Nauka jazdy na nartach

Data: 2009-11-18 20:33:37
Autor: Seba_Fan
Nauka jazdy na nartach
Chcialbym wiecej sie zapoznac z tematem
jakies strony polecacie
moze jakies filmiki, jak sie jezdzi jak sie skreca itd

oczywiscie troche juz czytalem i udalo mi sie ciekawy filmik znalezc na jednym portalu.

Data: 2009-11-18 20:49:33
Autor: Grzegorz Lipnicki
Nauka jazdy na nartach
moze jakies filmiki, jak sie jezdzi jak sie skreca itd

IMO ten jest niezły:
http://www.youtube.com/watch?v=fwvSfitjG9w

 g.

PS
 pełno tam tego, wpisz choćby  ski lesson;

Data: 2009-11-18 12:14:21
Autor: BigTyran
Nauka jazdy na nartach
Filmik faktycznie niezły ...szczególnie dla początkujących ;-)

A tak na poważnie to lepiej weź sobie instruktora na parę godzin.
Szybciej załapiesz o co chodzi, a przy okazji unikniesz złych nawyków,
których później ciężko się pozbyć.

A.

Data: 2009-11-18 22:55:38
Autor: Seba_Fan
Nauka jazdy na nartach
jezdzilem juz na nartach, bez instruktora i szybciej mi poszlo niz te osoby co mialy, tak wiec jeden sezon juz mam za soba :)

Data: 2009-11-18 12:21:32
Autor: BigTyran
Nauka jazdy na nartach
Filmik faktycznie niezły ...szczególnie przydatny dla
początkujących ;-)

A tak na poważnie to lepiej weź sobie instruktora na parę godzin.
Szybciej załapiesz o co chodzi, a przy okazji unikniesz złych nawyków,
których później ciężko się pozbyć.

Albo spróbuj zadać to pytanie pl.rec.sport.zimowe - znajdziesz tam
więcej entuzjazmów narciarstwa "wyciągowo-zjazdowego" ;-)

A.

Data: 2009-11-18 23:05:24
Autor: Seba_Fan
Nauka jazdy na nartach

Użytkownik "BigTyran" <aprzerada@gmail.com> napisał w wiadomości news:003dc3d6-006f-45cc-ad13-b2ec2a35a702z41g2000yqz.googlegroups.com...
Albo spróbuj zadać to pytanie pl.rec.sport.zimowe - znajdziesz tam
więcej entuzjazmów narciarstwa "wyciągowo-zjazdowego" ;-)

dzieki, juz napisalem

Data: 2009-11-18 12:32:27
Autor: BigTyran
Nauka jazdy na nartach
[...]

Albo spróbuj zadać to pytanie na pl.rec.sport.zimowe - znajdziesz tam
więcej entuzjastów narciarstwa "wyciągowo-zjazdowego" ;-)

A.

Nauka jazdy na nartach