Nauka. Kto i gdzie?

Data: 2011-01-28 14:17:36
Autor: Shoot
Nauka. Kto i gdzie?
Zakopane, ten weekend, max do next piątku... 2 osoby dorosłe...
Mam sprzęt, Ona nie...
Kto i gdzie nauczy nas jeżdzić na nartach? Kogo polecacie?

Shoot

Data: 2011-01-28 14:32:32
Autor: Izabela Wójcik
Nauka. Kto i gdzie?
Polecam szkole narciarska STRAMA, dzialaja przy Nosalu. Moje dziecko jezdzi tam trzeci rok ( w tym roku snowboard) i jestesmy zachwyceni profesjonalna obsluga.
Jezdzilismy z kilkoma instruktorami i tylko raz byl "nietrafiony" ( niestety z racji wieku , po "50", trudno mu bylo uczyc nowoczesnie. Styl sprzed ponad 20 lat - kolanka razem - nie przemawial do 5 letniego dziecka).
Atutem tego miejsca jest brak kolejek do wyciagow. Naprawde.
Wiem, ze brzmi to jak brednia ale tam kolejek nie ma nie wiedziec czemu.
Mozecie sprobowac na polanie Szymoszkowej - ale tam juz kolejki sa.
W zyciu nie jezdzie do Bialki Tatrzanskiej bo czas spedzicie w kolejkach.
Ostatnio ok. 15 minut.

Pozdrawiam
Iza Wójcik

Użytkownik "Shoot" <shootingstar@eranet.pl> napisał w wiadomości news:ihufle$g9e$1news.task.gda.pl...
Zakopane, ten weekend, max do next piątku... 2 osoby dorosłe...
Mam sprzęt, Ona nie...
Kto i gdzie nauczy nas jeżdzić na nartach? Kogo polecacie?

-- Pozdrawiam

Shoot

Nauka. Kto i gdzie?