Nauka jazdy

Data: 2014-03-30 08:02:25
Autor: Ludek Vasta
Nauka jazdy
On 30/03/2014 00:11, Rowerex wrote:
Czy istnieją kursy nauki jazdy rowerem po drogach publicznych dla
osób dorosłych? Chodzi o naukę praktyczną: przepisy, manewry, jazda
po jezdni, DDR, skrzyżowaniach DDR z jezdniami, praktyczne oswojenie
się z pędzącymi obok pojazdami itp.

Pojawiło się takie coś:
http://www.masa.waw.pl/index.php/aktualnosci/203-naukajazdyrowerem
Mam wrażenie, że widziałem podobną ofertę jeszcze w jakimś innym mieście (Łódź?, Białystok?).

W tradycyjnych szkołach jazdy wątpię, bo wydaje mi się instruktorzy uczą wszystko tylko z punktu widzenia kierowców samochodów. Choć pracownicy szkół jazdy teraz narzekają, że jest niż demograficzny i nie mają klientów, więc mogliby w ten sposób uzyskać nowych klientów (ale wpierw sami musieliby się nauczyć jeździć na rowerze).

Ludek

Data: 2014-04-02 18:08:14
Autor: Titus Atomicus
Nauka jazdy
In article <5337b369$0$2359$65785112@news.neostrada.pl>,
 Ludek Vasta <qludek@XXXpoczta.onet.pl> wrote:

> [...]

Mam wrażenie, że widziałem podobną ofertę jeszcze w jakimś innym mieście (Łódź?, Białystok?).

Chyba Wroclaw, afair
--
TA

Nauka jazdy