Nauka jazdy na nartach

Data: 2009-11-19 12:50:25
Autor: J.F.
Nauka jazdy na nartach
Użytkownik "Seba_Fan" <seba_fan@poczta.onet.skasuj-to.pl>
jeden sezon mam za soba, czyli pare ladnych razy juz jezdzilem, ale jak z gorki jade to spoko skrecam jak zawodowiec :), ale na prostej zatrzymanie i skrecenie juz problem, instruktor mnie jak na teraz nie interesuje, zreszta braly osoby instruktora i dalej nie umialy jezdzic a ja po krotkiej chwili

Bo to zly instruktor byl :-)

smigalem, no fakt mloda osoba mi powiedziala jadac jak sie skreca i hamuje

Na tym etapie to IMO jednak instruktor, ewentualnie kolegazanka, ktory/a wie o co w tym chodzi.

J.

Nauka jazdy na nartach