Nauka języka arabskiego ....

Data: 2009-07-27 21:52:55
Autor: MH
Nauka języka arabskiego ....
Tzva , jakie podręczniki polecasz ?? Poważnie , bez jaj . Znam kilka zwrotów
grzecznościowych (dzień dobry , dziękuję , i takie tam ...) Chciałbym wzbogacić to o podstawowe umiejętności wypowiedzi "rozmownej" ..

Jaką literaturę z ewentualnym wspogaganiem wymowy (CD) proponujesz , no i gdzie
jest to do kupienia?
Może być w sieci ..

MH

Data: 2009-07-27 22:08:30
Autor: raff
Nauka języka arabskiego ....
MH pisze:
[...]

Insz Allach. A co bedziesz wysadzal ?

R.

Data: 2009-07-27 22:14:07
Autor: Jerzy Tabortowski
Nauka języka arabskiego ....
Insz Allach. A co bedziesz wysadzal ?

Sinagogę ?? :)

Data: 2009-07-27 22:24:29
Autor: raff
Nauka języka arabskiego ....
Jerzy Tabortowski pisze:
Insz Allach. A co bedziesz wysadzal ?

Sinagogę ?? :)

Dom Bilyka.

R.

Data: 2009-07-27 13:48:59
Autor: Antenka
Nauka języka arabskiego ....
Dom Bilyka.

:DDD

Antenka

Data: 2009-07-27 22:29:15
Autor: Jerzy Tabortowski
Nauka języka arabskiego ....
Dom Bilyka.

A ten mensz ma haus ??

Data: 2009-07-27 23:25:11
Autor: raff
Nauka języka arabskiego ....
Jerzy Tabortowski pisze:
Dom Bilyka.

A ten mensz ma haus ??

Bedzie mial. Niedlugo. I porsche 911.

Tylko musi dac tego i owego.

R.

Data: 2009-07-27 23:38:22
Autor: Jerzy Tabortowski
Nauka języka arabskiego ....
Tylko musi dac tego i owego.

Ale koszernie, nie ??

Data: 2009-07-28 07:43:22
Autor: konserwator
Nauka języka arabskiego ....

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h4l2e1$biu$1news.onet.pl...
Jerzy Tabortowski pisze:
Insz Allach. A co bedziesz wysadzal ?

Sinagogę ?? :)

Dom Bilyka.

no co ty! redakcja Gazety Wyborczej jest silnie chroniona przez agentow mosadu!
nie dasz rady!

Data: 2009-07-28 08:33:58
Autor: Panslavista
Nauka języka arabskiego ....
Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Dom Bilyka.

no co ty! redakcja Gazety Wyborczej jest silnie chroniona przez agentow

Żadna trudność - rura kanalizacyjna z PCV i zdmuchnie budynek, z ochroną.

Data: 2009-07-28 00:04:48
Autor: Antenka
Nauka języka arabskiego ....
To kiedy przystepujemy do wykonania zadania? Ktoś musi się przebrać za
hydraulika, żeby dostać się do tych rur. Chętnie bym to zrobiła, ale
raczej nie wyglądam na fachowca ;-)

Antenka

Data: 2009-07-28 11:20:38
Autor: Panslavista
Nauka języka arabskiego ....

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości
To kiedy przystepujemy do wykonania zadania? Ktoś musi się przebrać za
hydraulika, żeby dostać się do tych rur. Chętnie bym to zrobiła, ale
raczej nie wyglądam na fachowca ;-)

Antenka

Za niewielkie pieniądze mozna kupic w składach budowlanych. Trzeba tylko
Semtex i np. proch czarny jako napęd. Powodzenia. :-)))))

Data: 2009-07-28 07:44:53
Autor: Antenka
Nauka języka arabskiego ....
Za niewielkie pieniądze mozna kupic w składach budowlanych. Trzeba tylko
Semtex i np. proch czarny jako napęd. Powodzenia. :-)))))

Nie ma prawdziwych mężczyzn, naprawdę nie ma! :(((. Żeby wysyłać słabą
niewiastę do takiego zadania...Ech:  "Adamie, gdzie jesteś???!!!"

Antenka

P.s. Prawdziwy mężczyzna odszedł  z tego świata wraz z moimi dziadem i
pradziadem...:( Pozostali to chłopcy w krótkich spodenkach :D

Data: 2009-07-28 17:12:13
Autor: Piotr
Nauka języka arabskiego ....
Dnia Tue, 28 Jul 2009 07:44:53 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

P.s. Prawdziwy mężczyzna odszedł  z tego świata wraz z moimi dziadem i
pradziadem...:( Pozostali to chłopcy w krótkich spodenkach :D

Jest też warzywne walkuństwo, tysz w krotkich spodenkach, ale
dodatkowo "w ryja" potrafią przyłożyć.
Piotr

Data: 2009-07-28 16:50:19
Autor: MH
Nauka języka arabskiego ....
To kiedy przystepujemy do wykonania zadania? Ktoś musi się przebrać za
hydraulika, żeby dostać się do tych rur. Chętnie bym to zrobiła, ale
raczej nie wyglądam na fachowca ;-)

Będziesz udawać rurę ...

MH

Data: 2009-07-27 22:24:04
Autor: MH
Nauka języka arabskiego ....
MH pisze:
> [...]
> grzecznościowych (dzień dobry , dziękuję , i takie tam ...) > > Chciałbym wzbogacić to o podstawowe umiejętności wypowiedzi "rozmownej" ..

To co miałem dzisiaj do wysadzenia ... , wysadziłem !!  Ofiar nie było !!

Salam ,

MH

Data: 2009-07-27 22:45:50
Autor: Jan Kowalski
Nauka języka arabskiego ....

Użytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisał w wiadomości news:0560.000005e2.4a6e0597newsgate.onet.pl...
[...]

Chinskiego sie ucz.
Za 10 lat beda rzadzic swiatem.

Data: 2009-07-27 22:51:09
Autor: MH
Nauka języka arabskiego ....

> [...]
>
> Jaką literaturę z ewentualnym wspogaganiem wymowy (CD) proponujesz , no > i gdzie

Chinskiego sie ucz.

Ni Hao !!

Xie xie ,

MH

Data: 2009-07-28 05:56:17
Autor: Tzva Adonai
Nauka języka arabskiego ....
Tzva , jakie podręczniki polecasz ??

Arabski znam trochę ze słyszenia, nie uczyłem się go z podręczników...

--

Nauka języka arabskiego ....