Nauka i religia w kud³atej g³owie

Data: 2013-01-13 09:32:22
Autor: Trybun
Nauka i religia w kud³atej g³owie
W dniu 2013-01-13 03:40, Jacek Bia³y pisze:
Schizoidalna wiara we wrodzone istnienie niezniszczalnej materii powsta³a w
staro¿ytnej Grecji.

Czy¿by? Moim zdaniem cz³owiek od samego swojego pocz±tku nie dawa³ wiary ¿e jego byt koñczy siê z chwil± ¶mierci cielesnej pow³oki. I ta nadzieja nie ma nic wspólnego kulturami czy ogólnie pojêtymi religiami.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2013-01-13 09:38:58
Autor: Przemys³aw M.
Nauka i religia w kud³atej g³owie
Dnia Sun, 13 Jan 2013 09:32:22 +0100, Trybun napisaù(a):

W dniu 2013-01-13 03:40, Jacek Biaùy pisze:
Schizoidalna wiara we wrodzone istnienie niezniszczalnej materii powstaùa w
staroýytnej Grecji.

Czyýby? Moim zdaniem czùowiek od samego swojego poczàtku nie dawaù wiary ýe jego byt koñczy siæ z chwilà úmierci cielesnej powùoki. I ta nadzieja nie ma nic wspólnego kulturami czy ogólnie pojætymi religiami.

A z czym?

--

¥Musimy pamiætaã, ýe aby zwyciæýyã, trzeba pamiætaã o maksymie
 Józefa Piùsudskiego  zwyciæýyã i spoczàã na laurach to klæska, byã

Data: 2013-01-13 09:52:25
Autor: Trybun
Nauka i religia w kudùatej gùowie
W dniu 2013-01-13 09:38, Przemysùaw M. pisze:
[...]

Z powodu niemoýliwoúci znajdowania odpowiedzi na zasadnicze pytania. Po co istniejesz, dokàd zmierzasz itd. Pytania nadal aktualne jak wtedy, od czasów gdy czùowiek schodziù z drzewa.

--
Kapitalizm jest chorobà (zarazà) z którà naleýy walczyã..
  Instalujàc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2013-01-13 22:40:12
Autor: jr
Nauka i religia w kudùatej gùowie

Uýytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisaù w wiadomoúci news:kctskh$86h$1node1.news.atman.pl...

| Z powodu niemoýliwoúci znajdowania odpowiedzi na zasadnicze pytania. Po
| co istniejesz, dokàd zmierzasz itd.

Moze byc wiele rzeczy dla ciebie niemoýliwych do zrozumienia. Jednak nie powinienes wùasna madroscia mierzyc innych.

 Pytania nadal aktualne jak wtedy, od
| czasów gdy czùowiek schodziù z drzewa.

Skad wiesz?

Data: 2013-01-14 10:27:40
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-13 22:40, jr pisze:

Moze byc wiele rzeczy dla ciebie niemoýliwych do zrozumienia. Jednak nie
powinienes wùasna madroscia mierzyc innych.

Swoj± m±dro¶æ zdobywa³em na w³asnych do¶wiadczeniach, i to jest jedyna m±dro¶æ jaka mogê siê pochwaliæ. Tak Jacek, ja nie robiê m±drej miny t³umacz±c dzieciakowi o tym ¿e ziemia krêci siê dooko³a s³oñca. A ty, wiesz jak siê bêdziesz wstydzi³ gdy kolejny jaki¶ m±dry obwie¶ci wszem i wobec ¿e jednak to s³oñce krêci siê wokó³ ziemi.

  Pytania nadal aktualne jak wtedy, od
| czasów gdy czùowiek schodziù z drzewa.

Skad wiesz?

Podejrzewam ¿e odpowiedzi i tak by¶ nie zrozumia³, a wiêc szkoda mojej fatygi.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2013-01-14 16:42:33
Autor: jr
Nauka i religia w kudùatej gùowie

U¿ytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:kd0j2r$tgm$1node1.news.atman.pl...

| Swoj± m±dro¶æ zdobywa³em na w³asnych do¶wiadczeniach, i to jest jedyna
| m±dro¶æ jaka mogê siê pochwaliæ. Tak Jacek

Mimo wszystko, jak piszesz, na pewne pytania nie znasz odpowiedzi. Na jakiej podstawie sadzisz, ¿e odpowiedzi tej nie zna nikt?

 , ja nie robiê m±drej miny
| t³umacz±c dzieciakowi o tym ¿e ziemia krêci siê dooko³a s³oñca.

Znaczy to tylko tyle, ¿e nie uczysz w szkole geografii, albo fizyki. Nic wiecej (i nie mysl, ze znaczysz cos wiecej)

 A ty,
| wiesz jak siê bêdziesz wstydzi³ gdy kolejny jaki¶ m±dry obwie¶ci wszem i
| wobec ¿e jednak to s³oñce krêci siê wokó³ ziemi.

Smieszny jestes. Niby czego mialbym sie wstydzic?

Data: 2013-01-14 16:44:17
Autor: jr
Nauka i religia w kudùatej gùowie
| > |

| Podejrzewam ¿e odpowiedzi i tak by¶ nie zrozumia³, a wiêc szkoda mojej
| fatygi.

To oswiec-ze mnie wielki czlowieku. Schodziles kiedys z drzewa i zastanawiales sie nad sensem zycia?

Data: 2013-01-13 22:03:25
Autor: jr
Nauka i religia w kud³atej g³owie

U¿ytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:kctrf1$72a$1node1.news.atman.pl...

| Czy¿by? Moim zdaniem cz³owiek od samego swojego pocz±tku nie dawa³ wiary
| ¿e jego byt koñczy siê z chwil± ¶mierci cielesnej pow³oki.

A jaki to ma zwiazek z tematem?

Data: 2013-01-14 10:27:45
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-13 22:03, jr pisze:
> [...]
| >

| Czy¿by? Moim zdaniem cz³owiek od samego swojego pocz±tku nie dawa³ wiary
| ¿e jego byt koñczy siê z chwil± ¶mierci cielesnej pow³oki.

Taki ¿e piszesz bzdety o tym ¿e wiara w nie¶miertelno¶æ duszy zapocz±tkowa³a siê w staro¿ytnej Grecji i Rzymie.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2013-01-14 16:47:18
Autor: jr
Nauka i religia w kud³atej g³owie

U¿ytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:kd0j2r$tgm$2node1.news.atman.pl...

| > |

| Taki ¿e piszesz bzdety o tym ¿e wiara w nie¶miertelno¶æ duszy
| zapocz±tkowa³a siê w staro¿ytnej Grecji i Rzymie.

Nie pisalem nic o zadnej duszy. Pisalem o wierze w istnienie materii (20 wierszy powyzej - nie kasuj tego).

Nauka i religia w kud³atej g³owie