Nauka jazdy

Data: 2014-03-31 04:01:33
Autor: TheGhost
Nauka jazdy
Czy istnieją kursy nauki jazdy rowerem po drogach publicznych dla osób
dorosłych? Chodzi o naukę praktyczną: przepisy, manewry, jazda po jezdni,
DDR, skrzyżowaniach DDR z jezdniami, praktyczne oswojenie się z pędzącymi
obok pojazdami itp.

Kiedyś, w czasach głębokiej komuny, kiedy standardem był tradycyjny Pelikan, czy też Wigry III, tego rodzaju pogadanki przeprowadzała w szkołach podstawowych policja (lub też ówczesma MO). Obecnie, w czasach dzikiego kapitalizmu, kiedy liczy się sprzedaż i nastawienie do klienta jest mniej społeczne i bardziej komercyjne przypuszczam, że też najbardziej kompetentnymi służbami byłaby owa policja, natomiast osobiście o czymś takim nie słyszałem. Może w ramach "Masy Krytycznej", tudzież któregoś z Klubów Cyklistów, działa coś takiego. Natomiast osobiście z czymś takim się nie spotkałem.

Pozdrawiam, M. -- -

Data: 2014-04-02 18:20:17
Autor: Titus Atomicus
Nauka jazdy
In article <lhaj7g$478$1@mx1.internetia.pl>,
 "TheGhost" <mik80@NOSPAM.amorki.pl> wrote:

> [...]

Kiedyś, w czasach głębokiej komuny, kiedy standardem był tradycyjny Pelikan, czy też Wigry III, tego rodzaju pogadanki przeprowadzała w szkołach podstawowych policja (lub też ówczesma MO).

No, wlasnie. _pogadanki_
AFAIR egzamin na karte rowerowa tez byl teoretyczny, mimo ze niedaleko (1km dalej, przy Palacu Mostowskich) mielismy specjalne miasteczko rowerowe (takie jak 'rozaliowym' Tytusie).
-- -
Hm, naprawde nie moglbys tego wylaczyc?
--
TA