o przełożenie rozmowy na
środę, czyli na dzisiaj. No i dzisiaj zgodziłem się na ów przelew.

-=-

Spytałem, czy mogę sam sobie przelać z karty na rachunek
i **chyba** usłyszałem, że:

 ~~ oprocentowanie wówczas jest większe
 ~~ jest jakaś prowizja za przelew
 -- taki przelew nie zwolni mnie z opłaty impresyjnej

Piszę **chyba** i stawiam tyldy zamiast dywizów -- bo oczywiście
nie interesowała mnie oferta, która nie znosi wiadomej opłaty,
ale prawie na pewno mówiono mi zarówno o wyższym oprocentowaniu,
jak i o prowizji za przelew.

-=-

BTW pojawiania się i znikania... Dziś w nocy podobnie pojawiał się
i znikał mój telefon komórkowy. Nawet myślałem, że coś poplątałem
w ustawieniach (a grzebię tam stale, póki coś widzę -- oczy mam
słabe) smartfonu, ale tam było OK. Co więcej -- bez żadnych
przestawień komórka potrafiła tracić łączność ze światem mimo
pokazywania trzech kresek zasięgowych... Łatwo mogłem to
sprawdzać -- dzwoniąc na nią z VoIPa i/lub pytając (*100#)
o saldo... Pytanie jest bezpłatne.

Dziś miałem telefon z BPH i **w czasie rozmowy** kontakt
rwał się -- to znaczy fragmenty słów wypadały/ginęły...

-=-

BTW BPH... W marmurze (w czasie zawierania umowy) nie dostałem informacji
na temat assistance. Osoba dzwoniąca dziś do mnie i prosząca mnie o opinię
też nie znała tej odpowiedzi, więc przełączyła mnie do specjalisty, który...
Oczywiście też nie znał tej odpowiedzi.

O co pytałem? O to, czy dowożą paliwo i czy pomoc jest należna dopiero po
odjechaniu od miejsca zamieszkania, czy także w tymże miejscu. Dostałem
numer telefonu (225631278) do dziwnego ubezpieczyciela (nazwy nie
zapamiętałem) ale nie dzwoniłem tam jeszcze.

Data: 2012-07-18 22:07:38
Autor: MarekZ
Natycmiastowość Mille...
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ju719a$7fk$1@inews.gazeta.pl...

[...]

Oprocentowanie wówczas jest niższe (11,9%) natomiast jest prowizja 3%! I taki przelewnie wlicza się do limitu zwalniającego z opłaty.

A na tej karcie miałeś wcześniej jakieś transakcje niespłacone z poprzedniego okresu rozliczeniowego? Czy oni to zamierzają zrobić tak, że piątkowy przelew spłaci dokładnie tę jedną transakcję (byłoby to dość spektakularne). A mnie 14 lipca właśnie naliczyli opłatę roczną za Impresję...,ale Twój patent u mnie się raczej nie da zastosować. Do niedawna korzystałem z niej jako źródła finansowania na 9,9%. Teraz podnieśli do 11,9%, no i ta chora prowizja 3%, to nowych przelewów już nie robię, ale stare saldo trzymam (spłaty minimalne). Za rok jak się nie poprawi, do wywalenia raczej, albo ewentualnie do bezgotówkowych jak nic lepszego nie będzie.

Data: 2012-07-18 23:55:34
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Natycmiastowość Mille...

"MarekZ" ju74ff$s5e$1@srv.cyf-kr.edu.pl

[...]

Być może -- ja zrozumiałem, że jest ponad 22%, ale (o czym
wspomniałem) nie interesowało mnie to, więc nie słuchałem
uważnie i być może źle zapamiętałem.

natomiast jest prowizja 3%! I taki przelewnie wlicza się do limitu zwalniającego z opłaty.

A na tej karcie miałeś wcześniej jakieś transakcje niespłacone z poprzedniego okresu rozliczeniowego?

zawsze wszystko spłacałem w czasie.

Czy oni to zamierzają zrobić tak, że piątkowy przelew spłaci dokładnie tę jedną transakcję

Nie wiem.

(byłoby to dość spektakularne).

A mnie 14 lipca właśnie naliczyli opłatę roczną za Impresję...,

Też chciałeś sprawdzić, czy bez używania brzydkich słów można
mieć cofkę opłaty? Ja naprawdę przegapiłem czas wypowiedzenia.

ale Twój patent u mnie się raczej nie da zastosować.

Ten sprzed 2 lat? Dlaczego? Nawymyślaj im -- zobaczysz, że cofną opłatę. :)
Ja ciężką artylerię zostawiłem na koniec, ;)

Do niedawna korzystałem z niej jako źródła finansowania na 9,9%.

Ja mam nadmiar gotówki. Choroby sprawiły, że przegapiłem masę okazji
tylu orzeszkobicie, ale i nie pozwoliły na wydawanie szmalu. Jeśli
przekroczę próg nadziei, Ozorowska kurwa przegra wojnę. :) Uczelnia
nigdy nie odzyska swego (wiernego jej i oddanego jej) pracownika,
Polska nie odzyska swego obywatela, Kościół rzymskokatolicki nigdy
nie odzyska swego wyznawcy itd...

Cały czas (jak Protasiuk tuż przed śmiercią) ciągnę :) w górę.
Z rozkazu Kościoła -- ojcu blokują szmal pod byle pretekstem tak,
abym ja nie miał z czego żyć. Z łaski Boga mam coraz więcej. Jak
dalej tak pójdzie, po prostu wojna okaże się dla Kościoła przegraną
i zacznę zarabiać pieniądze. Ciekawe, czy zdążę kupić matce dom, aby
nie kuśtykała na 4 piętro z uszkodzonym kolanem i uszkodzonym biodrem.

[...]

Wypowiedzenie umowy o kartę w porę (40 dni przed końcem) ponoć skutkuje
z automatu rezygnacją z opłat. Tak mi powiedziano jakiś czas temu. A (jak
spraktykowałem) nawymyślanie :) też tym skutkuje, choć zastrzegają, że
i bez brzydkich słów mogłoby się obyć... Nie tak dosłownie napisali?
Ano nieco inaczej napisali, ale chyba tak należy to odczytać, aby
odczytać to zgodnie z intencjami banku.

W każdym razie u mnie raczej dążyli do ugodowego rozwiązania sprawy,
choć coś chcieli za to dostać -- na przykład ów obrót kredytowy.

Ostatecznie klient jest cenny -- nawet wówczas, gdy nie bierze kredytu,
bo na przykład buduje opinię o banku. Ty (moim zdaniem) dla banków
jesteś bezcenny, bo Ciebie tu każdy słucha jak przywódcy duchowego. :)
(IMO słusznie) Ty zadecydowałeś, że ludzie poszli do BPH... Ale od
dłuższego czasu widzę, że Twoje słowo jest na tej grupie szanowane.

Jeśli mogę coś bankowi Millennium poradzić, to chyba raczej radzę
mu cofnięcie Twojej opłaty impresyjnej. Uraz kosztuje znacznie
więcej niż taka opłata...

Ja jakoś swego piątaka (bo chyba tyle właśnie stracę -- poza czasem
i fatygą) przeboleję i uznam, że bank wykazał się dobrą wolą -- o ile
rzecz jasna będzie tak, jak obiecał, że będzie 15.9%, że tylko za dwa
dni, że bez prowizji, że bez opłaty rocznej itd...

Citi zrezygnował z opłat karcianych w ogóle. I ja za to lubię bank Citi.
Moja kredytówka jest bez opłat oficjalnie, matce nie naliczają, ale
zanim moja była oficjalnie bez opłat, tez nie naliczali. Raz naliczyli,
ale cofnęli, choć nie  musieli cofnąć. Innym razem przegapiłem porę
wypowiedzenia -- z wyrozumiałością zauważyli, że to żaden problem,
a gdy starałem się jakoś im wynagrodzić dobrą wolę, zasugerowali
bardzo delikatnie, że mógłbym zrezygnować z wyciągu papierowego.
Oczywiście zrezygnowałem.

Mam teraz jeszcze kartę Sygmy i zamierza wziąć kartę wiewiórkową.
Sygma raczej służy tylko punktacji -- płacę szarytką na Sygmową
zbieram punkty w realu.

-=-

Jeśli Mille chce mojej rady -- niech Ci cofnie opłatę z 14 lipca.
Niech drze z innych, nie z nas -- weteranów. :)

Po co nam te wojny? Citi ma u mnie wielki plus za spokojne życie
a w zamian -- moja matka czyści moją kredytówkę poniżej zera,
a teraz (po dezaktywacji peRFIDności) pewnie będzie czyściła
obie -- swoją i moją... Przez wiele miesięcy dopłacała gotówką
do zakupów... Świeciła oczami, gdy karta nie chciała przejść
przez ,,ciasne drzwi'' limitu, szarpała się makulaturą -- same straty...

IMO spokojne życie jest piękniejsze niż wojowanie. :)
Owiec do skubania nigdy nie zabraknie -- po co drzeć z nas?...

Data: 2012-07-20 03:51:26
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Natycmiastowość Mille...

"Eneuel Leszek Ciszewski" ju6dp1$bgc$1@inews.gazeta.pl

No i właśnie teraz na Dobre spłynęło 10kpln impresyjnych.

Ale na Impresji jest blokada na 10 004,34 PLN...

  2012-07-19 KREDYT W KARCIE NR xxxxxx  10004,34 PLN

zaś na Dobrym jest tak:

   2012-07-18/2012-07-18  PRZELEW WEWNĘTRZNY PRZYCHODZĄCY
   Od: CISZEWSKI LESZEK
   Tytuł: pożyczka gotówkowa oferta specjalna     10000,00 PLN    12164,28 PLN

Nie jestem mocny w rachunkowości, ale na oko jest różnica 4.34 plnów.

Pojęcia nie mam, czym może być oe 434?...

434*365 daje  niemal dokładnie 159 -- rzecz jasna nie
wdając się w szczegóły zwane rządami wielkości. ;)

   365*434=158410

Czyli to dosetki za 1 dzień. (wdając się
w to, w czym siedzi diabeł, też mamy owe odsetki)

-=-

Właśnie zlałem się do BPH... Jeszcze tylko 2 razy w tym
miesiącu, 9 razy debetówkami i 2 kolejne miesiące...

-=-

Samochód zepsuł się, zlew się zatkał (chyba też podpada -- nie
sprawdzałem) zatem bank (lub ubezpieczyciel) jest do przodu, ;)
bo nie wzywałem fachowców.

Data: 2012-07-20 18:07:25
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Natycmiastowość Mille...

"Eneuel Leszek Ciszewski" juadjd$col$1@inews.gazeta.pl

  Od: CISZEWSKI LESZEK
[...]

        Program "Płacę i Zyskuję":Suma transakcji dokonanych
        Twoją kartą Millennium wynosi 12 098,08 PLN. W dniu
        2012-08-06 nie zostanie pobrana opłata roczna za jej
        obsługę! Gratulujemy!

Ja także. ;) Czas rozmowy zamykającej ów program? -- ponad 22 minuty
komórkowe. Na szczęście ;) wziąłem sobie 10 minut darmowych z mBanku.

Dostałem info wagi zerowej (jakoś tak to określono) że wygadałem
348 groszy... Niemal -- jeden dzień odsetkowy plus 10 minut. Przy
okazji zauważyłem, że internet w komórce to bajer w wypadku  mBanku...
SipDroid próbuje nawet łączyć się, ale na żółto mu to wychodzi; dostępu
do netu w telefonie (po 3G) nie ma. Ani wliczonego (20 MB) ani płatnego
osobno. Włączyłem ów pakiet i internet przy okazji włączania tych 10 minut.

Na wszelki wypadek całkowicie spłaciłem Im_presjonizm -- na co mi te
drobne 3 stówy na kilka dni, na dodatek niecałe?... Termin spłaty to
chyba 25 lipca.

-=-

Zaczynam szastać szmalem... ;) [znaczy się -- idę po kolejną szarytkę,
czyli kolejne 5 dych per miesiąc i przenoszę komórkę do Play; pijaństwo
mleczne dało efekty niespotykane -- solidne uderzenie przejęte przez rękę
i mniej solidne przez głowę nie dało niczego, nawet okrzyku: 'kurwa mać'
poza szybką myślą: 'niewiele brakowało, a bym nie przeżył...'; aby było
jasne -- nikogo nie namawiam do picia mleka; mnie mleko służy i wzmacnia
moje kości; łomotnięcie miał miejsce parę tygodni temu, o pomyłkę więc
raczej trudno -- nie ma uszkodzeń]

Data: 2012-07-20 19:31:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Natycmiastowość Mille...

"Eneuel Leszek Ciszewski" jubvos$lfp$1@inews.gazeta.pl

Ja także. ;) Czas rozmowy zamykającej ów program? -- ponad 22 minuty

Prawie 23 minuty. W znacznej mierze (może nawet w połowie) to
,,zasługa'' mego złego widzenia, skutkującego wstukiwaniu złych
cyferek rozpoznawczych.

[...]

Jest natomiast po 2G -- i jeśli zabronię korzystania z 3G, mam dostęp
do netu. Nie wiem, jak z opłatami -- czy wykorzystuję te wliczone 20 MB.
Czasami nie mam dostępu do operatora, co skutkuje niemożliwością
otrzymania informacji (na bezpłatne numery typu *100#) o stanie
konta telefonicznego. pakietach itp...

Słowem -- nie jest źle! [chyba zrozumieją, ze mam ochotę na
napisanie: 'wszystko do dupy!!!' i że mam wrażenie takie,
jak bym przeniósł się w czasie o rok czy dwa do tyłu...
na szczęście odbiornik GPS działa poprawnie i współpracuje
z kompem, na którym niestety nadal brak offlajnowych map;
odbiornik na parterze, mając nad sobą kilka kondygnacji,
ale położny na parapecie okna łapie nawet 8 satelit,
łapie, a raczej -- wykorzystuje, czyli łapie jako
użyteczne; Gatesa komputerowi życzę śmierci -- tak
złomowi/sprzętowi, jak i softowi/Windowsom_itp...
piszę, ale prawie nie mogę odczytać tego, co piszę -- oczy
coraz gorsze... w Win7Starter nie notuję ,,sensorów położenia''
i łączę się tam z telefonem tak, jak w WXP...]

Data: 2012-07-20 19:43:31
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Natycmiastowość Mille...

"Eneuel Leszek Ciszewski" juc4lg$ph1$1@inews.gazeta.pl

[...]

Wykorzystuję -- szmalu na rozmowy nie ubywa, zaś z limitu ubywa kilobajtów...

Data: 2012-07-21 03:34:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Natycmiastowość Mille...

[...]

Mam i po 3G, i po 2G -- bez mojej interwencji, czyli ,,pojawiam się i znikam''.
Niby interwencja była, ale nie dotyczyła tych ustawień. Po 2G (EDGE) jest raczej
słabo, włącza się słaby kodek (GSM 13 kbit/s), ale można porozmawiać. Natomiast
po 3G jest bardzo dobrze i włącza się ten sam (PCMA 64 kbit/s) kodek, który włącza
się po WiFi. Jest tak dlatego, gdyż tak jest ustawione w SipDroidzie -- nie mam już
ochoty na sprawdzanie, czy to ustawienie ma sens.

Czasami nie mam dostępu do operatora, co skutkuje niemożliwością
otrzymania informacji (na bezpłatne numery typu *100#) o stanie
konta telefonicznego. pakietach itp...

3G i 2G płynie z pakietu, który (rzecz jasna) topnieje bardzo szybko.

-=-

Mam nadzieję, że Aero2 poprawnie zaskoczy i będę się cieszył VoverIPem over ;) 3G.

-=-

Szkoda, że to nie dualSIM -- przyzwyczaiłem się już do tego smartfonu
i raczej niezbyt chętnie będę używał dwóch telefonów jednocześnie.
(jeden z Aero2, i jeden z mBankową kartą, która ustąpić ma Playowej)

-=-

Coś o bankach? Debetówka BPH nie przeszła w sklepie, ale przeszła w bankomacie.
Coraz więcej PINów do pamietania.

Data: 2012-07-21 04:14:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Natycmiastowość Mille...

"Eneuel Leszek Ciszewski" jud0uk$mqo$1@inews.gazeta.pl

Mam i po 3G, i po 2G -- bez mojej interwencji, czyli ,,pojawiam się i znikam''.

Parametry zajebiste, żeby użyć słowa ze słownika PWN...

    http://www.speedtest.net/result/2075420621.png
    3G <-- > ACE <~~> notebook  433 ms

U Dunaja mam:

    http://www.speedtest.net/result/2075425894.png
    Dunaj <-- > moje łącza różne <~~> notebook  12 ms

Jeszcze prawie 16 MB zostało. :) W telefonie brak RAMek...
CPU? -- aż nadto. :)

Coś o bankach?... No... Ciekawe, dlaczego ludzie piszą PLONK, zamiast BANG... ;)

  http://e-firma.wieszjak.pl/telefony-firmowe/265195,Gigabyte-GSmart-G1317-Rola-nieco-egzotyczny-telefon-z-Dual-SIM.html
  http://www.gigabytecm.com/2012_aboutus_news_COMPUTEX%202012.htm

Ten ma 2 karty.

  http://www.mgsm.pl/pl/katalog/gigabyte/gsmartg1362/Gigabyte-GSmart-G1362.html