Nauczyciele: Komorowski w debacie powiedział nieprawdę

Data: 2010-06-28 23:16:45
Autor: Bogdan Idzikowski
Nauczyciele: Komorowski w debacie powiedział nieprawdę

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0b38c$36i$1news.onet.pl...
http://wybory.wp.pl/kat,1025967,title,Nauczyciele-Komorowski-w-debacie-powiedzial-nieprawde,wid,12421286,wiadomosc.html
Rzeczniczka sztabu Komorowskiego Małgorzata Kidawa-Błońska powiedziała, że informacje, które podawał kandydat PO na prezydenta, pochodziły z Ministerstwa Edukacji Narodowej. - Te dane są według mojej wiedzy dobre. To mój cały komentarz do tej sprawy - podkreśliła. Także rzecznik prasowy MEN Grzegorz Żurawski powiedział, że dane podane przez Bronisława Komorowskiego są prawdziwe. Dodał, że procent składany od podwyżek średniego wynagrodzenia nauczycieli - 10% w 2008 r., dwa razy po 5% w 2009 r. i 7% w 2010 r. - wynosi właśnie 30%.

Nauczyciele: Komorowski w debacie powiedział nieprawdę