Nauczycielka została zwolniona bo... modliła się za uczennicę

Data: 2009-12-21 08:35:59
Autor: muto2100
Nauczycielka została zwolniona bo... modliła się za uczennicę
Data: 2009-12-21 17:40:18
Autor: Grzegorz Z.
Nauczycielka została zwolniona bo... modliła się za uczennicę
Dnia Mon, 21 Dec 2009 08:35:59 -0800 (PST), muto2100 napisał(a):

http://www.wprost.pl/ar/182370/Nauczycielka-zostala-zwolniona-bo-modlila-sie-za-uczennice/

było.....

A że szmatę wywalili na zbity pysk, to dobrze. Niech bajki o żelaznym wilku
opowiada swoim dzieciom w domu, celem szkoły jest przekazywanie rzetelnej
wiedzy naukowej, nie sianie ciemnoty.

Data: 2009-12-21 18:19:56
Autor: bolek

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ahi4o6ywijcq$.pv4p98m89rk5$.dlg40tude.net...
[...]

A jakby bajała o 6 mln rzytów to by ci pasowała ?

Data: 2009-12-21 19:56:06
Autor: sofu

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości

> [...]
rzetelnej
> wiedzy naukowej, nie sianie ciemnoty.

A jakby bajała o 6 mln rzytów to by ci pasowała ?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Powtórka z innego posta:

Ponoc nie o modły tam chodzilo, tylko o skrajnie moherowe molestowanie tego
chorego dziecka. Ta baba tam łaziła i nawracala tego dzieciaka gadajac mu
rózne rzeczy o złych duchach, ze teraz życie jego zalezy od boga, nawijala o
diablach, sztanach,  itp..  Tak dzieciaka nastraszyła, dostal cos w rodzaju
szoku i jego stan sie znacznie pogorszył.Chciala tez tam jakies misteria
odprawiać ze swiecami.  Rodzice nie mogli sobie dac rady z ta baba i
zwrócili sie do jej przełozonych. Okazuje sie, ze ona byla znana z tego typu
zachowan, były na nia skargi, byla też wielokrotnie ostrzegana, ze jak sie
to bedzie powtarzalo, to sie pozegna z praca.
Oczywiscie to zostalo przekrecone w naszych mediach (wiadomo dla czego) ze
zostala wyrzucona, bo zaproponowała, ze sie pomodli za dziecko.
Za to nikt by ja nie wyrzucił. Czytalem o tym w angielskojezycznych mediach.

sofu

Data: 2009-12-21 20:09:47
Autor: bolek

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hgof1n$qgk$1node1.news.atman.pl...

> [...]

zostala wyrzucona, bo zaproponowała, ze sie pomodli za dziecko.
Za to nikt by ja nie wyrzucił. Czytalem o tym w angielskojezycznych mediach.

Czyli dalej mamy media jak za wczesnego Gomułki.

bolek

Data: 2009-12-21 20:13:21
Autor: sofu

> [...]
> mediach.
>

> sofu

Czyli dalej mamy media jak za wczesnego Gomułki.

U nas media lubia judzic.

sofu

Nauczycielka została zwolniona bo... modliła się za uczennicę